Am fost de conducere în spatele roții

Rezultate pentru Am fost de conducere în spatele volanului. 1000 de pagini găsite.

Du-te la volanul unei mașini pe drum

În vis am fost de gând să mașina mea (care călătoresc în viață) cu privire la activitatea de asfalt plat lat. merge bine organizat lin coloane de oameni în 3-4 persoane în lățime. Începutul și sfârșitul coloanei nu este vizibil - este imens. Coloana se deplasează în direcția opusă de la mine. Oamenii merg în liniște și tăcere, îmbrăcat ca un pic gri. Practic - bărbați de vârstă mijlocie și mai în vârstă. Ora zi - noapte, drumul este iluminat cu felinare. Înainte de stânga a se vedea un drumuri de reparații minore, verde împrejmuită.

Echitatie biciclete la intersecția dintre o groapă mare cu apă murdară încercuite și am condus pe atunci văzut fugind ursul care urca curtea cineva de gard lui.

Am fost condus o locomotiva cu aburi vechi.

Am fost condus o locomotiva cu abur vechi
Trenul a fost îl transportă pe șine.
Dimensional auzit sunetul roților.
Fulgeră râu, pod,
Casa si Shaggy câine.

M-am dus la tatăl târziu

Adică mâncarea în mașina lui la partea casei. A se vedea scaunul pasagerului stă pe tatăl său, pentru nici unde sa este faptul că volanul cu tatăl său, și el e pe drum! vaze I-2115 și se întoarse ca o femeie japoneza! El se oprește acest drum, vom merge mai departe. I-am spus: „!.! Tata te Che Ei bine, eu mă duc acasă“, spune el, „E un drum rău“, atunci aș dori să văd o parte din el stând destul de (pe scaunul sferic.) și taxiuri. De altfel am cumpărat o mașină după ce a murit. Aș fi recunoscător pentru ajutor în interpretarea.

automobilism

Am visat că am fost de echitatie pe bancheta din spate a mașinii, lângă mine stătea doi băiat cu părul negru. Conducătorul auto a fost un fost alături de el soțul meu. Mașina sa oprit și un fost stânga cu copii să le ia în grădină. Atunci când de la. mașini și nu se uite înapoi a mers pe drum, peste ea se adună nori. M-am așezat din nou în mașină, prima a primit din nou în spatele volanului. Masina a fost un vechi, bej, iar masina a fost un dezastru. Primul a fost zâmbet mulțumit, am fost confuz. Ajutor pentru a înțelege sensul.

Automobilism în sens invers

Soțul ei a plecat pentru o alta, și am descoperit recent cine era ea. Am visat că am fost cu ea în mașina noastră veche încercând să-l conducă înapoi în spatele volanului. dar împiedică remorca care a fost deja formate și urcă în mașină. Eu spun, ce faci, nu putem merge și m-am luat remorcă (deși este greu, iar cea de a face acest lucru.

Du-te cu mașina

Buna ziua, Am visat un vis, aș dori să înțeleagă sensul său. Eu și fostul soț a intrat în mașină masina gri este spatios, este la volan. Am fost în scaunul pasagerului și mă simt bine, confortabil, confortabil, și este de asemenea bun. Mancam cu el pe drum, iar drumul este neasfaltat, uita-te la ea și a vedea că ea nu este.

Du-te pe scări la mașină

Alimente pe o mașină similară cu autobuzul, conducătorul auto în spatele volanului, cabina una. Ca în cazul în care noaptea în jurul valorii, dar există lumini, oameni fulgeră unele. Mergem repede, ca un fel de o călătorie de afaceri, chiar de zbor.

Du-te la exploatația de autobuz mâinile cu un iubit

Ne-a placut omul mers cu autobuzul la diferite părți. În fața lui erau părinții lui, în fața mea mea. Autobuzul sa oprit timp de 10 minute și am ieșit, am luat mâna și apoi am mers la autobuz se țin de mâini, și a șezut jos pentru a face. Apoi a mers mână în mână pe scaunul din fața părinților lui au fost la volan!

Ride bicicleta

Aici vine un om tânăr, necunoscut la exterior, dar într-un fel să-l știu. El spune unde să meargă și a spus: de ce ești atât de lent pentru a merge, vino repede, am ajuta chiar acum pentru a merge rapid. Eu spun, am strigat la el: nu este necesar - și continuă să se disperseze bicicleta în. sa destrămat în detalii foarte fine, cum ar fi pilele de unghii, și lacrimi încep să le colecteze, spunând, De ce de echitatie. așa cum este acum voi, fără o bicicletă? Un tânăr mi-a spus: Da, bine, nu plânge acum colecta obiecte și de a face.