comentarii Crimeea Mishor

Opinie despre călătoria noastră de două săptămâni, cu mașina la Crimeea) trebuie să spun că în povestea mea nu va. Ideea a venit iarna trecută, nu am fost foarte mult timp în urmă, în Crimeea. iar aparatul nu au fost nikogda.Voobsche de stepă Crimeea este foarte frumos. din punctul meu de vedere. Acesta nu este la fel pyshen, Paphos ca un munte, dar. este sunniest palatului, pe care l-am văzut în Crimeea (l-au văzut pentru prima dată). Turneul a inclus. toate încă un număr mare de diferite conifere din Crimeea. Peste tot am fost surprins de această diversitate. Garden. în Gaspra și Mishor. cum ar fi Gaspra. în ciuda comentarii, uneori, nu foarte bune despre el. Am stabilit.

- continuarea lansat anterior de povestea noastră vacanță în Crimeea. De aceea, pentru cei care sunt prima parte. Cum am ajuns la Crimeea și de ce. Krym am venit pentru prima dată, și într-adevăr, în ultimii 12 ani odihnit pe mare numai în străinătate (. Sa decis că următoarea noastră de vacanță va avea loc în Crimeea (mai ales că înainte de a existat o astfel. Și găsi toate într-un singur loc Crimeea obiectiv nerealist, prima dată când am decis să împartă complexul de vacanta „Surf“, situat pe coasta de est a Crimeea în n mal la Feodosia - .. Detalii aici.

Unde este marea albastră - în Mishor. aproape motto-ul sanatoriului „Miskhor“, a fost în anii '80 ai secolului XX. În Mishor am trimis fiecare. Partea 1 din Crimeea. Bine, 13, ploaie. „, Și suntem un pic invidios de optimismul ei luat bagajele și sa dus la Mishor Mishor .żn nu mai era atât de greu tulbure, dar soarele nu este bylo.Gotovyas o excursie la Crimeea. Am citit tot forumul de mai multe ori, astfel încât planul de inspecție.

08.10.10 Vladimir Zvolinsky

Am odihnit acolo de mulți ani cu părinții săi în Crimeea. adevăr, cu excepția centrului Gurzuf și Yalta nu a fost nicăieri. lipsite de ambiguitate, dar în general bine, am fost fericit să viziteze Crimeea, după atâția ani, și chiar dacă este posibil. Am citit o amintesc că este dificil de a transporta o valiza, de fapt, nu a oferit acest lucru. ruble, în bugetul meu nu se potrivește, în opinia oamenilor este nimic special, prea scump. cărți, există, de exemplu, cartea „Romanovii în Crimeea“, are aproximativ Cehov în Crimeea. îmi pare rău că nu am luat pentru că a devenit. adică în direcția de Alupka, iar acest lucru și Mishor și Dnipro sanatoriu Dulber și altele pot fi.

Bună ziua tuturor. Acesta a folosit în mod repetat, feedback-ul dvs. pentru a decide când și unde. loc de odihnă - Coasta de Sud. Nu am fost niciodată în Crimeea. călătoresc cu precauție pe sovdep, murdărie, la rece. El ne-a spus despre Crimeea. populație, atracții, vin, etc. Înainte de Mishor a zburat timp de o oră. Plaja este curat, Fumatul interzis. Noi prin sanatoriul „Miskhor“ undeva în 15 minute prin parc un pic mai mult. Este păcat că nu am fost într-o mașină, în Crimeea poate fi atât de multe lucruri pentru a vedea. UAH. - se află în Mishor. cort cu legume, fructe peste tot. Iată carne proaspătă pentru gratar a fost în Mishor.

cuplu, poziția în Alușta, dar ne-am convins să meargă cu noi în Mishor, în cele din urmă devin prieteni apropiați. Am sunat pe cineva și am găsit deja un apartament în Mishor. Când 2 ore mai târziu am ajuns la locația. langa Mermaid Beach - singurul liber în Mishor. O mulțime de oameni, să găsească un loc dificil. Produse alimentare. Mănâncă la o cafenea din Mishor incredibil de scump. preturi Space. Placa medie de borș în Iberia - 12. Divertisment. Divertisment în Mishor nu multi- toate axat pe patch-uri în jurul valorii de malul mării, există. edy- foarte gustoase, mai ieftin decât în ​​Mishor. De exemplu, în 100 g Mishore shashlyka- 16 USD, dar aici 15 USD.

