Souvenir din Franța - Fragonard Cosmetics

Crescând în intensitate cosmetice „DeSheli“ pasiune mi-a amintit că nu am fost auzite familiarizat cu un alt brand popular, care este vândut aproape la fel de metode agresive.

In trecut, alege o excursie de vacanță la Paris. Am observat că toate programul include vizite la agențiile de turism din Paris „Fragonard“ Muzeul de parfumuri. Fiecare dintre noi, pentru prima dată, vin la capitala franceză, Paris vrea să o vadă. Pentru cineva - un oraș de lux și desfrâul; pentru cineva - Ahmatova și Modigliani; Paris pentru mine - este capitala artei și modei.
Programul a inclus excursii vizita locuri obligatorii care dorește să viziteze fiecare turist la Paris: Louvre, Versailles, Moulin Rouge. Am de gând să folosească timpul liber pentru a vizita, chiar și în acele locuri care sunt interesate de mine: unul dintre Muzeul de moda, Muzeul de Arte Decorative, Contemporan Centrul de Arte, Orangerie ... Imediat după sosire, grupul de la Paris, a arătat că timpul liber, ca atare, nu este : plin de impresii din excursii planificate, obosit, în seara ne-am dus la hotel într-o astfel de stare că ideea trebuie să meargă undeva, nici măcar nu vin în minte. Sunt resemnat cu faptul că nu intra în nici un muzeu de pe lista ta; cu atât mai mult sufletul încălzit ideea că, după tot ce am mers la muzeul de parfumerie.
Și acum el a fost de gând să - unul pentru a Aștept cu nerăbdare să o excursii de o zi fericit!
Cu unul dintre bulevardele centrale ale grupului nostru, însoțit de ghidul nostru constant al lui Israel sa transformat într-o arcada neostentativ, iar ochii noștri a deschis dintr-o dată, această suită de lux de camere, venerație-inspirat încântare vizitatorilor și admirație.

Souvenir din Franța - Fragonard Cosmetics

Există o zicală că teatrul începe cu un cuier: drumul spre Muzeul de parfumerie „Fragonard“, un mic salon, unde am așteptat ghidul de muzeu, și o scară care duce până la intrare ne-am pregătit cel puțin la templu. Apărut ghidul de la compania „Fragonard“ avem un pic dezamăgit: ea a anunțat că muzeul nu permite fotografie. A trebuit să ascund aparatul de fotografiat și complet transforma într-un zvon.

Mersul pe jos pe scări, am fost în primul rând, camera foarte mica - evident, precedat de Temple Parfumerie. În această cameră au existat doar două elemente: o hartă de dimensiuni medii ale lumii, decorate în multe locuri destul de flori și unele construcții metalice mici formă nedefinită, atașează modest în colț.
Despre cardul avem o explicație foarte detaliată: se pare, florile ei desemnat din orice colț al lumii intră în diverse materii prime pentru producția de cosmetice, „Fragonard“. Nerostit, dar suspendati in aer întrebarea: de ce nu am nu au fost încă îndeplinite în parfumerie aceasta companie si nu l-a observat pe rafturile magazinelor, răspunsul a fost dat imediat. Sa dovedit faptul că societatea „Fragonard“ produce arome concentrate, care sunt apoi achiziționate de alte companii parfum, sunt diluate la o concentrație adoptată în parfumerie, și apoi vândute sub un alt nume. În cazul în care cititorul nu se întâmplă până în prezent în Franța, undeva în adâncul memoriei sale și va extrage cuvântul „Fragonard,“ probabil se va dovedi că a auzit numele artistului francez al secolului al 18-lea Zhana Onore Fragonard, care a fost foarte popular în timpul său, creând astfel un fermecător imagine.

