Savina - o stațiune de prestigiu și liniștită - Muntenegru

District Herceg Novi ca stațiune - un loc minunat. Părerea mea personală - cel mai bun loc în Muntenegru.

Totul este minunat - mare, plaja, natura, oraș. Un inconvenient mic - cu excepția faptului că această marjă Muntenegrului și în călătoriile noastre din întreaga țară ar trebui să aibă un pic mai mult distanță pentru a depăși de fiecare dată. in comparatie cu turisti din zona Budva. Dar data viitoare vom lua în considerare numai :-) Boka Bay

Resort foarte mult. Ocean curat. prețuri rezonabile. foarte frumos și confortabil oraș.

Muntenegru a alunecat puternic in acest sezon, Messier prețul în euro mai mare, dar pur și simplu nevoie pentru a pune capăt Muntenegru ayrlaynz

Muntenegru nu a fost ales și orașul degetul spre cer, dar după cum sa dovedit Herceg Novi cel mai bun oraș în comparație cu altele pe care le-am vizitat. Primele zile am cu siguranță mult timp bombăni: La 900m de mare, dar nimeni nu a spus că tot drumul trebuie să se deplaseze în sus, dar dupa 3 zile de dureri musculare potolit și am fost capabili să-l apreciem: am scăpat de greutate în plus, să construiască musculare, pentru a îmbunătăți lor fizice de stat, pentru că foarte recunoscător.

„Savina - loc foarte liniștit de odihnă liniștită, prețuri mai mici decât în ​​oraș, dar nu există nici un divertisment ..“

Herceg Novi nu este prima dată, cum ar fi zona Savino, și se bucură, în general, în Muntenegru

„Orasul vechi este foarte frumos și zona homeopatic-mica, biserica si trei magazine. A nu face absolut nimic acolo.“

Herceg-Novi - o zonă minunată, cu vederi spectaculoase la Golful Kotor. O mulțime de verdeață, aer curat. O mare selecție de cafenele, restaurante sunt evaluate la 5 puncte. De la mici minusuri - destul de zgomotos pe timp de noapte. Chiar dacă au trăit departe de marile hoteluri, a trebuit să doarmă cu geamurile închise, ca discoteca este deschis zilnic până la 3-4 dimineața, este un pic meshalo.V Per total, am avut o odihnă mare, au călătorit multe orașe din Muntenegru, bucurați-vă de natura, frumusețea acestei țări , plăcut. Planul nu este încă timp să se odihnească aici, vom continua să folosească serviciile companiei dvs. și să consilieze prietenii ca să evalueze toate etapele de lucru perfect. Vă mulțumim pentru o vacanță minunată

Am odihnit în Savina, o suburbie. Există o foarte liniștită, plaja frumoasă (infirmerie), confortabil cu copii. Dar există puține de divertisment, și incomod pentru a ajunge în centrul orașului (doar un taxi).

Odihnească-se în Herceg Novi, în general, plăcut. Pro: vreme frumoasă, o mulțime de atracții și excursii bune, alimente interesante, oameni simpatici și atmosfera, scări ajuta la menținerea vă în formă bună J Contra: plaje mici și aglomerate, fără nisip, mare destul de rece, prețuri ridicate. Scări pot face în mod serios viața dificilă pentru persoanele în vârstă și a familiilor cu copii. Nici o infrastructură pietonală normală, de călătorie cu mijloacele de transport public nu este foarte convenabil. Data viitoare aș dori introvertit odihnit o săptămână în Herceg Novi, o săptămână pe lacul Skadar, Orjen, etc - .. Mai aproape de natură și departe de aglomerație.

Herceg Novi ca un întreg, este foarte diferit, pentru fiecare gust. Odihnește-te în Savina, am fost foarte mulțumit, pentru că ceea ce ne-am dorit primit, o vacanță de familie relaxantă, o zonă liniștită, fără discoteci, dar cu toate infrastructura necesare la îndemână. Încă o dată, pălăria pentru Catherine, care ne-a sfătuit-l Savin. Numai negativ de vreme tulbure, pe care le-am urmărit dreptul de-a lungul zilei, dar din nici o pretenție la Montnegre))

vom reveni la Muntenegru - cu siguranță. Îți place orașul în sine Herceg Novi - foarte.