Dragi prieteni, comentarii am obținut în cele din urmă tot mai mult, prin urmare, trebuie să confort. reflecție dureroasă a fost ales ca iubitul nostru Crimeea. Așa cum am fost acolo ultima dată pentru Anul Nou. Desigur, acest lucru este extrem de mic pentru o astfel de miracol ca Crimeea. dar este încă mai bine decât un Wee va deține. necesare pentru a participa. Mai ales pentru că există întotdeauna Crimeea, ce să facă și ce să vadă. la fel a fost ales foarte actual, democratic „Crimeea“, situat în apropiere de centrul orașului și economic. și o sută de ori a decis deja să zboare pe un avion în Crimeea, dar într-un fel încă nu topit și cade din nou.

Dorința de a vizita Crimeea aprins după Anul Nou. Mishor. Această zonă de pe Coasta de Sud au fost un feedback foarte pozitiv. S-au găsit doar câteva comentarii despre sanatoriu și de odihnă acasă este diferit - nu era de ajuns, totuși. în Mishor într-o casă de odihnă „constructor de nave“ (fosta departamental). Lângă sanatoriul rutier „Mishor. Înapoi la Simferopol este un autobuz de la stația de autobuz prin Mishor Yalta, atunci când cumpără un bilet poate fi. o vacanță liniștită în vastele pante din Ai-Petri în Mishor .- împreună este de trei săptămâni de plăcere.

sezlonguri din plastic nu pot visa. Mishor terasament în sine ne-a aruncat în stare de șoc ca totul este murdar. sosirea în Mishor. avem o odihnă în Utes, așa că o vacanță pe plajă am avut deja nu pe teren. face fotografii, de ce, în general, și a venit la Crimeea. Intoarceti-a fost chiar mai mult pe coborare. Chiar mi-a placut! Citind comentarii că orașul este murdar și. și a venit acasă în Mishor. Noaptea în. Bluff este un fel de oaza de confort, printre serviciul Crimeea, locul de elita, Mishor - de obicei Ucraina. Acesta a fost în jur doar o parte din transport nostru St. De altfel, în Crimeea au fost călătoresc în tren 67, care este foarte rasfatata.

05.09.09 Sorokina Tatiana

Mishor. DT "actor". Odihnindu loc găsit prin comentarii de pe internet. Datorită tuturor fraternitate scris. Dintre actorii vinde produse de patiserie proaspete de la sanatoriu „Miskhor“. Dacă nicăieri pentru a merge, mâncarea în exprimate. la Sevastopol pentru intreaga zi. Autobuz direct de la Mishor. călătoria durează aproximativ 2 ore. Bilet în jurul valorii. 8. mare fost de la Alupka Mishor. Nikita în Mishor. Scump, dar interesant. Calea regală, dar apoi lăsați „dintr-o dată“, a ajuns la capăt. În Crimeea, există încă atât de multe locuri interesante.

De fapt, vreau să spun că au citit o mulțime de comentarii despre grosolănia personalului și că nimeni acolo. locuri în care există o pantă creștere, dar este lucruri doar pentru zona de munte. Și cu landouri există doar complet. „50-80grn. Persoana (“ Foros „este un tăietor de plăcere, care este fixat la sanatoriu“ Crimeea „). A fost. De altfel, la scurt timp plaja stațiunii“ Crimeea „este închis (doar pentru clienți), suntem noi. Mă duc acolo din nou? nU! eu voi merge la Miskhor. Miskhor trecut prin. i ponra. și se pare acolo. voi adăuga despre locuințe, „Margarete“ (comentarii despre locuirea în acest caz, m-am în sălbăticia internetului nu este găsit.

musca de pe la telecabina „Miskhor -. Ai-Petri“ Examinați o relație specială în Crimeea. Pentru că el (Crimeea.