Așa cum am mers la fotbal din Milano

Și apoi, în cele din urmă, a venit o zi X-Men. creștere timpurie, micul dejun la hotel și o scurtă plimbare de la gara din Rimini. Lăsând la 07:09, după puțin timp de trei ore, am ajuns la destinație (trenurile în Italia excelent). La momentul inspecției Milano am avut destul de un pic. Am avut timp să se plimbe în jurul valorii de parcul orașului, a se vedea Domul, Galleria Vittorio Emanuele, a fugit prin castelul Sforza. Locui pe acest cont nu: o mulțime de comentarii detaliate din Milano. Dar chiar și o privire sumară asupra orașului a lăsat o impresie bună, în ciuda cantității mare de imigranți negricios. Sunt sigur că voi reveni aici pentru a afla mai bine Milano. Doar a face o rezervare, nu-mi place să fiu distras de fotografierea (preferă să păstreze în memoria de afișări) și imaginile am o calitate foarte dubioasă.

Și eu trebuie să fi fost prezentate în direcția „San Siro“. Am vrut să vină mai devreme la stadion și de ceas și a vedea jucătorii de warm-up. Dar planurile mele nu s-au adeverit.

Pentru a ajunge la arena, care este situat la periferia orașului Milano, cel mai simplu mod de a metrou. Stația de terminale de sucursale violet este numit „Stadio San Siro“. Este groaznic să ne imaginăm, dar încă nici un metrou în apropierea stadionului nu a fost anul trecut. 80 de mii de fani ar putea ajunge la meci doar în trei moduri: cu mașina, cu tramvaiul sau pe jos de la stația „Lotto“ (și este de aproximativ o oră distanță). filiala Violet deschis recent, și de a face viața mai ușoară pentru mulți cetățeni: stație de aici gated (în Petersburg), Întinde mici (ca la Paris), trenuri scurte (trăsuri 6 în opinia mea) și du-te doar o dată la fiecare 10 minute (după ce Moscova este destul de neobișnuit). Și în timpul jocului, nimeni nu se gândește la reducerea intervalelor de trafic.

Așa că am putea cumpăra doar un bilet cu metroul (o călătorie costă 1,5 euro) și cu o briza pentru a ajunge la stadion. S-ar părea că ar putea fi mai ușor? Dar sa întâmplat ca cea mai mică bancnotă, care a rămas în prezența mea, a fost de douăzeci de ani. Introduceți-l în aparat, am citit un mesaj uimitor: Automatul nu a fost punerea o astfel de bucată mare de hârtie și el nu mă poate vinde un bilet. Impasul. Nr tetenek în fereastra sau îngrijitor turnicheŃilor au fost găsite. Doar un pistol singuratic. Ajutorul nu cere nimeni. Răsucirea modul în care doriți (așa că am sfătui să aibă o mică monedă în rezervă). Oamenii, de asemenea, a fost un pic, iar încercările mele disperate de a schimba 20 de euro nu a reușit.

Am început să mă întreb: De ce ai tras ultimele trei euro pentru Înghețata. a răspuns imediat la propria întrebare: ce vrei să spui de ce? Înghețată a fost incredibil de delicios! Nu a fost până la douăzeci de minute înainte de a-am dat seama că pot plăti prin card de credit. În cele din urmă, misiunea a fost îndeplinită și realizez că este puțin probabil să aibă timp warm-up, m-am mutat la stadion. Puțin strica starea de spirit.

Dar când a văzut pe stadion, am uitat sa necazuri mici, „San Siro“ la distanță este uimitor.

Așa cum am mers la fotbal din Milano

Conștient de experiența sa de anul trecut la Barcelona, ​​am sugerat că el ar trebui să schimbe imprimat temele sale pe bilet normale, care este introdus în turnichet. De obicei, în astfel de cazuri, există un registru de numerar separat. Pentru a nu pierde timp în zadar, m-am întors imediat la Steward, explică-i problema ta în limba italiană. Acest coleg mi-a trimis la biroul general de cutie. Doar în cazul în care, l-am întrebat în limba engleză, dar răspunsul rămâne același. Între timp, la box-office aglomerat în jurul valorii de un milion de oameni care au fost dornici de a ajunge pe podium.

