Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Pentru noi, Tibetul a fost întotdeauna un fel de poveste, detașat de viață. Întotdeauna a simțit că există ceva foarte spiritual, și există tot tam-tam a vieții de zi cu zi a orașului. Nimic de mult despre Tibet, noi cu siguranță nu au știut și nu au fost interesați, deoarece călătoria în această țară minunată semăna cu ceva fabulos. La un moment dat, am decis să facă această poveste o realitate și să meargă în Tibet. Prima întrebare a fost calea pentru noi, deoarece este imposibil de a vedea totul, și nimic nu știam despre viața reală a tibetanilor. Am venit la ajutorul Internetului, în care am fost în căutarea pentru toate cele mai importante locuri din Tibet și a constatat că majoritatea site-urilor vorbitori de rusă scrie că altarul principal al Tibetului este un munte sacru Kailash.

Este faptul că Kailas - atracția centrală a multor pelerini și caracteristici geografice frumos în jurul căreia a avut loc trekking, a decis traseul nostru. întreaga călătorie noastră a fost că pentru a ajunge în Lhasa la aclimatiza acolo, pentru a ajunge la Kailash și apoi du-te înapoi prin Lhasa acasă.

Despre călătoria noastră de lungă pentru a Kailas am scris trei posturi mai devreme, iar acum vorbim despre crusta din jurul inimii mondiale.

Am ajuns în Darchen - un oraș de la poalele Kailash, în seara, care ar putea complica viața noastră. Faptul că Darchene, la fel ca în multe alte orașe din Tibet, turiștii sunt obligați să se înregistreze la poliția locală și de a prezenta autorizațiile pentru a permite o ședere în teritoriu și autoritățile din oraș sunt închise în seara. Am ajuns exact la închidere, iar ghidul nostru de Dondzhub a fugit fugit să se înregistreze și tocmai la timp pentru a prinde un funcționar care pleacă și să respecte toate formalitățile. Între timp, ne-am inspectat în Darchene.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Lângă secția de poliție s-au grabit sa ne amuzant catelus tibetan.

Parcare în apropierea pensiunii a fost plin. Pe dreapta în imagine sunt șoferii de turiști pentru care Darchen - excelent loc de vacanta, deoarece turistii merg la cortexul timp de trei zile, iar apoi au timp să stea cu un joc de Mahjong și de vorbire.

Toate acestea nu ne deranjează deloc, pentru că aici a trebuit să-și petreacă doar o noapte și în dimineața următoare ne-am dus la o excursie pe jos noastră mică.

Înainte de a pleca a trebuit să stoc pe produsele alimentare simple: ouă fierte, pâine proaspătă, ceai, și chiar și un cuplu de masinarii comestibile. În plus, de asemenea, nu ar strica să mănânce înainte de a merge la culcare, așa că ne-am dus la o plimbare pe Darchenu.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Am mers cam o sută de metri și a întâlnit un restaurant „românesc“.

A fost în limba rusă în ea, chiar și meniul. Deși, desigur, personalul a vorbit doar tibetan.

Dondzhub și Anya odihnă după o călătorie lungă în „restaurant“.

După cină, ne-am dus la culcare obosit. A doua zi ne-am trezit devreme și a mers cu mașina la partea de sus a crustei. De fapt, s-ar putea ajunge pe jos în aproximativ zece minute - cincisprezece, dar Tenzin ne podvoz, apoi sa dus să se odihnească pentru șoferii săi prieteni. Kora în jurul valorii de Kailash începe pe partea de sud a muntelui, și a trecut toată lumea, dar fanii religiei tibetane Bon, sensul acelor de ceasornic. Punct de vedere istoric Bonpos by-pass scoarta invers acelor de ceasornic, dar budiști, hinduși, și aproape toți turiștii de mers sensul acelor de ceasornic. De obicei, turistii Scoarță a trecut timp de trei zile. Această lungime traseu de aproximativ 53 km cu o diferență de înălțime de 800 m și cel mai înalt punct de 5630 metri deasupra nivelului mării. Tibetanii sunt ușor posibilitatea de a depăși această cale și o zi, ca altitudinea și verticală, scăderea nu este la fel de critică pentru ei.

Budiștii cred că prin crusta, omul purifică karma, adică, aproximativ vorbind, este eliminat din toate păcatele tuturor viața anterioară și prezentă începe cu o tabula rasa. Și ultima scoarță de copac 108 de ori în viața viitoare va renaște în lumea zeilor, care este incredibil de succes. În plus, este posibil să se ocolească pe munte la lună plină, apoi o dată contorizate trei, sau de a lua traseu mai dificil (scoarță de copac interior), care au, de asemenea, un efect pozitiv asupra Karma.

