Seliger, în cazul în care să se odihnească pe traseele turistice SELIGER

Pentru a vizualiza fotografii în dimensiuni mari, faceți clic pe ele de două ori.

Totul a început cu faptul că avem cort de mers în gol, care AC a cumpărat anul trecut. În același an ne-am dus cu ea la „Invazia“, anul acesta eu o rulare în Zhostovo, și, probabil, totul. În campaniile cu Misa Rychagova (dintre care unul este scris aici), noi nu cad, și vreau! În general, totul a coincis: dorința noastră și de week-end nostru, alege o companie si am decis - vom merge!

Până de curând, era neclar în cazul în care încă mai merge - pe Volga sau la Seliger. Am fost gata să meargă la orice loc. Cu o zi înainte de m-am dus la Moscova și a cumpărat un sac de dormit AU și kan pentru noi (sacul de dormit dat o dată aceeași pârghie Misha și prietenii săi - încă nu se poate obține destul de acest dar minunat) - am fost aproape complet echipate. Toți au fost în favoarea, să plece la ora 5 dimineața, dar în cele din urmă sa transformat în 10 - atâta timp cât toți au ridicat în picioare, a adunat, a mâncat, a băut, și am cumpărat o saltea într-un cort - în general, până în prezent, suntem încă excursioniști departe.

Drumul spre parcare

rezident Berezovski de rând

grupuri de compoziție. 6 adulți (I, ca de obicei, cel mai tânăr, este surprinzător faptul că nu am identificat încă un grup de copii) și 3 copii (5,5 ani și doi din zece), a condus în trei mașini (două mașini și patru roți stație de unitate wagon).

Traseu: Serghiev Posad - Dmitrov - Mântuitorul Zaulok - Torzhok - Ostashkov - Lacul Seliger. De câte ori de-a lungul mod de a opri - nu sunt luate în considerare, astfel încât o astfel de caravană pe îndelete pe drum (

450 de kilometri) ne-a luat 8 ore. Sunt amuzat la modul în care regiunea detectată în funcție de numărul de mașini.

Road: în principiu, fără nici o problemă. La camerele Leningradke peste tot, de la Torzhok la Ostashkov - orice și oricine, de la Ostashkov la destinație, ultimii 10 kilometri - impresia că drumul reperarea a fost bombardat.

Destinația: Deoarece definirea planului nu am avut cel mai bun plan în această situație - să se bazeze pe șansă. Cazul ne-a condus într-un loc minunat - sat Berezovski Row Sobenskie și lacuri. De fapt, dacă ne-am dorit pentru a obține doar în apă - ar fi putut fi făcut mult mai devreme, pentru că pe drumul spre Sobenskih lacuri am petrecut un an și jumătate de ore de timp și modul în care un nerv, deoarece ultimii kilometri de drum nu exista, am izgvazdali mașini simt în partea de jos a tuturor neregularităților de relief, riscam obtinerea blocat de cateva ori, dar nimic nu sa întâmplat. Recompensa pentru acest lucru este am devenit investit în acest parc - cu masa gata făcute din lemn și bănci, coborâre la apă și chiar toaletă sat mai civilizat. Și totuși - tăcerea absolută și nimeni prin preajmă când auzi picăturile de ploaie se rostogolească în jos pe frunze și se înmoaie în pământ, culori incredibil de luminoase - este ireal iarba, verde, afine roșii și cărămiziu, afine albastru-violet, aer, care ar dori să mănânce și să bea, și pace, când poți sta în pădure și ascultă-te și ceea ce se întâmplă în jur.

Seliger, în cazul în care să se odihnească pe traseele turistice SELIGER

Toată lumea este ocupat afacere

În noaptea în jurul focului de tabără. Putin a păcăli deja în jurul valorii de

Pentru a explora satul

Vineri și sâmbătă ne-am petrecut în viața tabără - dormit în corturi (și eu fac trei nopți visez vise ciudate cu complot complexe - dacă șoptind pini, sau ceva de genul asta), fierte peste un mic dejun foc de tabara - fulgi de ovăz, masa de prânz - pilaf și cină - gratar si paste cu tocană fierte vin fiert (! totul a fost divin delicios), a făcut incursiuni în satele vecine - desene animate și Berezovski Row, înot, joacă volei și Frisbee, du-te pentru fructe de padure, adânc în noapte ședinței în jurul focului, a asculta muzică și vorbim. Cu toate acestea, vineri, la Seliger, Putin a sosit și ne-a dat o noapte pentru a asculta jazz. Dimineața pe „Radio România“, a cântat imnul național, a început de știri: „Prezident Rumynii Vladimir Putin a sosit la Seliger ... Kxx-GDH-Mxx ...“ Și totuși, radioul a căzut tăcut. Dar a doua zi, unii membri ai campaniei noastre au reușit să val la Putin, când a fost zboară peste noi chiar din toaletă sat.

În pădure ne-am dus pentru afine, afine sunt, dar încă necoapte. Ciuperci - Russula, Dunka și grebes. Vorbitor a găsit un puternic unul alb mic elegant pe timp de noapte noi (ciuperci, desigur, nu AC) prăjită pe un băț peste un foc de tabără și a mâncat. Nu toate mâncat, și apoi cei care nu au mâncat, a acuzat Griboyedov că au râs într-un fel ciudat.

