Atracții din Dresda într-o zi, trăiesc pentru a călători

După ce a traversat podul Marienbr uc ke în New Town (Neustadt), ne-am îndreptat spre Biserica Trei Magi, a cărei capelă este vizibil de departe. Pentru a face acest lucru, ne-am întors imediat la dreapta pe primul viraj după pod. Când am ajuns la liniile de tramvai spre dreapta.

Un pic, am văzut japoneză Muzeul (Japanisches Palais) în Pelesplats stradă (Palaisplatz).

În prezent, Muzeul japonez este unul dintre cele mai vechi muzee din Germania. Astăzi găzduiește Muzeul de Etnografie, Muzeul Zoologic și Muzeul de Istorie Antică. Japonia în jurul muzeului de la malul mării este Castle Park.

Orele de deschidere ale muzeului. de la 10:00 la 18:00, o zi liberă - luni. Prețul pe bilet: 2,5 euro, intrarea libera pentru copii sub 17 ani.

Apoi ne-am întors și a mers pe jos pe strada Königstrasse (Königstrasse), muzeul a rămas în urma noastră.

Atracții din Dresda într-o zi, trăiesc pentru a călători

Și așa am ajuns la biserica Trei Magi. Biserica este de interes din 7 metri altar și o friză de 12 metri lungime care ilustrează „Dresden Dance of Death“. Inițial, sculptura a fost in St George Palace, la reședința conducătorilor.

Lângă biserică, ne-am întors dreapta și a mers pe jos pe strada An der Draykonigskirhe (An Der Dreikönigskirche). Câteva case care sunt aproape, strada An Der Dreikönigskirche traversează strada pietonală Haupshtrasse (Hauptstraße). Acolo am făcut greșeala de a transforma dreapta în direcția râului Elba. Am scris un articol despre obiectivele turistice am putea vedea și vizita în Dresda.

Pe drumul spre pod, pentru a merge înapoi la orașul vechi, am băut o cafea într-una din casele de cafea de pe strada principală din Dresda - Hauptstraße (Hauptstraße). Pe această stradă frumoasă a supraviețuit câteva clădiri în stil baroc, după bombardamentele din 1945. Unele clădiri încă nu au fost deteriorate, de exemplu, ca un numar de 13 - casa artist Kyugelgena. Casa lui a fost un loc de întâlnire pentru artiști la începutul secolului al 19-lea. Acum este un muzeu de romantism timpuriu Dresda, puteți vedea diferitele subiecte ale interiorului la momentul respectiv.

Atracții din Dresda într-o zi, trăiesc pentru a călători

Pe promenada, oferind vederi superbe la terasa Bryulskuyu. a cărui lungime este de aproximativ 500 de metri. Terasa și, de asemenea, numit „Balcon al Europei“. Pe terasa Brühl a conduce o scara monumentala, flancat de sculptura de bronz, simbolizând timpul zilei. Terasa Bruhl situată între pod și podul Augustusbryukke Karolabryukke (Carolabrücke).

În continuare ne-am îndreptat spre frumoasa biserica din Dresda - Frauenkirche (Biserica Maicii Domnului). Este cea mai mare biserică protestantă din Germania. Arhitectul dintre cele mai importante monumente ale arhitecturii europene a fost principalul oraș arhitectul Georg Beer. Cupola de 26 de metri în diametru este cel mai mare dom de piatră a tuturor clădirilor la nord de Alpi.

Pe lângă biserica Frauenkirche este Academia de Arte Frumoase. peste care se ridică o cupolă de sticlă, acoperit cu o figură aurit de Famy. Această cupolă, care a devenit o parte din silueta orașului de la Elba la Bryulskoy terasa glumind denumit „limonovyzhimalkoy“ printre oameni.

Atracții din Dresda într-o zi, trăiesc pentru a călători

Era seara târziu și a trebuit să meargă la stația de a merge la Praga. Cu aceasta am încheiat cunoștință cu Dresda, dar eu chiar sper că nu este sfârșitul istoriei noastre pe care am venit înapoi la acest oraș uimitor și să vedem ce nu au avut timp pentru a vedea o zi.