Acest lucru este un nonsens și ar fi fost frică de toate mamele noi a alergat la șeful de departament, a scris la cererea introductivă și refuzul

Bobola. 08/10/15 11:12 (răspuns la domnișoara Adele)

Sunt de acord că independent de medici, dar atunci când mai mult de jumatate din femeile gravide merg la CE - în opinia mea nu este normal!
Da, ne-am dus la una din cele 4 care au fost planificate ..
pentru oameni si mint la medicii lor și uite predrozhdovoy ..
Nu sunt cu siguranță un doctor, dar faptul că o mare parte dintr-un generic este în sala de operație - acest lucru nu este bun. Am vorbit cu fetele timp ce se afla în spital pentru conservarea și după nașterea copilului - procentul de CE este foarte mică - fie EP sau elective cezariana

Domnișoara Adele. 8/10/15 05:29 (Raspuns pentru: Bobola)

atunci nu sunt destul de bine. proces de activitate- Generic aproape nu depinde de medici. Da, ei pot stimula, să urmeze procesul, control, dar dacă și în ce măsură divulgarea cum să se comporte oasele pelviene (ei au un devugki complet despărțit cu un fruct mediu), ceea ce se va întâmpla cu PR presiune și acest lucru este procesele naturale natura. Iar faptul că numai unul a mers la CE UPU, nu înseamnă că ai avea, și există statistici. Ei bine, în perioada ta, unul dintre cei patru, mâine 4 din 4, nu cunosc toate statisticile. Apropo, 1 din 4 este prea mult.

vesmagrustno. 07/10/15 21:45 (Răspuns la: Marmel @ da)

Mameladka a scris (a): este minunat ca medicament făcu un pas înainte. dar acest lucru nu înseamnă că, din cauza fricii de a da naștere au în mod natural de a cere - ma pus să dorm, obezbolte, scoateți copilul. și apoi dintr-o dată cu mine, ce se va întâmpla. și așa mai departe, dacă aveți de gând să dea vina pe medici, pe care nu a fost efectuată operația. Înțeleg că în cazul în care există indicații. apoi doar o cezariana. N-am vrut tăiat meu.

Tu doar un fel de adus ca argument în domeniu, voi la el și a zis.

Bobola. 07/10/15 19:58 (Răspunde la: Califor_nia)

Califor_nia a scris (a). dacă totul despre aceste articulații chiar să se gândească la. cusătură pe abdomen și toate prelucrate, se va vindeca mai repede. iar articulațiile dintre picioarele vor fi întotdeauna în luna de sânge și dracu 'ei se vor vindeca repede! va primi doar mai rău, va fi rănit și arde. aici și prost ar putea vedea totul.


fată, ce fel de prostii pe care le scrie?
Ce mesyanaya sânge și articulații?
toate vindecă foarte repede - nu există nici un disconfort. și de modul în care, cum se scrie aici, pe prima pagină, în ceea ce privește un e k cu și nimic nu sa schimbat. atunci problema de profesionalism și de personalitate mame ..
doar despre oricine erezie în jurul cusăturilor și lunare nu mai spun ..

Bobola. 07/10/15 19:49 (răspuns la domnișoara Adele)

