Călătorie Guam defileu

Numele cheilor este probabil dat cerchezi, traduse din cerchez sună ca „inima dezagreabile.“ Ei spun că aceasta se numește așa pentru că în război cu turcii, cheile a fost o luptă mare, după care au existat multe cadavre putrezite și în vale pentru o lungă perioadă de timp a fost de nesuportat duhoare.

În timpul verii, atunci când un aflux mare de turiști, feroviar de mers pe jos ruleaza cu trenul de trei mașini, de data aceasta trecere pietoni este interzisă. Prețul biletului este de 400 de ruble. înainte și înapoi.

Încă de mers pe jos cărucior cu o mașină mică, tariful de 250 de ruble. la un capăt. În offseason, căruciorul cu masina mica merge în zilele de sărbătoare și în weekend, și atunci când o mulțime de turiști, și în zilele de lucru. Lungimea călătoriei pe calea ferată cu ecartament îngust 1.7 km. apoi toată lumea merge pe jos.

Călătorie Guam defileu

Guam chei sine o lungime de 5 km, adâncimea în unele locuri până la 400 de metri. Acest lucru este de multe secole Kurdzhips râu luptat drum în roci. Momente vale devine foarte îngustă. În jurul pantele stâncile înalte năpădit de vegetație luxuriantă, arbuști și copaci: -grabom, brad, fag, boabe de ienupăr, tisa și cimișir.

Excursii de la Guamka.

Interesat de prețul de o excursie la Lago-Naki, prețul pentru mașina înainte și înapoi la 4:00 toate 1000rub. Nu este scump, dar avem puțin timp, am decis să nu meargă. În vara prețul va fi cu siguranță mai mare.

Plimbare prin defileu

Am fost acolo joi, căruciorul cu mașina mică nu a fost, și este nu am nevoie. Venind din mașină tocmai a intrat în defileu, dar a rămas la numeroase standuri de vânzare diverse suveniruri, spre marele meu regret, nu am făcut nicio fotografie. Un cost de suveniruri pe care le-ar captura. O varietate de meserii din lemn, șosete cu imagini și mult, mult mai mult, aproape toate exclusive tricotate.

Eu pentru mine am cumpărat un stand pentru cimișir fierbinte doar pentru 150 de ruble. Vreau să cumpăr ceva, dar finanțele nu sunt permise.

Dă-i drumul de-a lungul caii ferate cu ecartament îngust, și în cazul în care pe ea. rocă la dreapta și la stânga adânc în care curge fluxul de munte Kurdzhips restive. Aerul de munte este curat, nu ca în oraș, respira și inhala, se pare că, cu fiecare respiratie, voi deveni mai tineri, mai sănătos, și puterea de energie vine cu fiecare respirație.

În jurul unei astfel de frumusețe, murmur melodios al râului, calm inima mea și fericit. Asta e ultimul tren oprit din mers. Suntem încet în mișcare pe, admirand natura si respira aerul de munte salubru.

Vremea este schimbătoare, avem doar că soarele strălucește, dar a venit norii de funcționare care amenință ploaie vărsat câteva picături chiar a încercat să ne sperie. Dar noi nu sperii ușor, merge mai departe.

În roca era un om de vânzare ceai și obiecte de artizanat din lemn, a stat cumparat ceai din plante de munte. ceai pachet de ierburi sălbatice caucaziene costa 200 de ruble. Case gustat delicioase, cineva va cumpara nu va regreta.

Călătorie Guam defileu

Cheile sa încheiat, cu ecartament îngust de cale ferată merge mai departe, vom continua să meargă, sa așezat să se odihnească. Am mers în jos la curentul care curge în jos de la munte să se spele pe mâini, și acolo toată panta este prea mare, cu usturoi sălbatic. Poate că este imposibil să-l rupe, dar sunt două grinzi narval. Foarte mult ca usturoi proaspăt, deșirat manual.

Ei bine ne-am așezat, odihnit și sa întors pe același traseu (celălalt pur și simplu nu). Sky incrunta mai mult și mai mult, se adaugă viteza. Curând capătul defileului, apoi vântul a venit peste noi ca un dezumflată cu lanț a devenit mai rece. Rămâne destul de un pic pentru a merge, dar avem un pic de timp, în primul rând, ploaia nu este mare, și apoi a început să crească. În timp ce a ajuns la capul mașinii și umerii destul de inmuiat. Am avut masa de prânz în mașină alimentare blocat afară din casă.

Am mâncat până când ploaia sa oprit, soarele a strălucit din nou.

Centrul de agrement „Carul Mare“ și o piscină cu apă termală.

Vizavi parcurile auto sunt centrul de recreere „Carul Mare“, un complex hotelier cu case pentru cazare și o piscină cu apă termală. Am avut planificat inițial să înoate în piscina caldă și se încălzi în tribune lângă sauna, așa că a mers acolo după cină.

Călătorie Guam defileu

Biletele la piscina desigur scumpe, prețul de 500 RUB pe persoană, aceasta include utilizarea de saună. Anterior, a fost posibil să plătească pentru șederea pe oră, acum nu, dacă cel puțin o oră, deși același preț pe tot parcursul zilei.

Noi sari în piscină, un fior, Vodicka cald, blând soare vyglyanuvshee atât de drum, ce ai nevoie pentru fericire. Totul este super! După o baie în piscină, du-te la o saună fierbinte, fără papuci de podea și rafturi ars de picioare. După sauna din nou în piscină, apa rece apare. Toți vizitatorii piscina vine, acești oameni nu a venit pentru o zi.

Înota până la jumătate din al șaselea. Toate noutățile este de peste este timpul pentru a merge acasă.

Foto Guam Cheile

Guam Cheile nu este numai vizitarea obiectivelor turistice excursii precum și cursuri și alpinism profesionist. Guamka vecinătatea satului sunt potrivite pentru alpinism atat profesionisti cat si pentru incepatori. În munții din jur există mai mult de 200 de diverse trasee de complexitate.

Satul de vacanță „Aquarius“

Călătorie Guam defileu

Înainte de a ajunge defileul Guam 5 km. există încă un centru de recreere și piscine cu apă termală caldă, unde temperatura este de 38-39 grade. Acest centru de recreere se numește „Aquarius“. Apa este de vindecare, conține o varietate de minerale dizolvate în ea. Vino aici pentru a trata boli ale aparatului locomotor, ale sistemului nervos, precum și tipul de psoriazis boli de piele. Singurul dezavantaj al acestei baze de date este că nu există un loc cald pentru cei care vin doar să înoate. În sezonul rece, în foișor în aer liber sau în mașină nu este prea frumos să stea după o baie. Dar prețul nu este ieftin, a se vedea pentru tine:
Adult (în zilele lucrătoare) - 400 ruble.
Adult (peste week-end) - 500 ruble.
Copii între 6 și 14 ani (în zilele lucrătoare) - 200 ruble
Copii cu vârsta între 6 și 14 ani (în week-end) - 250 de ruble.
Copiii - până la gratuit 6 ani.
Pentru cei care vin pentru o zi sau mai mult, există case pentru cazare variind de la dublu pentru 4000 de ruble pe zi și se termină cu 9 locuri pentru 12.500 pe zi.