Nu am putut crede ochilor mei, și, prin urmare, a apelat la un alt Steward. Dar asta numai a confirmat cuvintele colegului său. Nu a fost nimic, a stat în linie, împreună cu muritorii care nu au bilete au fost disponibile. Înainte de meci a fost de numai 20 de minute și am început să mă blestemând ultimele cuvinte a venit realizarea în vedere faptul că, în cel mai bun, au timp pentru a doua jumătate, (aici și a mers la fotbal în Italia!). Cu toate acestea, nu am putut sta, el a spus vecinilor săi din coadă „Momento uno“ și a mers la a treia stewardul. ia arătat o imprimare, și a spus, „acest lucru este biletul, puteți merge la podium.“ Numărul de blesteme mentale dublat, dar am avut încă timp să lovi cu piciorul-off. Și apoi m-am lovit în cap, că am uitat pașaportul în hotel! Și în Italia, vânzarea de bilete și vizita facilitățile sportive există doar o carte de identitate. Dar ce-o zi ca asta! Am fost gata să se scufunde în pământ, până când și-a amintit că tocmai a făcut o copie a focului. Un angajat de la intrarea pe stadion a spus ceva de genul „du-te dracului, vino.“ Ur, iată-mă pe podium!

Așa cum mă așteptam, locul a fost minunat. Întregul câmp, dintr-o privire, înainte de ochii antrenorilor din spate. Publicul de la „San Siro“ cele mai diverse: de multe Bunici, turiști chinezi și familiile cu copii, care de la o vârstă fragedă sunt predate la rădăcină pentru Rossoneri. ora trei după-amiaza, duminica - momentul perfect pentru a plasa un fiu sau fiica pentru a merge la fotbal. Fanii din Milano mai restrictive decât cele sudiștii calde, dar atmosfera din arena a fost spectaculos.

În ceea ce privește meciul, apoi a pus-o ușor, dezamăgit. „Milano“, a jucat slab și moale - a mers la un egal fara goluri. Dar a fost chiar mai rău: cu puțin timp înainte de sfârșitul reuniunii, „Udinese“, a marcat singurul gol, îndurerați de zeci de mii de fani, inclusiv eu. Lângă mine stătea un bunic de 80 de ani, slab, care pe tot parcursul meciului înjurând ca un soldat. Atât de mult cuvinte obscene italiene nu am auzit! E ca în filmul „The Diamond Arm“: ceea ce urmează este un joc intraductibilă de cuvinte folosind expresii locale. În ciuda meciului „Milan“ Învinșii vizită a lăsat o impresie de neșters. Este timpul pentru a merge la gara din Milano.

Pe drumul de intoarcere, oamenii au fugit la loturile de metrou, pentru a evita aglomerarea la stația. A trebuit să aștepte aproximativ 10 minute, dar am avut un pic de timp la stânga. După fotbal, desigur, oamenii din lotul ireal mașini (fără centrimetri), cum ar fi dimineața sau seara de vârf oră Moscova. Când am ajuns la gară, am fost pîndea o altă surpriză: trenul a fost anulat în Rimini! Da, această zi îmi voi aminti pentru o lungă perioadă de timp! Desigur, am auzit despre italian lucrătorilor de cale ferată în grevă, dar el a sperat că ei mă vor evita de. Patruzeci de minute am stat la masa de birou Trenitalia, zâmbind și ea mi-a dat bilet de imprimare, mi-a transplantat următorul tren la o oră.

Ei bine, am primit încă o oră Milano - o cauză dubioasă de tristețe. Puțin mai târziu, am sugerat că Trenitalia anulat trenul, pur și simplu pentru că nu ar putea vinde suficiente bilete pentru următoarea compoziție a fost completat în cel mai bun caz o treime. Interesant, în timp ce ei erau gata să răspundă dacă vina lor, de exemplu, am fost întârziat avionul? Oricum, după ce a depăși toate dificultățile, m-am dus acasă: obosit, un pic supărat, dar încă fericit.

Este groaznic să ne imaginăm, dar încă nici un metrou în apropierea stadionului nu a fost anul trecut. 80 de mii de fani ar putea ajunge la meci doar în trei moduri: cu mașina, cu tramvaiul sau pe jos de la stația „Loto“

În corectitudine, trebuie precizat că, în zilele de meci la mai multe stații de metrou în districtul permis autobuzele la stadion. Am plecat după un meci, pentru a alege o stație de metrou (pe parbriz în toate autobuzele au fost scrise numele) și aproape imediat a plecat. Foarte sensibil, și a fost convenabil. Un tramvai în acea zi pur și simplu nu a mers la San Siro. Dar metroul este, probabil, mai convenabil.

Vă mulțumim că povestea este foarte interesant și informativ!

pe meci de zile la mai multe stații de metrou în districtul permis autobuze la stadion

De la aceeași stație Lotto timp de o oră și jumătate înainte de meci gratuit autobuzele de transfer.

observare corectă. Despre autobuzele speciale, am auzit, dar ele pot fi dificil. Mai ales la om, pentru prima dată pentru a vizita Milano. Încă mai știu unde să caute aceste autobuze. Și pune prea mult timp, care este de multe ori pur și simplu nu sunt disponibile. În orice caz, odată cu deschiderea vieții de metrou a devenit mult mai ușor.