Souvenir din Franța - Fragonard Cosmetics

Structura metalică Strange în aparatul de distilare colț avansat, care este folosit pentru izolarea uleiurilor esențiale (de fapt, purtători de miros); mai multe despre această facilitate nu a fost spus nimic.
În a doua cameră am putea vedea așa-numitul parfumierul „org'an“, care este un cabinet de mică adâncime, în interiorul căruia și pe suprafețele interioare ale ușilor situate numeroase celule mici, în care bulele cu arome ar fi fost depozitate, parfumier necesare pentru a produce băuturi spirtoase. În acest caz, „corpul“ era gol.
Nu-mi amintesc dacă a existat la acest etaj al muzeului a treia cameră, sau două ferestre mici, cu o colecție de diferite forme și tipuri de sticle de parfum - nu prea vechi, dar nu și moderne, situate în aceeași cameră ca „autoritate“.
Toate aceste bule și sticle considera că nu s-au dat: ghidul încercat să disperseze oameni adunați într-un grup compact și a oferit pentru a merge în jos pe scări la partea de jos a camerei de muzeu, în cazul în care, fără să se oprească, ne-am dus repede la peretele opus și au fost într-un bar. Aici am fost în cele mai interesante: a trebuit să gust arome! Fiecare femeie (masculi au arătat nici un interes în spiritele degustare) ajuns în mâinile unei cărți mici, cu numele și caracteristicile arome pe care le produce firma „Fragonard“.

Souvenir din Franța - Fragonard Cosmetics

Ghidul ne-a oferit, cu privire la modul în care vor fi oferite spre degustare de arome, de a le evalua în broșura sa, marcând una, două sau trei cruci.
Din anumite motive, nu-mi place nimic. Toate aromele propuse (pe benzi de hârtie parfumate) mi se părea foarte slab și cufundată. Nimic nu am putut aprecia trei avantaje, și numai unul, arată-mi o aroma mai atractivă, probabil, firma a livrat două avantaje. Procedura de degustare este încheiat după a șasea aroma (ulterior sa dovedit că numărul „șase“ - nu din întâmplare).

După toate taxele parfumate benzi de hârtie au fost trase în jos, prizate perenyuhany de trei ori, după amiabile strigătele noastre: „Mai mult“, ghidul anunțat, „Și acum, cu ajutorul acelor markeri pe care le-ați făcut în cartea ta, poți în memoria ! Paris și muzeul nostru pentru a obtine arome firmei „Fragonard“ „în mâinile ei au fost spumante, fiole dens de aur dimensiuni destul de impresionant, pe care ea a început să manipuleze rapid în fața ochilor noștri - ridicarea lor, coborâre, rotative, cu ghidul nostru, nu viespile tanavlivayas pentru un al doilea ne-a spus despre preturi, reduceri, despre beneficiile incredibile ale acestei achiziții pentru noi ...

