Week-end pe Bazinul Rybinsk

La Moscova, pe șoseaua de centură din Moscova apare în aproximativ 11 ore. Cu ceva timp în blocaje de trafic și înghesui rândul său, pe autostrada Yaroslavsoe, care nu este, de asemenea, deosebit de mulțumit de ritmul de mișcare. Pass Serghiev Posad. Un oras frumos, dar o excursie separat va fi dedicat lui. De la Serghiev Posad muta de P-104, iar zona der.Verigino furca merge spre dreapta. drum cu două benzi este de calitate foarte buna, cu un minim de masini pe drum. În jurul natura frumoasă, soarele strălucește. În mod regulat vin peste sate mici.

Pe lângă una din aceste sate, numite Kolokarevo, vom vedea aproximativ un kilometru de drum rămășițele unei biserici dărăpănată. Decidem să conducă privire mai atentă. Ne întoarcem de pe drum și du-te prin sat spre biserică. Cu toate acestea, drumul ajunge la un sfârșit în curând. Decide să meargă direct - prin câmpul supradezvoltat a lăsat ceva nimic, metri 300. Pe de culoare portocaliu strălucitor Sportazh muște turma imediat s-au năpustit. Ele sunt mai interesați în mașină, dar nu ne! Adevărul este că nu ajută, deoarece aceste creaturi care zboară adunate într-o astfel de cantitate care se deschid abia ușa și au o grămadă de purtat în jurul cabinei.
Vremea este uscat, astfel încât Sportazh depășește foarte ușor și cu încredere iarba înaltă, și aici suntem la fața locului.

Spectacolul, desigur, trist. Biserica dărăpănate din cărămidă roșie. Lângă cimitir. Oamenii nu pot vedea. Să mergem înăuntru. Vidul în interiorul și în unele tăcere apăsătoare. Pe pereți sunt resturi de fresce vizibile. O parte din pereți și plafoane prăbușit, găurile de tavan, de aici și există iarbă prea mare și arbuști. Deprimant imagine ... nici un indiciu de restaurare, deși cimitirul de lângă bine întreținute și ordonată.

pe pereții sunt încă vizibile fresce

După ședință, ascultând tăcerea, să mergem la mașină. În inima o dată foarte mult din ceea ce a văzut, sentiment ciudat și nu ușor de înțeles, care nu sunt familiarizați cu mine până la acest punct ...
Pe lângă biserica este un drum de pământ, vom decide să meargă pentru ea și, în cele din urmă, vom lăsa pe drumul cel bun. Se pare că suntem aproximativ 500 de metri nu este atins pe ea în fața Congresului. Ei bine, nu contează, dar a mers pe câmp!

După ceva timp concediul rutier P-153 și-l conduce în direcția de Uglich, unde a reveni din nou la P-104. Acum, drumul merge de-a lungul malurile Volgăi. Rybinsk trece și nu de mult înainte de a ajunge Poshekhonye, ​​începe căutarea pentru intrarea în apă.
Ne întoarcem în pădure și de a ajunge la unele simulacru de drum. Este banda de foc, fie aici, ca o dată pe cale de a face. Nu este clar. Dar direcția potrivită pentru noi, atunci vom merge.

Încă o dată ne bucurăm în vreme uscată, sub formă de ploaie este pentru argila, dar pe anvelopele de autostradă ar fi sooo greu! De-a lungul „drumul“ șanțurile adânci și au rupt copaci din rădăcini - înainte nu am mai întâlnit astfel.

In jurul - nu un suflet, o turmă de muște au atacat din nou portocale noastre! Aici și există urme vizibile de animale, dar în acest eu nu înțeleg, așa că nu știu cui îi aparțin.

Și acum, după câțiva kilometri vom merge pe malul rezervorului.
Trebuie să fii fericit, dar nu există - există lângă satul de vacanță, și de-a lungul țărmului peste turiști. Și am vrut să fiu singur pe plajă! Dar nimic nu se poate face. Mergând prin pădure de-a lungul țărmului, departe de sat și în curând opri și rupe tabără de pe mal.

Rezervorul este într-adevăr foarte mare, ca marea! Valuri, vânt, pietricele, nisip! Aici sunt doar un surf foarte puternic și vântul din apă, astfel încât gândul de pescuit trebuie să uite.

Seara. Aprinde un foc pentru a găti alimente și să păstreze cald - vântul este destul de puternic și rece. Și în curând vom admira apusul de soare în liniște și să mănânce gratar.

De-a lungul „mare“ au început să adune nori, tunete auzit, vântul este foarte zgomotos în copaci. Ne urcăm în cort și du-te la culcare. Adormi la sunetul de surf și de vânt.

ploaie de noapte a avut loc off. Dimineața soare și vânt precum și seara. Avem micul dejun și începe de ambalare. Întotdeauna trist să plece, asa ca am sta pe mal și urmăriți valuri. Cu toate acestea, este timpul!

Pe drumul de intoarcere ne-am oprit la malul mării, în Rybinsk. panorama foarte frumos se deschide pe malul opus! Am condus la marginea orașului, așa că nimic nu mai multe lucruri interesante care nu se văd.

Vezi de terasament de Rybinsk

Pe drum spre casă am admirat din nou natura rusă. Undeva nu departe de iesirea drumului P-153 ne-a luat un loc de relaxare cu un cântec foarte amuzant! Și apoi m-am oprit și au adunat într-un câmp de mazăre acasă!

Așa cum au trecut aceste două zile. Desigur, pentru a merge departe nu este posibil în acest timp. Dar această mică excursie ne-a ajutat să scape de monotonia vieții de zi cu zi și să câștige puterea pentru noua saptamana de lucru!