Căutarea unui soț la aniversarea lor de nunta sau cum să surprindă soțul

Bună dimineața, prieteni! Astăzi, despre cum să aranjeze căutarea unui soț la aniversarea de nunta va spune prietenul meu Natalia.

I-am mulțumesc pentru ceea ce este permis să-ți spun despre această zi, pentru că totul sa dovedit mare. Sunt sigur că fiecare femeie, dacă se dorește, pentru a pregăti o surpriză interesantă persoana iubită, pentru că a făcut Natasha. Petreceți o zi este neobișnuit, pentru a surprinde, de a provoca emoții. Cred că, în mod necesar amintiri plăcute vor rămâne în memoria fiecăruia dintre soți.

Eu dau cuvântul Natalia.

Căutarea unui soț la aniversarea nuntii lor. Un cadou neobișnuit pentru un iubit

Se apropie ziua nuntii - 12 ani. Se pare ca nu este un număr rotund, și-ar dori o vacanta! Așa cum se spune, ca un miracol - chudite ei înșiși. A spus - făcut. Aranjați soțul ei căutarea romantic locuri de studentul nostru pirozheno- festivități buketnye.

Ziua cade într-o duminică. A fost foarte convenabil, deoarece am avut la acel moment un fiu în vârstă de 2,5 ani, și a trebuit să fie altcineva să se atașeze. Am fost de acord cu sora soțului meu că ea va sta cu copilul dumneavoastră și apoi aduceți-l la punctul final al misiunii mele. M-am dus o săptămână să se gândească la detaliile și materialele de instruire. Cu toate acestea, să fie frumos și interesant!

Am pregătit șase mesaje sub formă de e-mailuri romantice. Plicuri ușor de a face propriul sau să cumpere corespunzătoare. M-am făcut.

Căutarea unui soț la aniversarea lor de nunta sau cum să surprindă soțul

Prima literă a fost localizat frumos pe mașină.

Timpul am avut destul, dar mi-era teamă de a fi târziu și în grabă. A existat o singură „conectarea“ nu am putut ajunge la intrarea în cazul în care ne-am sărutat prima. Duminică dimineața este dificil să se aștepte de intrare-ieșire papură chiriașilor intrare. 10 minute am mayalas de așteptare, chiar a sunat la interfon într-un apartament aleatoriu, în cazul în care nimeni nu a răspuns. Din fericire, în curând am ieșit pe ușă, iar tipul a deschis ușa pentru mine.

Toate celelalte scrisori am postat fara incidente.

Căutarea unui soț la aniversarea lor de nunta sau cum să surprindă soțul

În orice caz, am trimis fotografii la prieteni, astfel încât acestea pot sugera soțului ei dacă el este de până la ceva ce nu a putut ghici.

Punctul final al misiunii mele a fost o cameră de la etajul 19 al hotelului «oras Gorskiy hoteluri».

Ne-am căsătorit în momentul de camere digitale auzit nimeni, dar noaptea nuntii este, de obicei, a avut loc în apartament, care a fost atât de plin de persoane care au venit la nuntă. Ei bine, în general, numărul - este ca o 🙂 logică.

Totul sa întâmplat în cele din urmă este chiar mai bine decât am planificat.

Impresii a avut o mulțime de soțul meu, m-am și prietenii mei.

Ne-am amintit tinerețea noastră și toate lucrurile frumoase petrecute acolo. Seara, fiul surorii soțului meu ne-a adus, vom merge în jurul orașului pe jos, noaptea și a avut micul dejun la hotel. Ne-am despărțit în direcții diferite - soțul a mers la locul de muncă, și mergem acasă. Dar a existat un sentiment de nedescris de fericire și bucurie, ca și în cazul în care ziua nu ar fi plecat, și pentru totdeauna.

Iată o poveste minunată despre o vacanță de familie Natasha ne-a spus.

Cred că, pentru soțul ei pe căutarea lor aniversare de nunta - o modalitate foarte bună de a scăpa de monotonia vieții de zi cu zi, da o stare de spirit romantica tine și persoana iubită, pentru a plonja în amintiri minunate și ridicați reciproc în sus.

Citiți, de asemenea, despre quest-uri ca un cadou în acest articol.

Și eu sunt mereu bucuros să te văd pe paginile site-ului „Super-cadou!“.

(Vizitat 4999 ori, 2 vizite azi)