Suntem construirea unei case în Murmansk - impresiile noastre

Toată lumea știe că sfârșitul pământului acolo undeva, dar unde - a lăsat doar să ghicească. Așa că am decis să testeze această ipoteză, mergând cu mașina la Murmansk - capitala o mie de lacuri. Scopul călătoriei - construirea unei case în Murmansk.

Dacă decideți că suntem confuzi, greșit, pentru că, așa cum am fost să aflăm mai târziu, în regiunea Murmansk de lacuri este mult mai mult decât în ​​Karelia. Mulți dintre noi a trebuit să înlăture stereotipurile proprii lor subiective, dar mai întâi lucruri mai întâi.

Desigur, în primul rând, atât constructorii profesioniști, o viață angajată în construcția de case din lemn, am fost interesați dacă există „viață pe Marte“ - adică cât de importantă construirea de case de țară din Karelia și regiunea Murmansk.

Suntem construirea unei case în Murmansk - impresiile noastre
București, am fost deja dureros de familiare, așa că nu voi insista asupra frumusețea ei, care spune o mulțime de versuri de mare de sondare. Și dacă se întâmplă acest lucru că încă nu îl aveți, vă veți bucura cu siguranță șederea în ea - că merită.

ochi condimentată vom fi fericit pentru el însuși a remarcat un număr tot mai mare de case din lemn țară din capitala de nord. Așa cum am glumit, vreme ploioasă este bun afectează nu numai ciuperci, ci și în structuri din lemn.

Încântat că toate aceleași persoane în timp, vin la ideea că este mai bine această casă de lemn nu este nimic pentru locuințe - ecologic, spatios confortabil, - un depozit real al plăcerii naturale. Mai ales, că costul real de construcție, în special având în vedere armonia unei astfel de locuințe este foarte scăzută. Acesta a fost mult timp un mit despre dificultățile financiare care decurg din punerea în aplicare a unor astfel de proiecte, scufundat în uitare - și pe bună dreptate.

În stadiul actual al construcției de case din lemn, care se ocupă cu compania „albăstrea-Story“ - unul dintre cele mai bune oferte de pe piața construcțiilor.

Case din lemn la marginea Petru înlocuit de monștri cu mai multe etaje, care „racla“ cerul sumbru gri. Având în vedere faptul că călătoria am avut patul pori de toamnă-iarnă pentru alte condiții meteorologice coincidență, nu ne-am aștepta. Odată ce am părăsit orașul, fluturand din fereastra de IKEA, ca nu ajunge la Senyavin aici și acolo a început să pâlpâie siluete familiare case din lemn. Acesta este aliniat într-un rând zonele rezidențiale suburbane din Sankt-Petersburg. Încă o dată, cu plăcere pentru el însuși a remarcat faptul că locuitorii din Sankt-Petersburg prefera cladiri de cherestea furnir laminat. Poate ne-am gândit, dar există case care arata foarte atractiv, a fost destul de mult.

Pentru Murmansk pe hartă a trebuit să depășească 1500 de kilometri, dar, sincer, nu a vrut să plece fără o atenție cuvenită tuturor minunate colțuri ale necunoscut pentru noi până la marginea de nord. Mergând adânc în Karelia, observați cum vegetația. Cu toate acestea, nu la fel de repede cum ne așteptăm în prezent. Dar semne de viață civilizate a devenit mai puțin și mai puțin, și era imposibil să nu observi. Este logic că trăiesc și lucrează în astfel de condiții, numai de sănătate bună și spiritul poporului. Travel a dobândit o culoare complet diferită, și, prin urmare, devine tot mai interesant.

Bea un cocktail de viteză adrenalină nimeni nu a avut nici o dorință, care rulează atât de netedă a masinii a ajutat la contemplarea vieții private Karelia calm și grijuliu. Și așa, încet, ajunge la Petrozavodsk - capitala și principalul „mușchiului inimii“ Karelia.

Suntem construirea unei case în Murmansk - impresiile noastre
Sincer, este un pic ca una dintre suburbiile mai mari din Sankt-Petersburg. Mai degrabă, această arhitectură special, condimentat cu peisaj de pin și un cer plumburiu. Noi, din păcate, și în deplină concordanță cu anotimpurile, primit exact asta.

a dispărut brusc în uitare cu tipa panouri de asteptare pentru ceva sa cumpere. Și pentru a le înlocui ordonat a venit celebrul mesteacan Karelia si pin. Acești pini au fost, de asemenea, numite „navei“, deoarece este prin intermediul lor și a construit primul Distractiv Marinei și apoi flota românească, statul glorificat. Este o plăcere să le urmărească „ghimpe“ sub presiune grele de vânt de nord. Probabil, acest lucru este pentru totdeauna - eterna lupta dintre cele două elemente. Numai un scârțâit puternic înapoi la realitatea a ceea ce se întâmplă.

