ARPU - o valoare importantă a eficienței comerciale
Barsag.com> CPA Dicționar> ARPU - o valoare importantă a eficienței comerciale
ARPU (venitul mediu per utilizator) - venitul mediu per utilizator pentru o anumită perioadă de timp. Această valoare ne permite să înțelegem cât de mult bani media aduce un client în perioada de facturare.
Acest indicator poate fi estimat în cazul în care venitul total împărțit la numărul de clienți activi. Cu toate acestea, metoda corectă de calcul depinde de specificul afacerii.
Acest lucru se datorează faptului că, din când în când pentru a atrage clienții înainte de prima plată poate dura câteva săptămâni, această perioadă de timp, este necesar să se stabilească pentru contul în calcule.
Numărul mare de calcule ale oamenilor de eroare 20-30 de cenți se poate transforma într-o diferență de mii de dolari: $ 0.20 x 10.000 = $ 2000.
Ce altceva ar trebui să fie luate în considerare atunci când se calculează ARPU exactă:
- Numărul total de clienți
- Numărul de utilizatori noi
- Numărul de clienți decedați (rata Putinei figura)
- Cât de mulți utilizatori s-au schimbat tipul de abonament (mărire sau reducere)
Analizeaza datele pentru calcularea ARPU de calcul tabelar cel mai convenabil.
A nu se confunda cu indicele ARPU AMPU (marja medie per utilizator), venitul mediu per utilizator, care ia în considerare profitul net, mai degrabă decât veniturile.
ARPPU. Împreună cu ARPU există Venit mediu per utilizator cu plată - venitul mediu per utilizator cu plată.
ARPPU este posibil să se calculeze raportul: ARPPU = ARPU / PC. De exemplu, ARPPU $ 50, și (Conversie plată) Valoarea PC 6%, în timp ce, ARPU = ARPPU * PC = $ de 50 = $ 0.06 * 3.
PC - Plata de conversie. Conversia utilizator la un client plătitor. În cazul în care cererea noastră este setată la 1000 de utilizatori, și conversia 6%, avem 60 de persoane care au cel puțin o dată au făcut plata.
De ce pokazatelARPUvazhen pentru e-commerce?
Deoarece este un indicator important al creșterii profitului, reflectând modul în care ne atinge obiectivele planului stabilit de afaceri. Multe companii cred că este mai ieftin să se îmbunătățească în ARPU (din cauza cross-selling) decât pentru a extinde baza de clienti (din cauza costului ridicat de achiziție a clientului).
Infa utile? Colaborați cu alte! →