Dar totul dintr-un punct de vedere practic, și din punct de vedere teoretic, Kailash este considerat ca lăcașul reîncarnare a templului lui Buddha, Shiva, prima unitate în conștiința Shiva sau axa universului. Kailash oameni din Tibet și India foarte stimat, și are o mitologie antică.

Scoarță a început destul de simplu, am fost la o ușoară înclinație și imagini de peisaj locale.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Dondzhub răsucește manibarabany la început.

Alb Kaylasa vârf este văzut din munți.

Peste câmpia Kailasa sunt Himalaya, față de care am fotografiat.

DROP am trecut de-a lungul versantul sudic al defileului și se întoarse spre dreapta și a început să curgă drum de-a lungul feței vest a Kailash.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Despre primul nostru popas a fost câteva lucruri distractive. În primul rând, a existat o stupa, care atârna iac craniu și clopot. Ca să fiu sincer, am uitat că în ritualul trebuie să aibă loc cu acest Stupa, dar punctul a fost să treacă prin ea și să lovească clopotul.

Un pic mai departe pe podium este un fel de cimitir tibetane. In general, tibetanii trăiesc în munți, săpat morminte aici este dificil, astfel încât ei practică îngropare ceresc. Cerul îngropare este că corpul persoanei decedate este tăiat în mai multe bucăți și răspândit pe un deal. Din această carne poziție ridicată transporta mari păsări de munte captatori. Pentru noi, acest lucru este foarte neobișnuit, dar pentru tibetanii este destul de remediu natural, având în vedere caracteristicile lor geografice. După cum am înțeles din povestea Dondzhuba, este pe acest deal pentru stupa și corpul includ oameni morți în provincie. Singurele pasari stârvuri nu sunt foarte mult, astfel încât acestea să ajute câinele, care, dimpotrivă, foarte mult. Tot drumul am fost însoțiți de câini, care sunt, probabil, în viața viitoare țâșnind din lumea animală și intră în lumea zeilor, iar acest lucru se hrănesc cu cadavrele oamenilor.

Pe drum am văzut o mulțime de pelerini. Unii dintre ei au întinderi crusta, care este, de fapt 53 km tarat printr-o trecere de munte cu zăpadă pe abdomen.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

În general, pentru a merge acest traseu este cel mai bine în ritmul lor propriu, dar echipa noastră de noi cu Masha, Anya și Dondzhuba, păstrat cu succes împreună. Mașa și am mers întotdeauna una lângă alta și, uneori, în spatele sau tăiate de la Ani cateva sute de metri, și Dondzhub însoțit Anya. halte sale scurte de cinci minute am făcut pe starea de sănătate sau pentru a admira peisajul.

Vedere versantul vestic al Kailash.

Pe drum, am avut masa de prânz, aduce proviziile, și revigorat cu ceai fierbinte, care a pus mâna într-un cort special, situat pe ruta.

Prima zi a scoarței a fost ușor. Am mers repede și bine înainte de seara a ajuns la un loc de a petrece noaptea pe versantul nordic al muntelui Kailash.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Fotografia de pe dreapta este pensiunea vizibil, iar stânga este mănăstirea Zutrul Pook, în care aproximativ zece călugări care trăiesc în mod permanent.

Cei mai mulți turiști au fost plasate într-o casă de oaspeți, dar Dondzhub ne-a condus la manastire. Sa dovedit că călugării au, de asemenea, puțin loc pentru vizitatori, și am stat noaptea chiar în mănăstire. Călugării au fost prietenos și vesel, dar nu înțelegem tibetan, și foarte obosit, așa că nu era posibil să se comunice în mod normal.

Avem un pic de odihnă și o gustare în mănăstire, și apoi a ieșit să iau aer și uita-te la munții din jur. În apropierea mănăstirii a fost un camion.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Se pare că monahii au adus bunurile necesare. Practic, ei au fost dejecteaza pentru cuptoare de ardere, sare și cele mai recente știri. Înțelegem că aducerea se întâmplă aproximativ o dată la trei luni. De la acest eveniment este ușor să se concluzioneze că, teoretic, pe fața nordică a Kailash se poate ajunge ușor cu mașina, este necesară doar o dată este de acord cu autoritățile.

Singura problemă în prima zi a cortexului a apărut soarele strălucitor, care strălucea tot timpul în ochiul drept. Noi toți tăbăcite de pe partea dreaptă a feței, și chiar a ars un pic Masha.

Seara am adormit repede, iar a doua zi au sculat dis-de-dimineață pentru a începe ascensiunea. era deja lumina de afară, deși munții acoperite de soarele nostru a fost un ger de lumină, și zăpadă a căzut. Kailash schimbat considerabil.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Traseul a început pensiunea coboară aproximativ nivel și apoi a mers la o creștere bruscă pe munte. Drumul era greu, respira continuu bate, degetele si degetele de la picioare ușor înghețat. Dar corpul vrabatyvalsya încet, cald, și de mers pe jos a devenit mai plăcută și mai plăcută, dar nu mai bine. Fiecare respirație a fost greu, și de multe ori a trebuit să respire - Cred că sunt la fiecare pas sau doi pentru a respira.

Am trecut niște turiști care fac crusta cu un cort. Cort, de altfel, nu permite mult pentru a salva. Faptul că călătoresc întotdeauna cu un ghid. Când sunt plătite pensiunea, ghidul va trăi acolo gratuit, dar dacă te trăiesc într-un cort, acesta este obligat să plătească pensiunea că ar putea trăi ghid. Ia un ghid turistic cu un cort nu se poate.

În această zi, am avut de a depăși trece la Dromla, la 5630 de metri deasupra nivelului mării (pentru comparație, cel mai înalt munte din Europa - Elbrus, la doar 12 de metri de mai sus). Conform legendelor, persoana care face trecerea prin Dromla la, într-un sens renăscut. Pe imaginea următoare ne-am oprit pentru o odihnă într-un loc în care oamenii simbolic Bucățile din viața lui vechi pentru a renaște într-o nouă și mai bine. Din anumite motive am amintit ca valea morții, dar nu sunt sigur dacă acest lucru este numele corect. Maria, la sfatul Dondzhuba lăsat acolo fumat țigară simbolic aruncarea. O să-ți spun că fumatul după ce Maria a devenit mai puțin, dar totul a abandonat obiceiul numai după un an și jumătate.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Mulți turiști se bucură, folosind doar un astfel de iaci plăcut pentru a transporta bunurile lor. Yaki este de oameni mult mai ușor și mai rapid urca pe o pantă abruptă, și am avut doar să se ascundă în zăpadă adâncă, astfel încât acestea nu au împins în jos din neatenție lovit accidental partea lui voluminoase atunci când depășire. Noi facem cele mai multe dintre lucrurile lăsate în mașină Tenzin, și puținul care le-au cu ei, transportate în rucsac mic. Nu putem spune că a fost foarte ușor, dar am reușit, fără pierderi. Anya a fost un pic mai mare decât un rucsac, ca ea a avut un sac mare de dormit și o camera mare, dar atunci când ea a devenit foarte obosit, Dondzhub a ajutat la rucsac să treacă. Dondzhub însuși a urcat pe munte aproape la fel de ușor ca iaci, Platoul Tibetan altitudine sunt familiare și nu apăsați pe corp pentru ea.

La trecere ne-am întâlnit cu un grup de turiști din România și Ucraina se extinde pelerini, câini și cannibals tibetani să stea cu steaguri mantre.

odihnă un pic, bea ceai fierbinte, spânzurat steaguri și a luat câteva fotografii să-și amintească, ne-am dus în jos de trecere. M-am gândit că fiecare pas al coborârii se va acorda greu plamanii mei, dar sa dovedit că nu este. Jos a fost un ordin de mărime mai ușor. Singurul lucru care a fost neplăcut - este gheață, care a acoperit uneori calea. Dacă pierdeți vigilența, nimic nu este în valoare de ea a plecat capul în orice piatră ascuțită.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Până după-amiază am ieșit din zona de zăpadă într-un alt cort, în care am fost capabili să mănânce, relaxați-vă în cald și să mănânce ceai fierbinte. Asta e modul în care arăta:

Așa că am mers în jurul deja și partea de nord a Kailas, și a trebuit să meargă de-a lungul peretelui de est și re-intra la Darchenu. Conform planului a trebuit să-și petreacă noaptea undeva în mijlocul modului într-un sat mic, dar ne-am simtit foarte vesel, iar ritmul am avut un bun, așa că am decis să completeze scoarța pentru a doua zi fără ședere peste noapte suplimentară. Motivația noastră principală a fost ideea de căldura și șansa de a spăla. Așa că am mers pe trotuar vioi pe un drum pietros. Pe drum ne-am oprit la o mănăstire mică, dar pentru cât timp nu este întârziată. Pe langa frumosul peisaj am văzut mai mult de acvila de munte, care a zburat foarte aproape de noi. Dar el a zburat din spate și dintr-o dată, deci nu este posibil să se ia o fotografie.

Planul nostru a fost un succes si am finalizat o crusta cerc complet în jurul valorii de Kailash lumina zilei Darchen a revenit la unde am fost întâmpinați de vaci stufoase.

Așa cum am intrat în Tibet în jurul centrului lumii

Înaintea ne așteaptă lacul Manasarovar, izvoarele calde, o încercare nereușită de a vizita valea Garuda și acasă drum lung. Nu regret că a vizitat Kailash, deși el a simțit că așteaptă „un loc de putere.“ Un astfel de loc pentru mine în această excursie sa dovedit a fi mult mai aproape, mai ieftin și accesibil tabăra de bază din Everest complet mi-a luat o vedere de cel mai înalt munte din lume.