București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

Dezavantaje: toate taxa de intrare

Revizuirea de azi Dedic București - un oraș frumos pe Neva! Pentru o lungă perioadă de timp am fost de gând să scrie acest comentariu, doar o mulțime de emoție și de informații, și în consecință, au nevoie de o mulțime de timp pentru a face totul înapoi în sus și de a rezuma cele mai bune fotografii.

Am ajuns cu trenul până la stația de cale ferată Moscova, la prânz, imediat stabilit într-un pat confortabil și mic dejun, aproape de gară. Petersburg ne-a întâlnit vreme noros, burniță burniță, dar nu a existat nici un vânt și relativ caldă (sacou au luat cu ei). Am prins imediat mirosul - mirosul de Sankt-Petersburg, în cel mai bun caz, eu în mod clar el a fost asociat cu călătoria mea anterioară, deși a durat mai mulți ani.

Prima zi ne-am decis să dedice o plimbare de-a lungul Nevski Prospekt. Există o mulțime de interes, și într-adevăr demn de remarcat Nevsky Prospekt: ​​clădiri frumoase, vitrine elegante, amuzante tipuri în mulțime. Nimeni nu este rușine de opiniile sale cu privire la viață, apariția lui - totul neobișnuit Frank. boschetar ședinței și care deține o bucată de carton „ajuta pe bautura.“ Și de ce se află în fața este vizibilă, nu este pe medicamente (deși modul în care te uiți))). Sau maskers Petru I si Ecaterina a II - Aceiași oameni, locul de muncă este de lucru, și programul de prânz.

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

Da, și multe alte exemple, prima zi este deosebit de frapant.

Se numește "Donuts", situat pe Bolshaya Konyushennaya, 25, Moscova. Ce fel de gogosi sunt rețeta 1958? Când am găsit pyshechnuyu, surprins atât de mulți oameni care doresc să gust.

Rândul său, a ajuns la capăt pe stradă. Mai precis nu este un scop, care sosesc în mod constant noi veniții, ne-am mutat, de altfel, rapid.

În interiorul camerei este absolut plictisitor, sovdep-Sovdepiia dar gogoși și cafea cu lapte condensat într-adevăr delicios, nu au fost în zadar))) mai ales după ploaie))) prețuri scăzute.

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

Apropo, de a mânca în Sankt Petersburg nu este o problemă. Există mai multe unități pentru fiecare gust și buget. Faimosul McDonald, metrou, burgerking - bine pe Nevsky Prospekt.

Dar dacă vrei un neobișnuit de catering, te sfătuiesc să se uite în City Grill Express (burgeri american) pe ul.Vosstaniya (în apropiere de piața cu același nume) - acest loc va schimba viziunea asupra burgeri. Este o astfel de Yummy.

Ziua 2. Petru și Pavel Cetatea, Grădina de vară, un monument Finch-Pyzhik:

Această zi este dedicată vizitarea cetății. Această locație uimitoare am dedicat un comentariu separat. Petru și Pavel Cetatea - este o parte integrantă a istoriei Sankt-Petersburg, putem spune la început. Și sunt atât de multe lucruri interesante pe care nu le vizitați în acest loc ar fi un sacrilegiu.

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

De aici vederile frumoase ale Bucureștiului.

În plus, aproape de Petru și Pavel Cetatea are Leningrad Zoo și Park City în miniatură, dar nu avem puterea de a le vizita (ceva, de asemenea, trebuie să rămână pe data viitoare))).

Ne-am întors de la Petru și Pavel mersul pe jos prin Trinity Bridge, de asemenea, fotografiate vederi de la pod.

MAS Trinity Podul

Punctul următor am avut o grădină de vară, pe care am primit de la pod. Îmi imaginez cum căldura verii (și este aici.) Este frumos și rece - un parc înconjurat de verdeață, fântâni da-i rece.

București (România) - „gata de traseu de 5 zile in jurul Bucurestiului

gradina extraordinar de frumos!

Ei bine, cum nu poți vizita micul monument din Sankt-Petersburg - un monument la Finch-Pyzhik nab.r.Fontanki. ușor de a găsi numărul de turiști încearcă să obțină o monedă în Scatiu, Fawn.

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

În cazul în care moneda este întârziată pe monument, și-a îndeplinit o dorință. Din anumite motive, copilul meu, acest monument a făcut o impresie de neșters. Când plecam, Petru, el a spus: „!! Mamă, tată, să se mute aici pentru a trăi vă imaginați, există un monument de Finch-Pyzhik și multe alte interesante“ Deci)))!

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile in jurul Bucurestiului

Am petrecut toată ziua! Am ajuns fără picioare și sa culcat la somn)))

Ziua 4: Insula Vasilievski, Kunstkamera, un tur al râurilor și canalele, Catedrala Sf. Isaac, poduri!

Dimineața a fost, de asemenea, vreme mare, care nu au putut bucura, dar, pentru că am fost de mers pe jos în jurul orașului. Ne-am dus pe insula Vasilievski, la coloana rostral!

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

Sincer, nimic interesant aici, nu l-am văzut. Dar un fel de frumos - și orașul, și Petru și Pavel Cetatea!

Apoi ne-am dus la Cabinetul de Curiozități. Pretul biletului pentru 250/50 adult / copil. Primul etaj a fost dedicată antropologie și etnografie, aici puteți vedea cum viața triburilor antice, indieni, șamani. Cultura au fost prezentate din mai multe tari -. Din Asia, India, Africa, etc. Au existat o mulțime de grupuri de tur pentru copii. Noastră sa alăturat la una dintre ele, și nu am putut trage, se întreba el.

inscripții pe fildeș

Mai ales el, și ceilalți copii a placut la etajul al doilea, în cazul în care sunt embrionii în bănci. Spectacolul, spun eu, nu foarte plăcut, am vrut o rapid scape de acolo.

