Călătoria noastră de neuitat

În Bangkok, am fost la aproximativ 12:00, ora locală. Având în trecut vama și obținerea de bagaje (am avut două mici rucsac în bagaj de mână și mari, ne-am pus în bagajele) ne-am schimbat bani. La parter este foarte mult găsit în principal, de la Pattaya. Privind în jurul valorii de pe insula Koh Chang nu am găsit pe nimeni. Punctul nostru următor a fost antrenor parcare la Monumentul Victoriei. Acolo am călătorit prin oraș Aeroexpress linie. ea, de asemenea, nu am găsit probleme, biletele cumpărate în mașină pentru 90 baht. La atingerea sfârșitul anului ar putea schimba locuri și a plăti mai mult și du-te o oprire, dar ne-am decis să meargă. Temperatura exterioară de 30 de grade, băuturi răcoritoare path + intrare a mers 2 sticla Metaxas.

După ce a ajuns la punctul într-adevăr am convins că există un autobuz, dar opazdali. Ei lasă mult mai devreme (în prezent aproximativ 13:30), pentru a prinde feribotul (acesta din urmă, fie la ora 19:00, fie la ora 20:00). În timpul sandalele de mers pe jos au fost achiziționate de la vânzătorii ambulanți.

Punctul următor a fost stația de autobuz Ekkamai. Călătorit BTS la statia omonim costa aproximativ 100 de baht. Înainte de a rula acest destul de pe scări. Metro conduce, de asemenea, pe stânga. Masina de metrou conditionat nebun. Sfatul meu nu este de a arunca biletul imediat, soția undeva la cazul său și de ieșire a trebuit să cumpere un altul. Cere stația de autobuz local, în cazul în care l-am găsit cu ușurință. Am fost acolo la ora 14:30 pentru a ajunge pe autobuze la feribot, dar le-am ratat. Linger în Bangkok noi nu am vrut să așa că a fost rezervat deja un bungalou pe insulă, iar singura opțiune era un autobuz la Trat, costa in jur de 500 de baht pentru două care pleacă B15: 30.

Călătoria noastră de neuitat

După ce a încercat prima noastră se agită la stația de autobuz și același loc, după ce a terminat sandwich-uri poslednii cu Petru, ne-am lovit la drum. Drumul nu a fost mult timp pentru că am dormit aproape tot drumul. Singura oprire a fost în orașul Chanthaburi pe 15.Tualet minute avtovakzale plătit 10 baht și totală, soțul a scris în pisoare și soțiile în spatele picioare, în linie la standul.
În Trat, am ajuns la aproximativ 21:00 și un altul la intrare era o întrebare despre cum să rămână într-un hotel până dimineața (primul feribot pe insula la ora 6:00), asa ca am decis să nu ia cartela SIM (plasări wi-fi), Am decis să rezolve problema pe loc. Ajuns în stația de transport Trat a început napatkami taxi locale tuk-Tuks, puțin plecat și obmozgovat această chestiune, am decis să vorbim cu șoferul ultima grăsime și, ca rezultat, am condus într-un hotel ieftin lângă strada principală (numele nu-mi amintesc costul 500bat) și au fost de acord că vom conduce pe primul feribot și dacă usnom el ne trezit (aleargă înainte și se întoarse). Camera am primit un frumos și curat, cabină de duș primul lucru. Timpul pe drum la acea vreme de 26 de ore, în conformitate cu planul avem 3 ore în care acestea ar fi fost în bungalou lui. Mergând în jos la recepție, am scris în cartea noastră de cazare și nu de așteptare pentru un răspuns, am decis să meargă. Pe stradă nimeni, lăsând doar strada principală, am văzut imediat un 7-unsprezece și a mers acolo. Adăugarea la rezervele noastre, am continuat sa caute o cafenea (sticlă de rom cântat SOM într-o cutie de cadou 0.5 280 baht Pepsi puțin mai scump decât a noastră, și altceva pe lucrurile mici). ambulant Îndelete am găsit, probabil, singura cafenea în aer liber. Cu foamea ne-am adunat acolo pentru patru, întrebați personalul amabil ne-a colectat cu un pic de alimente. Prețurile nu-mi amintesc, dar au fost tot despre același mediu de hrană pentru 100-200 baht și calm bea Pepsi lui.

Snack, ne-am dus la hotel un pic după ședința de la recepție și poobschyatsya (așa cum au putut) cu administratorul, ne-am dus la camera.

Călătoria noastră de neuitat

Emoțiile ne-au umplut, am fost incantati cu aventurile noastre, chat cu prietenii pe Viber-video, in camera de conexiune a fost bun. Ca rezultat, am dormit timp de 2 ore înainte de momentul în care am început să se trezească șoferul de taxi. Ne-am adunat rapid, uitând în baie toate articole de toaletă noastre. Înainte de a putea doar pe al doilea feribot. Am uitat să spun că biletele de feribot într-o singură direcție, am vândut mai mult în Bangkok, împreună cu un preț de bilet de autobuz este de 100%, prea scumpe, nu-mi amintesc. Șoferul nostru de taxi, am fost foarte recunoscător, și, în general, i-am dat 500 sau 600 baht.

