Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Credeți în locurile de putere? Crezi pseudoștiință? În esoterismul? Credeți în marea națiune arienilor? Sosirea străinilor pe Pământ? Și o mulțime de faptul că ... există un loc de pelerinaj pentru toți credincioșii din toți oamenii din România ... Ciudat, dar nu cred în nimic din cele de mai sus.
Ne-am dus la Arch doar pentru a vă asigura că totul este prostie, și că, la confluența a două râuri și Marele Karaganka Utyaganka a fost doar orașul antic Bronzul mijlociu, cunoscut sub numele de „Arcul“ deja de contemporani.
Prima dată când am auzit despre Arkaime adolescent. Apoi, a fost doar o poveste despre descoperirea orașului antic. Întrebarea dacă există o energie concentrată a lumii nu a fost încă ridicată. Doar îmi amintesc de momentul în care locația Arkaim și țările oraș în care a făcut parte, planificat pentru a face un rezervor. Se pare că după crearea rezervorului Uglich valorilor istorice și culturale au fost tratate cu o mare pasiune.

Dar asta e toată istoria. Și călătoria noastră la Arcul început în Chelyabinsk.

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Distanța de la Chelyabinsk la Arkaima preotlichneyshey 390 km distanță.

Pentru referință: distanța de la Moscova la Arkaima fără sosire la Chelyabinsk 1800 km.

Arch, sau crezi în locuri de putere, călătorii Club Lucas Tour

Ne-am dus în vara. În Urali de sud a fost extraordinar de căldură - în umbra, uneori, a ajuns la 30 de grade, nu a fost mult mai mult în stepă.

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Imediat am știut că Arkaime nicăieri să rămână, în timp ce au existat doar case „sarayka Ala“ doar pentru a dormi.

Am decis că avem nevoie de o astfel de casa nimic și a dormit în mașină. Toalete, chiuvete și duș chiar și atunci erau acolo pentru toți și surprinzător de liber. Cu toate acestea, a fost mult timp în urmă. Acum este plătit servicii.

Pentru locuințe, în măsura în care știu, sunt construite vile, cu toate că nu foarte aproape. În plus, locuitorii din satele din apropiere pentru a lua locuitorii ei înșiși, iar cei fără mașină, nu desfășoară Arch și înapoi. Deci, în general, locuri de trai suficient.

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Am ajuns seara. Oamenii de set extraordinar. Cort orașe din sentimentul nu mai puțin de o sută - două sute de corturi fiecare compensare. Mașini mai mult ...

Am găsit un loc. Pentru a începe un foc mic aprins și a început să mănânce. Aproape imediat a alergat la animal nostru, sau un dihor, sau popândăi, uite, ceea ce mâncăm, și a fugit, se pare că mâncarea noastră nu a impresionat. Mă uit, aleargă între mașinile și să nu-ți fie frică.

Acum, din nou, după cum îmi amintesc, în sala de mese, puteți comanda mesele, există ceva de aproximativ 500 de ruble, nu a mâncat, nu știu cum, dar oamenii de mers pe jos. După cină, am decis că este necesar să se meargă și să se uite în jur, deși deja obtinerea întuneric ...

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Înainte de a ne-a fost un munte, doar atunci am aflat că este un munte de iubire. La ridicarea acestui munte sunt unele sculpturi ciudate,

aproape la Mandala spirală laid sus. Tot umbla cu sârguință în ele. Ne-am dus la toate monumentele,

a trecut într-o spirală, ne-am urcat la început și apoi am fost vizitat de un sentiment ciudat de bucurie incredibilă. Pot spune că a fost destul de întuneric,

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Vedere de pe munte n-am văzut, dar pentru un motiv oarecare a vrut să vrea toată lumea să ridice mâinile spre cer și strigă OM ... Poate este o mentalitate de turmă, și poate mai mult ... un sentiment că pe munte, am petrecut aproximativ cincisprezece minute, dar a mers la parter descoperit la ora două dimineața ...

În partea de jos un duș de ploaie, dar un fel de neconceput la etaj nu a fost ... poudivlyavshis, sa dus la culcare ... am adormit repede și liniștit, m-am trezit la ora 8 dimineața, și soțul meu în mașină nu este ... închis mașina și a plecat să-l caute pe drum se afla într-o coadă pentru a spăla .

și apoi a văzut soțul ei venind în jos de pe munte ... sa dovedit că sa trezit la 4 dimineața și a vrut într-adevăr pe același munte, este deliciul el a simțit același lucru. În general, este cu o mulțime de oameni salutat răsăritul soarelui pe munte, în a merge în spirală și strigând OM ... fericit ... a mers înot în râu ... Karaganka

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

dar profundă și foarte curat, o mulțime de nuferi,

iar apa este foarte rece ca gheața. Apoi, împreună cu ghidul de mers la site-ul a orașului antic.

Costul de 200 de ruble excursii.

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Nu li se cere să meargă numai pe căile, pentru că cercetarea este încă în curs de desfășurare și teama că vizitatorii vor călca în picioare ceva important. Fără un ghid, de asemenea, sunt rugați să nu meargă, și eu nu sfătuiesc, pentru că ei înșiși nu înțeleg nimic, și nu am văzut. Ghidul va explica totul și totul se va acorda o atenție. Încă de așteptare pentru a vedea unele mai vechi timpuri a condus la dezamăgire.

De Antichități, există doar cercuri pe teren, desigur, există piesa restaurată a orașului, dar a fost restaurat. Ghidul mi-a spus despre toți munții, despre motivul pentru care au fost utilizate de vechi, despre unde a fost orașul în sine, acolo unde a fost ... tur mi-a placut, dar a fost foarte, foarte cald ... adăposturi nu toate acestea se află în valea dintre munți, soarele bate în jos fără milă ... După ce ne-am dus de înot

și din nou la munte ...

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

A doua zi, ne-am dus la muzeul de „natură și om“. Biletele costa 200 de ruble. Expunerea este format din obiectele gasite in timpul sapaturilor, au o așezare aspect Arkaim

și există un aspect de decontare, exact aceeași așezare, dar numai în Chile.

Apoi a mers la soluționarea Epoca de piatră, puteți vizita el însuși, puteți tur. Este în valoare de 150 de ruble ca.

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Și apoi ne-am decis să avem masa de prânz pe șaman de munte,

dar nu pe partea în care toate piesele, dar opusul. Am mers la dreapta ei pe mașină și se pare că cineva înfuriat.

În partea de jos a fost cald și soarele torid aici ... masa de prânz într-adevăr nu a funcționat ... dar punctul de vedere de acolo este superba ... mai mult timp în excursie, nu am reușit nicăieri.

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Pe Arch puteți merge din nou ... chiar și pe mine, nu Thomas un credincios, și se pare că m-am întors acasă actualizat unele. Eu cred că există locuri în care energia este ne-alimentat.
Și am uitat să spun că, atunci când urca muntele iubirii trebuie să treacă printr-o livadă de beat neobișnuit de mesteceni.

Multe trunchiuri de mesteacan complicat curbat, declarat ca au existat cazuri când oamenii își pierd pe lagărele lor în acest copse mici.

Arch, sau dacă crezi în spoturile de putere, călătorii tur club de Lucas

Îmi cer scuze pentru calitatea unei fotografii, simplu aparat de fotografiat și nu există nici un modul de noapte.

Nu vrei să ratezi un nou articol?