Domnișoara Adele a scris (a): Am dat naștere de planificat CS. În prealabil și bine alege un medic, am citit comentarii despre el, vorbind cu pacientii sai. A semnat un contract și plătit în ziua stabilită, am făcut-o COP. Nici o grabă și de risc. Mi-a plăcut, nu un cuvânt. Toate fetele care au dat naștere la ei înșiși, în primul rând, cu o singură voce spunând că data viitoare - doar cezariana planificate, și în al doilea rând, din păcate, cei care au început să dea naștere la ei înșiși - un procent foarte mic a dat în cele din urmă naștere la ei înșiși, cele mai multe totuși am făcut COP, doar o situație de urgență. Acum, foarte puțini care dau naștere fără probleme și fără complicații. - Mediu, stilul de viață nesănătoase, alimente nesănătoase, etc Deci, la fel cum este probabil să dea naștere prin COP, chiar înainte de a fi fost uzată și pune copilul în pericol, este mai bine să avanseze și du-te imediat la funcționarea celei de- . Ei bine, aceasta este poziția mea. Împotriva PE, am, de asemenea, nimic. Doar aici, încă o dată, toate sunt problematice astăzi. Oricum, cu care am fost culcat - nimeni nu este perfect totul a trecut, din păcate. Am o adevărată mărturie a fost la COP, dar chiar dacă nu am fost, aș, probabil, încă merge la COP. Am ginecolog meu - una dintre cele mai bune din oraș, am condus o sarcină în clinici private încă de la prima recepție a spus că da naștere am COP că este foarte insistă pe ea, dacă vreau să cu mine și cu un copil era garantat în ordine, așa ea a văzut destul de acest EP, că COP recomanda pacientilor sai. Asta e.

unele rumoare incoerent ..
Nu înțeleg cum poți pune în funcțiune argumente pro? totul este sub control? UE și la naștere credeți că sunt - vă lăsați unul și tu, atunci dinții din cordonul ombilical pentru a mușca?
Nu jart cu prostiile! Desigur, lupta fiind hărțuit, și nu încearcă partea cea mai plăcută a procesului, dar pentru a merge la funcționarea conștientă, și apoi scrie despre stafii dulce „adormit -. Treaz“
Ei bine, dacă doar adormi și se trezesc, și apoi ca un tânăr plimbare doe'll ..
și, probabil, în mod diferit. Am văzut biata fată după crawling cezariana pe perete in spital - a mâncat picioare muta, și în afară de ei înșiși și copilul lor încă mai trebuie să se uite ..

Cred că aceasta este o chestiune privată a fiecărei femei ca ea a da naștere, nimeni altcineva nu este în cauză, corpul ei, viața ei. Cu toate acestea, prescris indicatii de cezariana numai cu privire la aplicarea la cap. separarea ficțiune, în general, sunt de acord cu medicul, el scrie indicații pentru cezariană și totul.

@ Ordine Marmel. 07/10/15 17:58 (Răspunde la: vesmagrustno)

este minunat ca medicament făcu un pas înainte. dar acest lucru nu înseamnă că, din cauza fricii de a da naștere au în mod natural de a cere - „ma pus să dorm, obezbolte, scoateți copilul,“ și apoi dintr-o dată cu mine, ce se va întâmpla. și așa mai departe, dacă aveți de gând să dea vina pe medici, pe care nu a fost efectuată operația. Înțeleg că în cazul în care există indicații. apoi doar o cezariana. N-am vrut tăiat meu.

Cine se tem să dea naștere, cei epiduralku a pus și nu Cezarului. Ești nebun sau ceva, ce dovezi în mod voluntar, fără operație abdominală.

vesmagrustno. 04/10/15 23:31 (Răspuns la: Marmel @ da)

Mameladka a scris (a): Dar femeia în domeniu înainte de a da naștere? De asemenea, a urlat și a cerut lui Caesar. ca la nastere naturala. si in cezariana poate fi complicații. ce pot compara cu. I-am dat naștere la 2 ori sp. și totuși ar da naștere. mult mai rău. în cazul în care durerea constantă, și aici 6-15-20 ore de pacient și de toate.

vesmagrustno. 04/10/15 23:25 (Răspunde la: Silavolya)

Silavolya a scris (a): strămoșii noștri nu au știut ce să Cezar, și cumva a dat naștere. Animalele dau naștere la ei înșiși. Așa a intenționat natura. În cazul în care acest sistem nu funcționează, am avea cu tine acum nu vorbește. Foarte frică să dea naștere. Dar chiar mai mult frică atunci când nu se poate obține în cauza faptului că cusăturile pot separa, nu se poate ridica nimic mai greu decât o sticlă, o cicatrice urâtă și următoarea naștere complicată. Caesar - o măsură de urgență.

înainte de a da un exemplu de strămoșii lor, Google informații privind mortalitatea maternă la naștere printre strămoșii.