Vryamya în drum spre feribot de 30 de minute a fost prea rece pentru el, ne-am salutat zorii zilei.

Ajuns la insula am luat grăsimea, și 80 de baht a ajuns la primul nostru bungalou pe insulă Iyara B. R Resort Koh Chang. Rezervare a fost confirmată cu 11 la 19 pentru numărul total de nopți 8. Costul de 1200 baht pe noapte. Ajuns la recepție ne-am stabilit foarte repede în casa de colț departe, a oferit cu amabilitate micul dejun pe care le-am fost de acord.

Călătoria noastră de neuitat

Timpul total de călătorie din casă în casă

36 ore. Este de asemenea important faptul că, în ciuda rezervelor am fost doar 7 nopți 8400bat astfel vom compensa parțial costurile cheltuite. Aruncarea lucruri în bungalou ne-am dus la micul dejun, nu am plictisit mai ales în limba maternă, l-am auzit. Și astfel, la micul dejun ne-am întâlnit cu cuplu foarte rece de la Rostov-pe-Don Alex și Vika, care au fost deja aici de 5 zile, iar aceeași sumă a rămas. Toate următoarele 5 zile am avut-o a patra. Dupa micul dejun ne-am decis să se relaxeze și au fost de acord să se întâlnească cu băieții mai apropiate de apus de soare (răsăritul și apusul soarelui mereu la momentul final al 6: 30-18: 30). Trezirea la ora 15:00, am decis să ia o plimbare, se încălzește la aproximativ 30 și la distanță de mers pe jos la mare nu este real, și sa decis să nu se trage și închiria o bicicletă. Departe nu am mers pe jos în 50 de metri de hotel, umplând aceeași închiriere. Costul de 150 până la 300 de lilieci pe zi. Am luat dreptul de a rămâne 7 zile au redus, a ieșit din 200 de baht. Colateralului întrebat numele hotelului și fotocopie a pașaportului și că nu era cu el, apoi a cerut să cheme, după o scurtă încercare a fost ales pentru a doua biciclete.

Soția mea este o altă poveste. Stând în St. Petersburg, ea a spus că va avea toate bucătăria locală, dar în cele din urmă a mers cu primele zile de dopuri în nas (cu excepția cazului cumpărat într-un sniffer farmacie similar cu steaua noastra) nu digera nimic, dar fructe și crevete fierte, fără condimente.

cafenea rus "Yo mea" nu ochem, venegret sfecla murate (((

Pe vaporul, de asemenea, noroc. Biletele am cumparat de la unul din magazinele locale, el rasschiton pentru 15 persoane. Dar, spre deliciul nostru am fost alăturat de un alt cuplu numai germani. Barca este foarte rapid la toate consilia, prețul pentru două 1600 baht pentru o jumătate de zi. Canoe costa 300 baht pe oră, fără reduceri sau în cazul în care. Cinci zile au trecut nu este vizibil (precum și întregul concediu) băieții din stânga. Rezultatul expunerii constante la soare sa făcut simțit, a suferit cea mai mare parte picior. Două zile pentru a recupera de la arsuri la hotel, a fost doar testat piscină. Apoi ne-am mutat într-un alt bungalou, cu un bazin de înot, de asemenea, dar prețul este de 500 baht pe zi (statiune keerdmanee). La locul ne-am întâlnit un cuplu de la Moscova.
Restul de 6 zile am studiat insula pe o bicicletă, uita-te la ceea ce este, pentru a descrie poate fi foarte mult timp.
Timpul a trecut repede. Cu două zile înainte de plecare, am comandat slegkostyu transfer la Pattaya, prețul este în regiunea 1000-1200 baht pentru doi.
În Pattaya, avem trei zile, hotelul ocupă o alegere a unui soț, iar ea a luat decizia corectă .Royal faleză Grand Hotel de 5 stele este situat lângă mare are o plajă privată preț 8000r pe zi, chiar și fără mic dejun. Meniul de mic dejun se uita la 700 baht.

Călătoria noastră de neuitat

Pattaya plan a fost un Buddha de aur, Templul adevărului și mersul pe jos stradă. Sa decis să ia Motik, căutarea pe Internet a găsit un birou la The Ocean Pearl tipi Unitatea A101 din Romania. Am luat bicicleta pentru 300bat pe zi, timp de 2 zile și cauțiune 1500 baht Motik 300 km de oraș.

În Pattaya, așa cum sa dovedit mult mai intensă mișcare, dar băieții din birou suntem foarte bine explicate ca timpul peste tot.
Pentru a rezuma, fiecare în Thailanda, găsi propria lor de divertisment, dar soția mea mi-a spus: Dacă mi-ai adus prostește în Pattaya, aș niciodată în viața mea nu mai merge aici. Vreau sa pe Ko Chang ((.
Taxi la aeroport am comandat prin 1100bat on-line și bonus de rămas bun pattaya plăcută a fost aceasta masina ca un taxi.