stuf RuLeZ sau înșela crap - pescuit Togliatti

Prolog: Dupa ce a citit rapoartele privind pescuitul la Birla din nou întărit dorința de a nu merge acolo. După ce a construit în cap toate argumentele pro și contra mea, și a început să caute un loc unde odihna reală și suprasarcină a creierului, mai degraba decat a lovi cu piciorul de pește în rândul companiilor - barbeque mancatorii, vypivateley tot ce boom-ul arsuri, ascultătorii boom-ul toată noaptea și rețelele vycherpyvateley tot ce mișcă . Îți dai seama, dragi spectatori, toate enumerate mai sus este prezent în marea Birla, și în conformitate cu această interferează cu restul normală.

Ca urmare, acesta a fost ales locul unde puteți obține farmecul de o vacanță relaxantă și de pescuit eficiente, dacă nu mergi la cap. Acest loc numit Red River. Acolo 5/12/13 la 01:30 suntem în compania 3 persoane și a mers pentru a încerca rybatskoe lor noroc. Informații despre pescuitul în zonă, am avut următoarea: compoziția specii de pești care musca acum - caras, roșioară, babușcă, plătică (mare), biban, platica, stiuca (travyanka), precum și, dacă ești norocos, puteți lua crap , ide, cleanul, plătică (bun). Tipuri de pescuit - de plajă pentru a pluti și alimentator dintr-o barcă în trestiile de pe float. Momeală de pescuit - vierme, larvă, orz, momeală - la discreția de pescuit, pe baza experienței și disponibilitatea de oportunități financiare.

Actul I: Deci, vom merge pe drumul spre sacru pitoresc Red River, aproximativ patru dimineața, au început deja să zori, ne așteaptă cu nerăbdare să o zi bună, cerul este clar, stelele vizibile, starea de spirit este rece. Ne-am intors de pe drum în pădure, frumusețe, droguri de aer, lumina o torță în direcția râului, se deplasează încet de-a lungul ei dragă, în căutarea unui loc de lansare nave. Drumul, ca să spunem așa, de-a lungul râului fără gheață, slavă Domnului că suntem pe Patrick în timp ce trageți o remorcă cu barca. Am condus toate denivelările și dealuri, și aici este - un loc care este necesar, extinde aborda, lasa in jos barca, un alt leagăn și înapoi. Alege un loc, în opinia noastră, în perspectivă, turnare o tijă, dar nimic nu se hrănesc - uite, care va fi implicit.

După 3 minute poklovka urmează. Aici este - primul sorozhka. Prinde drumul spre granița de stuf și apă deschisă. mai mult de 2 minute - plătică bun, un minut - Rudd, dar unde este crapul. Ea a aruncat momeala - mușcătura oprit. Acest lucru este foarte bun, așa că ar trebui să fie ascuțită de hrănire crap. Belle sa mutat din cauza aspectului cuiva mai mare și asta după 10 minute după o supraalimentare poklovka caracteristică, mânca - crap la 400 de grame - excelent, în speranța zaradi inima pentru captarea și exemplarele mari. Stai timp de 20 de minute sau de crap sau albi, iad, adică. Și apoi ne-am dat seama că totul, de cotitură capul în direcția opusă - există nici un nor fragil pe noi. ACF - impermeabile în mașină, masina de pe mal. Ei bine, bine, nu prima dată. ploaie picura a început: crap în trestii au început să meargă izbucniri nebun nu s-au oprit chiar și pentru o secundă, a început Karasin ikromot. Așa am ajuns la ikromota început.

Stăm gândim ce vom face, amintiți-vă experiența de sezonul trecut, dupa ce a primit deja o astfel de distribuție. Conform experienței - caracuda, care prevede nu musca, musca cel care nu a mers să ruleze, și el merge la marginea trestii sau un pic - a fost confirmat prima instanță de pescuit. Noi decidem să mergem într-o mică grabă și să înceapă să pescuiască marginea ferestrei și în trestii. Hrana pentru animale, în așteptare. Poklovki plecat, dar doua coborâre ofensator, apoi liniște, ploaie mai greu. Am decis să înoate spre țărm, să ia haine de ploaie și schimba locul de pescuit pe mai promițătoare. Pe drum spre banca a observat o curbă bună, cu o trestie, pe o curbă de mici, stuf se află pe raza interioară a curburii, și, prin urmare, există o linie de rezervor - aceasta este ceea ce avem nevoie.

Am navigat pe uscat, a luat haine de ploaie, urcat în barcă și apoi, a fugit de ploaie și soarele a ieșit))). Navigat pe o curbă, prindem cu marginea - plătică, roșioară, biban, babușcă, toate musca la un moment dat, hrana pentru animale - Belle se îndepărtează din nou și 3 crap reciproc, apoi liniște. Da, o imagine apare a ceea ce se întâmplă, pentru că a fost la fel ca și în prima treaptă de viteză. Cu toate acestea, așteptările noastre au fost justificate - crap ia pe o margine, după shuganosh Belle. Doar o singură problemă - câteva bucăți de crap și peste tot nimic mușcătură. Inoata la locul următor și de a face același lucru, numai atunci i-am ajutat o briza, nu era convenabil să arunce pe marginea vântului, și am găsit-o fereastră foarte mică din stuf, fiind aruncate la float. Poklovka a fost de 5 secunde. caras.

Hranesc cutie și să înceapă cu el pentru a prinde numai crapul, mai mică fereastră și trestii groase, cu atat mai probabil poklovki crap, dar eficienta scade uneori, din cauza deplasărilor constante și cârligele de pe trestii groase și a vegetației subacvatice anul trecut. Sa dovedit ceva de genul asta - 2 coborâre, unul în barcă. Cu toate acestea, astfel încât prinderea caras mi-a plăcut chiar mai mult decât atât. ca de obicei, cu margini sau ferestre mai puțin decente - a lucrat abilități de pește vyvazhivaniya extrem de suprainfectia accesibilitate. prânz. Am decis să meargă la plajă să mănânce și să se întoarcă pentru mușcătura de seară.

Actul II: După cină, prăjit cârnați pe foc și tocană a decis să prezinte pentru a prinde crap pe. Când am urcat în barcă, am constatat că în cazul în care viermele a intrat banca, pe care am plecat seara. Balin ce să facă. Totul este pierdut. Am fost plecat cu doar 20 de viermi și toate. A venit pe uscat, se uită în jur, iar presupunerile noastre au fost justificate, sub un tufiș au fost 2 cutii (nici măcar un deschis) un vierme alegere bună, cineva de la pescarii stângă, așa cum se întâmplă adesea. Live, totul este super. Ne incantam într-o singură tăietură momeală bancă, care va prinde crap mai impresionant și du-te la locul unde pescuitul înainte de prânz. Când am navigat pe ancii, am rămas în urmă în apă bună Progal din barcă, în timpul absenței noastre acolo tot calmat și ar putea încerca din nou norocul la acest loc.

Hrana pentru animale, așteptați, poklovka - excelent plătică, o alta, alta. Karas pe de lire sterline, nu mai puțin, ah venind de pe barca - dar oh bine, un alt 600-700 de grame într-o barcă din nou, plătică, sorozhka, biban, apoi în același ritm mai 2:00 Buzz. Un total de 8 kg la fiecare reuniuni de pește - aproximativ la fel, dar acest lucru era de așteptat, aproape prins în junglă, la nivel de distracție 80))). Concluzii privind pescuitul: dacă crap miceliu - aceasta nu înseamnă că el nu mușcă. Prinde necesare pentru a atrage de-a lungul marginii și în vegetația densă, este necesar să se retragă în picioare în barcă, nu ședinței, pentru furnizarea de pește este egal cu unghiul de 70-80 de grade, mai degrabă decât 50-60, ceea ce reduce probabilitatea fabrica din alge și stuf. Dar barca trebuie să fie un fund greu, de exemplu PVHashka, mai ales nu se opune în guma de mestecat.

Trebuie să ne otmanivat Belle, previne Peck Karasev. Ceva de genul asta. Epilog: Dimineața, când ne-am dus la prima treapta de viteză, înotat 5 piese rețele expuse. S.ki și apoi cred că căsătorii funcționează, ne gândim, este acum suflată rețea ciudati cec obmatyukaem din cap pana-n picioare. Plimbari cu barca, da asta e, dar nu - este de inspecție de pește, eliminați toate plasele, eliberarea de pește și plutesc pe lângă noi. Întrebați a cărui economie este în picioare de, iar noi le-am răspuns că, dacă cineva unul dintre ei timp de 10 ani a fost pus, necesitatea unor astfel de probleme ar dispărea de la sine, au fost de acord cu deducții noastre, și a plecat mai departe. Noi le-a mulțumit în inima mea, pentru că, chiar dacă acestea nu sunt adormiți și trage de rețea Brakovska. Pentru noi ei sunt motorul nu a spus nimic, probabil că făceau favoruri. Pentru restul, am fost foarte multumiti, iar acest loc este acum înregistrat în lista de special atractive și frecvent vizitate, iar oamenii de acolo nu sunt o mulțime de pești și modul în care aceasta este de necontestat +. Un cuplu de fotografii am pus în raport.