Vrei să stea pur și simplu și nu puterea - roagă-te! Ceea ce este dorit, atunci vom obține

Înainte de Namche Bazaar, acesta din urmă a „civilizației“ pe drumul nostru, am dotopal relativ ușor, dar în seara dintr-o dată a căzut peste „gornyazhka“. oboseală Nawal, amețeli, a apărut gândire ciudat, uneori incoerent, îngrețoșat. La pisici inimii zaskrebli, este încă 3450, este un pur nonsens, în comparație cu înălțimile unde trebuie să urce. M-am gândit să nu mănânce nimic, dar a luat dosarul cu o brânză de jumătate de decent din Kathmandu și am mâncat un pic. Noaptea aproape nu am dormit, iar la 16 a adunat la trage zori. Se ridică foarte greu, nu sa îmbunătățit. Am făcut cerul de noapte și un cuplu de munți răsărit, dar a fost nemulțumit de filmare ...

Înainte de masa de prânz ar putea să dormi, iar în 15-00 părintele a anunțat o excursie pe jos până la doakklimuhu. Am încercat toate căile de a se sustrage, dar el a fost de neclintit. Am tras la fund 300 de metri pe partea unei mănăstiri. Nu a fost o zonă frumoasă și am luat o vedere generală a Namche Bazaar, Foto №1.

Acest card Corturile par explică Max Vanka și în cazul în care mâine poherachim du-te.

Și aceste zaychegi- Donbar ghidurile noastre, mai târziu sa dovedit boule decent și Binot- tort mai puțin normale pentru a face mai ușor să-și amintească numele lui, el însuși numit lui Raccoon dublu!

Formatul meu mediu Dimas nu are încredere, așa că l-am rugat să captureze pe Vanka ayteleponcheg.

Apoi, într-o chestiune de secunde, a fost obtinerea întuneric, iar norii au început să atace cu o rapiditate alarmantă. Am reușit să captureze Max

Și ne-am dus în jos în oraș. Miracol sa întâmplat mi-au dat drumul! Sly fox Folder jucat pentru că atunci când m-au forțat să târăști în sus! Toate blues și ceața a dispărut! fericit am mânca, și apoi la fiica preferată trezit în petrecere de ziua, știind că tatăl său a fost cu inima ei, a scris un post cu felicitări, care a primit atât de mult pentru răspunsurile dumneavoastră, am simtit ca de ziua mea I))

A doua zi dimineața am luat otelchik nostru ospitalier și vizavi de mortar și ne-am plimbat spre Tengboche.

Deplasare la următoarea serie ...