Campania are loc tot timpul în îngrijire, ce să gătească pentru a mânca (de trei ori pe zi), care se spală vasele și taie lemne. După cină, vrei să dormi - și se răspândesc în corturi, la o oră liniștită. Apropo, nu a existat practic nici o tantari, doar noaptea trecută, au început să muște.

Seliger, în cazul în care să se odihnească pe traseele turistice SELIGER

Mergem în sat. Cognac băutură nu poate fi lăsată

Am venit acasă cu miros de foc, cu un borcan de pachet de afine și bureții (afine s-au colectat, ciuperci cumpărate pe drum), cu somn afumat și biban. Pe drumul de intoarcere ne-am oprit la piramide - nu ajunge la Ostashkov. Piramida clădire Alexander Golod, argumentând că energia în spațiul armonizeaza, și, în general, o vindecã idee bună de a avea fiecare acasă pe o piramidă. Se pare că, prin urmare, piramida este un comert vioi - o copie mică a piramidelor, și acuzat că apa de energie de piramidă și alte lucruri. Noi nu am cumpărat nimic, doar a stat în interiorul și pomerzli - în piramida ca temperatura din seiful.

piramidă
Seliger, în cazul în care să se odihnească pe traseele turistice SELIGER
Cele mai multe din grupul nostru

Ca întotdeauna, după o excursie pe internet am citit că, în primul rând. am avut noroc cu locul - uneori oamenii petrec ore circling în căutarea de locuri de parcare gratuite, deși undeva (dar este, probabil, toate pentru că numai proștii așa cum putem poperet Neznamov undeva în pustiu de netrecut, și proștii, după cum știți, noroc).

În al doilea rând. pe site-ul satului Berezovski Row, lângă care am stat în secolul al 9-lea fort a fost apoi transformat într-un oraș cetate de Novgorod Berezovets paza moare pe una dintre ramurile de „Seliger fel.“ Acum, populația satului - aproximativ 500 de oameni, nu prea puțini.

Și în al treilea rând. Sobenskie lac, după cum se pare, este considerat unul dintre cele mai curate pe Seliger (și acesta este cazul - apa din copaci negri, dar transparente, în picioare până la gât - picioare vizibile). Și unul dintre lacurile Sobenskih - tremurături (sau argint) - cea mai pură Seliger. Ei spun că niciodată nu va înflori, transparența apei sale permite o vizibilitate de până la 10 metri, nivelul apei lacului rămâne aceeași în orice anotimp și în orice vreme, iar apa in sine este considerat a fi curativ. Wonder Lake, în general.

Dar acum înțeleg de ce oamenii sunt atât de mândru de odihnă pe Seliger. Nu este așa, desigur, atunci când vecinul nostru a spus Seliger mai bine decât Crimeea - aceasta nu poate fi comparat. Dar faptul că există o foarte mare de vacanta - asta e sigur.

Lucrurile care sunt utile pentru noi în campanie
Nu voi menționa lista evident - cort, saci de dormit, ustensile, etc, și scrie-l la vederea ceea ce cineva va spune, „Oh! Veți obține acest lucru! Excelent! "

• lanterna far și Squirtwoman Mosquito
  • meciuri și ziare de aprindere (aprindere de cărbune și, de asemenea, am cumparat, dar, de fapt, a fost posibil să se facă fără ele)
  • cuțite
  • deschizător tirbușon și o sticlă
  • săpun
  • bandane
  • marchiză
  • Frisbee și bilă (rău, care nu a fost twister)
  • coarda (l-am întins între copaci și uscate lucrurile ei)

Un alt interesnenkogo?

• Seliger, în cazul în care să se odihnească pe traseele turistice SELIGER
    Soare, aer și apă
    Excursie la Crimeea
    Română Conquest Nord
  • Seliger, în cazul în care să se odihnească pe traseele turistice SELIGER
    Nou la campanie
    „Avadkhara? Autorizează, du-te cu Dumnezeu "

Alo
Am oferta pentru complexuri turistice, de agrement ușoare canotaj dinghy de navigatie.
Dimensiuni - lungime - de la 3 m, lățimea -1.3 (mijlocul navei), încărcare 200 kg (2 persoane).
Buoyancy -predusmotrena stabilirea blocurilor de spumă (flotabilitate pentru varianta de navigație).
Armat doc pupei. capacitatea de a instala un motor exterior de până la 5 CP
Material - placaj, grund impregnat lipit peste fibra de sticla, colorat în trei straturi de vopsea de ulei. Mast, boom-ul, sprit, rame, bănci, Stringer. brâiele, paranteze - Tablă, cherestea - pin. Shvertovy bine - furnir lipit peste cu șipci din fibră de sticlă - pin. Centerboard, cârmei - placaj impregnat grund vopsit în trei straturi de vopsea de ulei. Padele inclus -2 buc. lucruri eficiente - vela. blocuri, pene, lanțuri, cabluri de acord fursecuri.

Această metodă de construcție a fost testat în școlile de duminică cu Parfentieva .Kolomenskoe protopopiat. cu Rozhnova. Zaraysk protopopiat ... .in Club istoric -patrioticheskom "Shipbuilders Prionezhye." MOE bază Vytegra. regiunea Vologda. ......

Gata pentru a merge la orice loc și pentru a construi numărul necesar de dinghies ..