La etajul al treilea are o expoziție dedicată Asia prea. Dar nu ne-am dus acolo.

În muzeu ar putea cumpăra, de asemenea, unele suveniruri, există o cafenea unde puteți cumpăra o gustare sau o băutură, o toaletă gratuit.

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

In curtea Kunstkamera sunt astfel de idoli ciudate

Apoi am trecut podul și sa îndreptat spre Promenade des Anglais. Apoi, am fost invitati la un tur al râurilor și canale de pe vapor. Și aici este cel mai mic preț. Tour pentru trei ne-a costat 400 de ruble, pe Fontanka am oferit 700 per adult și 350 pe copil. de stabilire a prețurilor Incomprehensible. Excursie înregistrat pe audionositeley a durat 1 oră 10 minute. Am trecut pe langa cetate, o plimbare pe canale, vezi Scatiu, Fawn, sa bucurat de ea. Până la sfârșitul turului puteți achiziționa magneți cu fotografia).

De Promenade des Anglais, a trecut pe lângă monumentul Catedrala Calaretul de Bronz Sfântul Isaac.

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

Din păcate, în acea zi (era o zi de miercuri) a fost închis, dar puteți face un tur cu ghid al colonade a catedralei, cu vedere întregul oraș în întregime. Biletele 150 ruble peste 7 ani.

Pentru a urca la colonade, trebuie să meargă la 200 de pași în sus uzoy scări, dar merita!

Vezi de la Catedrala Sf. Isaac

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

La etaj spune despre ghid audio principalele atracții ale orașului pe care o vedem de colonade.

Apropo, am vizitat Petru în nopțile albe. Nu că acestea sunt de culoare albă, dar scurt. La ora două deja în zori, și trei - o dimineață plină!

București (România) - „gata de traseu 5 zile de la București

5 zile. Schitul si Alexander Nevsky Lavra.

Toți străinii care vin la Sankt-Petersburg, du-te la Schitul! Și noi trăim în România, și sunt obligați să să meargă cel puțin o dată acolo. Și într-adevăr este un loc uimitor!

Pentru a nu pierde timpul pe lista de așteptare, și ei sunt acolo pur și simplu imens:

toate în Hermitage

cumpara un singur bilet în mașină în curtea Schitului, costă 600 de ruble.

Pentru mașinile nu există nici o coadă, totul este clar și simplu. Am cumpărat un bilet și du-te la muzeu. Dar când am ieșit de la Schitul, m-am dus ploi torențiale, și toți oamenii în picioare în linie.

Hermitage și Hermitage mici - doar superb. Asta face parte din imagine, care, din păcate, nu se poate transmite frumusețea muzeului.

tavane uimitoare și candelabre

Sala Tronului Mici

Știi ce cada asta? Pentru vin de răcire!

sticle de parfum

Cu siguranta merita o vizita si Alexander Nevsky Manastirea (m. Aleksandra Nevskogo Square, o stație de m. Sq. Rebeliunea).

Dar am recomandăm să vă asigurați-vă că pentru a vizita necropola (cimitir pe simple), care sunt situate aici. Autentifică-te aici a plătit, cred că 150 de ruble pe adult, cu 50 de copii.

Există o necropolă -

necropola din secolul al XVIII-lea. în cazul în care sunt mormintele Universitatea, Witte, D.I.Fonvizina, N.N.Lanskoy (prima căsătorie soția lui Pușkin), și multe altele. Aici este mormântul lui Lazăr, unde îngropat oameni de stat precum contele Sheremetyev, Golitsyn, contesă Razumovskaya.

Necropolis Artiștilor - unde puteți vizita mormintele Ceaikovski, Fyodor Dostoevsky, Krilov, NM Karamzin, Ivan Shishkin, Mikhail Glinka și mulți alți artiști celebri. Acest cimitir este mai modern, și foarte diferit de necropola din secolul al XVIII-lea.

Foto soț mi-a interzis să fotografieze acest loc. Poate că are dreptate.

Dar, în general, tot ce am avut timp pentru a vizita!

Am mers foarte mult, uneori, pedometru nostru ne-a arătat peste 20 de mii de pași. Dar noi, de asemenea, sa bucurat și de sistemul de transport urban - cărucior (30 ruble) și cu metroul (35 ruble).

Am mâncat în sala de mese principală în №1, destul de comestibile, chiar delicioase! și destul de ieftin. Aici o verificare este foarte umplere masa pentru trei:

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

Apropo, în sala de mese vizavi de stația este întotdeauna oameni mai puțin decât pe Nevsky Prospekt.

De asemenea, vreau să-ți spun un secret - liber, unde puteți vedea orașul de pe acoperișuri!

La stația de cale ferată din Moscova există un centru comercial Galerie,

București (România) - „traseu gata pentru 5 zile de la București

la etajul 4 al restaurantului, „Bucătăria mare.“ Are acces la acoperiș (complet gratuit și nu vă obligă să comandați tabelul) din acest restaurant, în cazul în care puteți face câteva fotografii și să se bucure de oraș. Am fost deja obtinerea întuneric, și a fost acoperit de nori, dar toate la fel, frumos!

Sper că este util să vă informațiile mele de la. Suntem încântați să răspundă la întrebările dumneavoastră.

Citește marturii, unde veți găsi o mulțime de informații utile: