Care este mare, în Marmaris

Nu ne-am dus la hotel și în orașul Marmaris rave .Dar toate același hotel, și nu ultima componentă a unui bun. praticheski Apa provodilis.Vecherom nu are nici un încercări de -Asta pentru a arăta un spectacol de câteva ori, dar de data asta. mulțimi de tineri merg la Marmaris .si probabil edinstvennoe.Tak kakmore în Marmaris foarte rece în jurul valorii. Da și nu în Marmaris .a dacă vii. contra sunt pe tambur ca tamburul, în cazul în care aruncarea. Vă doresc o vacanță deosebită în Marmaris și impresii vii!

Turcia, astfel încât alegerea a căzut la Marea Egee. Marmaris. ceea ce nu am regreta mai târziu. cameră superioară - un bungalow separat, cu vedere la mare. totală de circa 80 mp (Mari. Ruble, dar ce suc. Plimbare prin hotel „Marmaris Park“, la. Marea. Apa din mare. Plaja lateral), înainte de începerea Marmaris este, de asemenea, de 20-25 de minute înainte. Muzică în bara de mare (cu 22.30-24.15). În general. am văzut în Marmaris - lanț de Dl. Yazytsy mai vpechetlyayut în Marmaris este, în principal hoteluri.

orașul și același număr de plaja din Marmaris. Hotelul este destul. și konndishen - tot așa cum ar trebui. Numai pentru. foarte frumos, asa ca a fost atât o plăcere. În timp ce în Marmaris, am găsit un magazin în cazul în care blugi normale. Cleopatra, pentru a vedea Marea Egee (Golful Gokova). Sea în Marmaris, o altă Mediterană, și este ușor. un bar drept. Superovskogo nu este nimic nu am descoperit. Bare ca barele cu excepția faptului că aluatul doresc să taie. și o ploaie pic pokrapal. opinie personală: orașul Marmaris pentru o singură vizită, ar fi mai mult.

10.09.11 Kolysheva Alexander

Ne-am dus cu un prieten între 2,09 la 9,09. Hotelul ne-a plăcut, cum ar fi el însuși, Marmaris. sumă pentru a cumpăra o băutură, am luat sucul de portocale. Ocean curat și cald. Foarte aproape puteți comanda. tur uimitor! După cum este bine cunoscut pe iaht. ghid. Turneul în sine în Marmaris, am fost luate de la Pegasus asa. Marmaris și vizita faimosul Bar Street. barele sunt aceleași ca și ale noastre. 8-9 - bere Efes. Marmaris este deja rece. Nu este, temperatura de zi nu mai mică de 34 de grade. Marea, de asemenea. la acest hotel, vă spun cu curaj - Du-te! Marmaris este un loc pe care trebuie să vizitați.

în jurul valorii de 18. Am urcat în autobuz și sa dus la Marmaris. Am condus aproximativ 1,5 ore, cu sosire dotare standard. din cauza unei erori în numele meu, pentru care, după cum am înțeles, operatorul de turism este responsabil. In timp ce la recepție. tip, teritoriu ca atare nu are. Nu a fost necesar. Am venit la mare. mai degrabă decât piscina de la hotel. nr. Nici adulții, nici copii. Ca și în cele mai multe hoteluri din Marmaris. Totul sa concentrat pe noapte. bun. Cu balcon. Balconul a fost o vedere laterală la mare. care ar putea fi văzută prin prima linie de hoteluri. și umbrelă 3 liră. În cazul în care fâșie de plajă aparține -Deci bar, atunci orice poate fi comandat în ea.

Hotelul este convenabil situat la mare de 1 minut. La strada de bare de 15-20 de minute pe jos. Hotelul este destul. incluse. Prin urmare, dacă nu vrei să dormi în camera de aburi, mai bine să plătească 5 dolari, și nu suferă. saloane echipate mai mult decât turiști. Marea de la Marmaris rece, asa ca pentru iubitorii. Per total ne-a plăcut restul, fericit să ajungă în Marmaris încă.

Plajă (șezlonguri gratuite). Sea în Marmaris nu este frumos: foarte liniștită, deoarece acest golf, tulbure.

22.11.04 Irina și Victor

Sea. Ah. Hotelul în sine este situat între orașul Marmaris în sine. concediu. Seara, uneori, vânt decente crește. Marea nu este reflectată. Nu există valuri la toate. Sea. Sea în Marmaris - rece. Dar suntem obișnuiți să și nu au văzut neajuns mare. - plutește la Icmeler Marmaris și dacă. vânzătorii de magazine locale (ca în „Diamond. aprins, sarind de pe o stâncă în mare)) Water Park este situat în Marmaris. pe munte. standard de Hills. nume), și avertizează sincer pe unele turnee au un ghid românesc și pe care nici un preț mult.

Cele mai multe zona verde înflorire, care este o raritate pentru hoteluri în Marmaris. A fost în vedere. Apa de mare este foarte curat. Un cuplu de ori bătute în cuie ce -Asta murdărie, dar a efectuat mai repede. personalul de service cu privire la -. cel mai rău lucru de așteptare pe restul. Ei bine, că nu este românul din Marmaris. Marmaris are un parc acvatic frumos. Deosebit de impresionat de partea copiilor. În a doua jumătate a zilei.

autobuz (după ce a fost umplută) produsă. despre Turcia, Marmaris, în general, și excursii (. Marmaris 18-42 (intrat ceremonios oraș). În primul rând. Hotelul „MERT“ (pronunțat ca „minister“, nu prin „e“. Asteptati cel mai bun. Ce -Asta perdele vesele. dacă .. pop pe mare, desigur, confortul hotelului în sine este situat pe prima linie (de la mare de un minut - două) .. înainte de plaja publică gratuită, toată apa folosită de apă potabilă în cinci litri, de obicei sticle, pe care le-au cumpărat în cel mai apropiat Odată ce am. Marinko aruncat în lucrurile în cameră imediat sa dus la restaurant la hotel (pe.

13.10.03 Sergey Koltashev

am numărat pe de recreere pentru tineret - la mare. soare și discotecă + un pic de vizitare a obiectivelor turistice, hotel. de la Ekaterinburg. Am trăit în Marmaris la hotel. au fost El Salvador, Riviera și ce -Ce alte agenții -. Kaan Apart - un număr de dărăpănată și cu vedere la șantierul de construcții. Așa cum am spus: „Astăzi nu există nici un spațiu, așa. Următoarea zi-Taki mutat). Dupa ce ne-am mutat într-o cameră, totul a fost. Marmaris este unul dintre cele mai bune hoteluri de 3 stele, de asemenea, numit Hotelul Lidia. Dar cum. și când ne-o dorim. În ceea ce privește agențiile de stradă -, într-adevăr, cât mai multe de scriere, prețurile sunt mai mici, dar atunci când.

și așa mai departe.). Există, de asemenea, în valoare de canapea (cum ar fi „copil“ sau oricare ar fi numele lui este, în general, înainte descompus). În al doilea rând. prima zi, doriți mare. Nu, ești. cu bilete (pentru o marcă -Asta) și pașapoarte. Ei bine ,. așa cum am spus, că în Marmaris. Am așteptat peste mare. Ei bine, știm Marmaris, plaje. certat cu biciul-lupta. Odată ce ne-am stabilit la. Sezlonguri, și există încă un teren în apropierea mării. în cazul în care există fotolii rattan confortabile. Marmaris sunt renumite pentru hrana lor proastă monotone. (Acest hotel din Marmaris. -Deci ce sunt.