Souvenir din Franța - Fragonard Cosmetics

Prețurile erau foarte mari. Cel mai bun cumpăra ar cumpăra băuturi spirtoase, în cea mai mare flacon - 100 ml. pentru că atunci prețul de 1 flacon ml este mai mică de 60 ml sau flacoane de 30 ml. Există o dificultate - societatea nu a vândut o sticlă de parfum de vânzare cu amănuntul: ea a vândut numai seturi de 5 flacoane din cutie. Cine doresc să cumpere o cutie cu cinci sute de ml (500 ml!) Esență de un tip nu a fost găsit.
A fost anunțată imediat următoarea propoziție: „Doar aici, doar acum și numai pentru tine“ companie este de acord să echipeze spiritele cutie de diferite tipuri. Vă amintiți că am fost invitați să guste șase parfum? Acum, noi oferim de la aceste 6 aleg 5, care este alegerea de aproape nu a fost. Ia oferta! - Mi-am amintit motto-ul comerțului sovietic. Cu toate acestea, nu doresc să cumpere o cutie de 500 ml de băuturi spirtoase chiar și arome diferite.
Nu pierdem un al doilea, ghidul nostru prin muzeu de parfumerie „Fragonard“, a anunțat mai târziu, o propunere finală: deși flacoane de 60 ml sunt mai puțin profitabile pentru a cumpara, puteți cumpăra o cutie de cinci flacoane de 60 ml de parfum cinci specii diferite! Compania este gata să facă ca bani în numerar se va face prin cinci femei diferite, fiecare dintre care plătește pentru un flacon; dar toate aceste cinci femei a pune mâna pe o cutie, complet cu cinci sticle de parfum, care imediat după cumpărare, acestea pot fi demontate, și să fiți plătit de fiecare sticla lui. Compania a fost chiar și pe o astfel de extravaganță fără precedent, care a dat ca un cadou de la această cutie câteva sticle mici goale, astfel încât femeile pot partaja spiritele după aceea.
Ca un pro-adjudecător, femeie-ghid, fără să se oprească, strigând: „Cine. Cine. Cine este implicat? Finalizarea prima cutie! Cine a fost primul „a găsit prima, a doua și a treia ... m-am gândit:“ Sunt câteva zile în Paris nu a prins nimic, aș fi cumpărat ca un suvenir de la Paris. De ce nu aduce el însuși iubit, un cadou de la sticla de parfum de la Paris? „M-am înscris la numărul patru. Incantati-ekskusovod femeie a început să strige: „Cine va fi al cincilea? Ultima sticlă! Cine va fi a cincea? „A cincea nu a fost. Pentru o lungă perioadă de timp nu am fost.
Sunt veșnic recunoscător pentru membrii grupului dvs. tur, printre ei tot la fel nu a existat nici un al cincilea prost. Acompaniați strigind fără sfârșit, „Cine va fi a cincea?“ Mi-am revenit încet de gândire. Am început să realizez că am fost de gând să cumpere necunoscut băuturi spirtoase companie pentru mine într-o sticlă aurită suspect care amintește de neuitat sticla „apa de colonie“ (doar înfige mai mult), și pentru prețul pe care le pot acasă, în Israel, cumpăra băuturi spirtoase bune ferme cunoscute. și nici măcar în sezonul de reduceri, și pentru costul maxim.

Souvenir din Franța - Fragonard Cosmetics

În capul meu brusc eliminate; Am văzut că nu mai sunt în muzeu de parfum, și contra magazin și ghid turistic pentru muzeu a fost doar un vânzător, care este acum încearcă să „Guvernul provizoriu“ pentru mine aceste spirite. Acest contor au fost doar patru dintre noi; alții consideră mărfurile de pe alte rafturi ale magazinului; Ei au fost diferite tipuri de apă de toaletă și săpun, adică bunuri mai ieftine decât cea a contorului, care a adus grupul nostru, completând „tur“. Interesant, toate vânzătoarea de la magazin a vorbit în limba rusă, iar limba este simplu pentru ei a fost mama. Se pare că grupul nostru turneu așteptat și pregătit pentru ea. Și nu e de mirare: atâta timp cât am fost în magazinul companiei „Fragonard“ nici un cumpărător străin și nu a mers la magazin, deși ușile erau deschise tuturor participanților, iar magazinul este la o aruncătură de băț de una dintre străzile principale ale Parisului.
Unul dintre aceste „contoare minore“ I-am cumpărat un set de 10 arome de 2 ml pentru a da prietenii ei și rudele de sex feminin ca „un suvenir de la Paris.“ În plus, atunci când am fost de plecare, sa constatat că toți vizitatorii, „Muzeul Fragonard parfum“ obține o mostră gratuită de noi firme spirtoase (mai precis, apă de toaletă); nu ne-am spus acest lucru înainte, judecând în mod corect că avea o astfel de sondă, ca amintirea vizitarea muzeului, nu avem nimic să nu cumpere.