Acesta a fost deja obtinerea întuneric, așa că am decis să-și petreacă noaptea într-una dintre cele mai mici mini-hoteluri din Petrozavodsk în acea dimineață cu noi forțe pentru a merge mai departe spre nord pentru noi emoții. Știind foarte multe despre acest confort, alege o cabana din lemn. Dacă podeaua de piatră de putere consumatoare, noaptea a petrecut printre mai subțire acasă brovenchatogo volatile, adaugă forță în mod repetat. Nu trebuie să se întindă pe aragaz a fost Ile Muromtsu 33 de ani în piatră - probabil din cauza bolii sale, și mulți au rămas. Piatra - copac mort - o viață și dătător de viață.

Trezesc dimineața, am luat micul dejun și aruncat într-un „cal“ patru pentru a merge mai departe. În viitorul apropiat compania „albăstrea-Story“ va incepe sa ofere petrozavodtsam case frumoase din lemn și construirea de băi în Karelia. Așa că am decis să conducă prin oraș să-l admire.

Petrozavodsk se află pe lacul Onega, care este foarte dens punctată în jurul valorii de case de vacanță minunat de lemn. Pe măsură ce încercăm să discernem, dar casele de piatră nu au văzut. (Ar fi ciudat să folosească cărămidă în loc de lemn.) Aproape de fiecare dată când această casă de țară are o saună, care sunt făcute pentru a se potrivi cu casa - un puternic, Log - pe scurt, în prezent, și ce trebuia să fie o baie ruseasca. Este acestea, iar noi construim în Novgorod, și vom construi în Karelia și Murmansk.

Să nu mai vorbim despre Kizhi - capodopera Karelia și o lume a arhitecturii de lemn, care nu este departe de Petrozavodsk. Cu toate acestea, cu mașina la modul în care a ordonat - Numai transportul ne-motorizat. Kizhi a devenit faimos pentru frumusetea incredibila a ansamblului arhitectural, care a inclus: Schimbării și Biserica mijlocire, clopotnița și gardul bisericii. Kizhi dar a rămas în visele noastre, si ne-am mutat mai departe de-a lungul drumului zăpadă.

Apropo, mașini, chiar și în acest sens, de exemplu, nu este perioada cea mai aglomerata, au fost mulți, în special de lungă lungime. Cu cât ne-am tras departe de capitala Karelia, cu atât mai luminoasă sentimentul că te în epic popular. Fall de-a lungul casa de lemn rutier orașele mici au fost toate în alb-negru: negru - la timp, alb - de la priporoshit de zăpadă. Într-un fel imaginația a atras Baba Yaga, tocmai ieșind din aceste bordeie, atât de mult acestea sunt înrădăcinate în pământ, și așa literalmente mirosea un sentiment de eternitate.

Numele satelor lovit de unicitatea sa, deoarece cea mai mare parte, a fost tradus din limba Karelia. În Karelia, în general, o mulțime de așezări cu terminații în numele de „lac“ - este simplu, dar în esență.

Suntem construirea unei case în Murmansk - impresiile noastre
Kem, Louhi, Segezha, Bear Rock ... Distanțele dintre așezări este izbitoare. Uneori, ei merg la câteva sute de kilometri. Având în vedere faptul că vă aflați față în față cu desertul rece ca gheața, acest fapt pare a fi, în general dezamăgitoare. Dar noi am fost bine, pentru că era o noutate și neobișnuită.

După un timp am trecut granița Karelia, care au condus în avanpostul de sud a regiunii Murmansk - Kandalaksha. Dacă totul a mers cale de o zi pe zonele plane, plaja Terek a fost foarte deluros. Natura Northern Territory au devenit mai severe, iar numărul de arbori a scăzut în mod semnificativ.

Unul dintre monumentele misterioase ale istoriei - „Babilon“. labirinturi de piatră misterioasă a pietre, situate în apropierea orașului. Numeroase ipoteze roiesc în jurul acestei enigmă, dar explicația exactă pentru acest fenomen încă. Asta nu e doar posibil, în timpul iernii, ne uităm la „Babilon“. Când și cine sa închinat înaintea lor și în ce scop sunt utilizate în general - nu este clar. Cu toate acestea, Kola Sami până de curând se închinau lui Sejdiu - bolovani de piatră.

Suntem construirea unei case în Murmansk - impresiile noastre
Dacă rândul său, la stânga și traversează trecătoarea, în cazul în care în sezonul cald pentru a aduce apa la sursa naturala de localnici du-te, apoi ajunge pe drumul spre Umba.

Umba. Acest loc are nevoie de nici o prezentare specială, așa cum Varzuga. Primul și cel de-al doilea sat a fost ales de fanii de pescuit. Trebuie remarcat faptul că calitatea drumurilor de la Kandalaksha la Umba este la un nivel mai apropiat de european. Poate părea ciudat, dar acest lucru este de fapt cazul.

Răspunsul este simplu și se află în mare popularitate în rândul fanilor de pescuit de somon aceste locuri. Și în jurul golfului în Umba, și lângă canalele de râu sunt cabane din lemn grad foarte ridicat de confort. La urma urmei, aici vin din toată lumea pescarilor: profesioniști și amatori de a concura cu somon puternic va depune icrele. Apropo, aici poveștile de elicoptere în sezonul nu este mai mică decât mașina de lux - așa că aici sunt interesante. Vă puteți imagina doar valul de plăcere care se rostogolește, atunci când, fericit și obosit, ai venit într-o casă caldă de lemn, cu bună de pescuit, cu o captură bogată.

Construcția de case în regiunea Murmansk și Murmansk

Construcția de case din Murmansk și regiunea Murmansk devine din cauza cererii tot mai mari pentru pescuitul sportiv de o importanță deosebită. Compania noastra „albăstrea-Story“ construieste vile magnifice, cabane și spa-uri din regiune, care, de altfel, nu diferă de prețurile de la Moscova și București.

Comenzile sunt în creștere ca livrarea materialului pentru construirea unui total de 60 de mii de ruble, iar prețul caselor 6x6 din lemn, cu terasa, în același timp, devine 420 000 (pentru Moscova și Sankt-Petersburg, această casă este în valoare de 360 ​​de mii de ruble). oferta foarte buna pentru cei care iubesc intimitații confortabil în frigul de toamnă și frigul iernii.

Terenul din zona vândut „noroc“ ca Rumyniyanami și străini. Acesta va fi de mirare dacă în următoarea mea vizită, vom avea de a construi o casă din lemn norvegienii sau englezi, care apreciază cu adevărat aceste clădiri.

Suntem construirea unei case în Murmansk - impresiile noastre
Cu mare arta de arhitectura din lemn pot fi găsite în Varzuga, cea mai veche așezare din Rusia din Extremul Nord. Biserica Adormirea, a urcat în cer la o înălțime de 40 de metri, impresioneaza cu vederile sale maiestuoase, mai ales pe fundalul peisajului nordic slabe. Acesta a fost menționat pentru prima dată în 1491, pentru că Varzuga în acei ani a fost o mare așezare bogată și o biserică a fost un meci pentru cei care locuiesc aici. Apropo, o nouă biserică a fost construită ca un fel de provocare pentru Patriarch Nikon, și în sprijinul participanților „Solovki revoltă.“

Revenind la o scurtă incursiune în arhitectura veche și modernă din lemn pe un drum acoperit cu zăpadă, care este de lichidare, ne duce departe de Kandalaksha. Curând înaintea noastră în toată splendoarea sa a început să contureze curat se înălța Hibin - Mecca locală de schi. Mulți dintre oameni Novgorod și Sankt Petersburg au ales mult timp pantele înzăpezite ale Munților Khibiny.

Apatity - oraș tânăr și foarte frumos - este situat chiar lângă autostrada. El a străfulgerat departe deja au aprins în amurgul luminile de seara, lăsând un alt interval pol de memorie pe traseul următor noastre. Este uimitor. Dar cerul a câștigat opțiuni de culoare neobișnuită. Nu era de obicei negru, ci mai degrabă albastru închis, cu o nuanță de culoare violet deschis. Șoferul nostru speriat în primul rând, ne forțează să se rupă de dulce jumătate adormit: „! Uite“

Cu aceste cuvinte, masina tras în sus lin, oferind marginea de nord a mai multor constructori Novgorod care au mers la construirea de băi în Murmansk și regiunea Murmansk, iar acum cu uimire uitându-se la cer. Și mai era ceva de văzut, dar asta e greu de descris.

Vă puteți imagina bijuteria razele colorate de lumină? Se toarnă în întinderea infinită a cacofonie de aer de culoare de-a lungul paletei de culori. Nici nu a stat, înghețat într-o anumită locație a cerului, și a fugit șerpi vioi și panglici strălucitoare. Spectacle că este necesar cel puțin o dată pentru a vedea în viața ta. Am avut noroc pentru a vedea luminile nordice pline de culoare, deși, cum vom face apoi mai târziu a spus că a fost o raritate relativă. Cele mai multe borealis reprezintă crâmpeie gălbui tulbure.

Conducerea Monchegorsk, Olenegorsk, blana si discutarea minunile naturii, am condus la capitala Northern Territory - Murmansk. O oră și jumătate înainte de oraș aici și acolo am început să prindă ochi case din lemn, și nu ștampilat în formă de case și comunice în mod clar diferențele individuale.

Acum, compania noastra „albăstrea-Story“ va încânta Murmansk, oferindu-le case din lemn îngrijite și saune din Murmansk și regiunea Murmansk.

Oraș prietenos cu ochiul la noi, cu lumini de neon și Murmansk „Alioșa“ a fost luminat de razele spoturi luminoase ca un simbol de aducere aminte.

Memorie - întotdeauna ne aduce înapoi la ceea ce a fost cel mai bine în viața noastră. Și dacă vă întreb ce facem, atunci răspunsul - cele mai bune case pentru un trai.

Casă ieftine în regiunea Murmansk este o realitate