La întoarcerea acasă, 4 sau 5 flacoane de parfum dintr-un set-am dat deoparte; Restul se bucurat. Eu nu suferă de nici o boală, dulls simțul mirosului, dar mirosul flacoanelor de parfum, aproape că nu am simțit! De obicei, femeile care utilizează parfum sau apă de toaletă „aplicat la parfum,“ frecarea pe meniurile piele lichid parfumat, sau un pic pata pe piele a pulverizatorului. Dar spiritele companiei „Fragonard“ nu a avut „aplicată“, au trebuit să fie POURING pentru tine! Turnându pe gât și gât pentru aproximativ o treime din flacon de 2 ml, m-am simțit cel puțin unele miros, în acest moment; Cinci minute mai târziu miros, nu mai simțeam; înconjurător nu simt nici un gust chiar și la o astfel de utilizare barbar, excesiv de parfum.

Souvenir din Franța - Fragonard Cosmetics

Eu nu înșel, să folosească aici cuvântul „parfum“, ca pe cutie și pe fiecare sticlă mică separată a fost scris că a fost „spirite“ - cea mai concentrată și cea mai stabilă de parfumuri. care ar trebui să păstreze aroma timp de cel puțin 6 ore.
Nu am uitat, și ciudat, „drogați“, starea lor. din care am ieșit doar cu dificultate datorită faptului că vânzarea a stagnat din cauza lipsei de clienti a cincea femei. Sa dovedit că starea acestei științe a cunoscut mult timp - este „stare de conștiență alterată“, pur și simplu hipnoza.

M-am gândit despre toate acestea și a concluzionat că pentru tine:

• Este probabil ca societatea „Fragonard“ - o companie foarte mică, și băuturi spirtoase, pe care le produce - nu doar de proastă calitate, și chiar la fel de rău. Nimeni în Franța aceste spirite nu sunt necesare, atât de ferm și a ales acest lucru, să-l puneți blând, mod lipsit de etică de a vinde, sau mai simplu - „vparivaniya“ „exclusiv parfum franțuzesc“ vorbitori de limbă rusă turiști din Paris (și nu numai la Paris, pentru că, potrivit site-ului firmei . „Fragonard“ există încă un „muzeu de Fragonard parfumerie“ în Grasse și Nisa și Cannes -. buticurile companiei, și nici un tur de limbă rusă, vizita Coasta de Azur, acest loc nu evita, de asemenea, cunoscut pentru mine că grupul tur de limbă rusă la Paris din Germania și se însămânțează ayut în „Fragonard Parfum Muzeul“ din Paris. Poate că nu este numai vorbitori de limba rusă ...
  • Probabilitatea de a doua poate fi faptul că societatea „Fragonard“ - foarte respectat firma care produce băuturi spirtoase de bună calitate. Design de sticle, flacoane, cum ar fi bănuitor „Eau de Cologne“ - rezultatul simplu ignoranta cu privire la proiectarea francez lichior favorit bețivilor sovietice. Absența completă a mirosului, și, probabil, toate spiritele din fiole mi-a cumpărat parfum set Paris - rezultatul faptului că parfumurile nu sunt rezervate - la flacoanele de trafic fir lipsă, deși în sine sticle de sticlă fir acolo, și blocaje de trafic doar bine pus pe sticle ; o cutie de 10 sticle nu sunt sigilate la toate, orice înveliș din celofan, fără imprimare. Ca rezultat, în orice stadiu de transport sau de vânzare a acestor băuturi spirtoase pot fi diluate sau înlocuite cu apă simplă ... și apoi vinde-ne pentru o mulțime de cost!

Care dintre aceste două opțiuni este corectă - nu știu; dar pot spune cu certitudine că societatea a cumpărat de la Paris Fragonard parfum - nu-l merita! Nici măcar în valoare de a pierde timp vizita „Muzeul de parfumerie,“ deoarece nu există aproape nici o exponate și excursii nu sunt oferite un ghid turistic profesionist și stoca vânzătorului.

Pentru putere offensively ...