Am fost în Muntenegru pentru a doua oară (prima - de pe Riviera Budva). Herceg-Novi - loc confortabil, liniștit. Aproape de aeroport Tivat. Oamenii nu au fost foarte mult. Atitudinea în magazine și restaurante foarte prietenos, sincer. Multe restaurante plăcute și gustoase. De regulă, există Wi-Fi. Explicați în limba rusă - nu problema.Plyazhi nu toată lumea poate ca (platforme de beton si de prundis mici), dar sunt bine. Apa curată. Foarte frumos natura, în cazul în care există o plimbare. Înflorire cactuși, palmieri și alte frumusețe. Și a umblat prin orașul vechi și munți. Manastirea Savina din apropiere - alegere foarte pitoresc mesto.Bolshoy de croaziere. Cu toate acestea, unele de divertisment de apă (banane, catamarane, slide-uri, etc.) Nu uvidela.Dumayu, Herceg-Novi - un loc minunat pentru iubitorii de o vacanță relaxantă și natură frumoasă.

Herceg-Novi -, aspecte bune pozitive - fără valuri, partea negativă - există un număr suficient de întreprinderi de alimentație publică în zona Savina, Infirmerie plaja inconfortabil la momentul de odihnă - lucrări de construcții, lipsa de dușuri și vestiar.

oraș uimitor Herceg Novi. Aspectele negative ale acesteia nu. Partea veche a plajelor romantice, confortabile. Tururi ale golfului este foarte frumos. Aș vrea să mă întorc acolo din nou!

Oraș Herceg Novi ne-a plăcut. Zona de reședință este, de asemenea, amenajat.

Am stat în Ducele de Novi nu este prima dată. Boardwalk, scări și lipsa de divertisment zgomotoase pe placul nostru.

Punctul de vedere de la balcon peste -City Bay pur și simplu Fermecatoare! Bay este mare!

Ne place, de asemenea, zona. Dintre minusuri, nu există parcare pentru mașinile particulare.

Herceg Novi promenada minunat pentru mersul pe jos! Am fost cu un push-și în fiecare seară am mers în liniște pe ea (deși copiii nu sunt mari și până în prezent este greu să meargă, dar puteți face o plimbare pe scuter departe) .Nam capabil să ajungă în condiții de siguranță Igalo, și apoi înapoi în autobuz. (Sfaturi pentru călătorii de a lua cu scutere pentru copii, acestea sunt ușoare și a obține o mare oportunitate de a lucra până seara pentru adulți, dar cu excepția pentru noi, pentru întreaga călătorie am văzut doar un cuplu de germani, care au fost, de asemenea, copii cu scutere.)

O țară minunată, și în special Herceg Novi: zonă liniștită, flori parfumate, mare curată, oameni ospitalieri, munți foarte frumos. Este scurt, pentru a admira această țară poate fi infinit!

În Herceg Novi este deja în timp de 4-lea, incredibil de frumoasă verde oraș,, liniștită, cu un fler și originalitate inimitabil, foarte confortabil și prietenos. încă o dată vă mulțumesc pentru vacanta ta organizat încă o dată.

În ceea ce privește orașul, am, de asemenea, plăcut, dar pentru familiile cu copii sau persoane pozhilmyi, nu e cel mai frumos loc, deoarece în mod constant pe drum scări, jgheaburi, dispozitive de ridicare, etc. Vă mulțumim din nou, iar anul viitor ne-ar plăcea să merg în vacanță prin intermediul companiei dumneavoastră.

Zona este minunată locație, foarte convenabil pentru obiectele care erau avem nevoie (Igalo, Old Town), aproape de plaje, promenada. viața de seară și noapte foarte distractiv a orașului. Suntem încântați. Asigurați-vă că pentru a reveni la Herceg Novi.Vozmozhno chiar foarte curând.

Zona în care trăim, nu are nici o parte negativă)) Prin urmare, avem deja a treia oară acolo și vom merge mai departe, și numai acolo. ,,, mare curată, magazine foarte liniștite și liniștite și restaurante excelente. Ușor accesibil, plăcut să se odihnească.

District Herceg Novi estimează 100 de puncte (la fel ca orice alt domeniu al Muntenegrului, din cauza marii iubiri pentru această țară). Familie prietenos se potrivește perfect. oraș foarte liniștit, cu este în cazul în care să se distreze. Preț (de piață, magazine, restaurante) plăcut mulțumit, din nou, în comparație cu alte orașe din Muntenegru. Un pic lipsit în curățenia de pe străzi și scări, dar nu este criminal. În general, ne-am odihnit minunat!

Zona în care, de asemenea, ne-a plăcut restul, vom veni cu placere din nou

Zona orașului vechi Herceg Novi, mă simt foarte bine - relativ puțini oameni pe plajă, și întreaga civilizație la îndemână. Pentru o primă vizită în Muntenegru, în special cu copilul - în opinia mea, locația cea mai optimă. Am călătorit peste tot în Muntenegru timp de 30 de zile, mulți au ales viitorul lor, dar de fiecare dată fericit că pentru prima dată a ales Herceg Novi!

Ne-a placut zona, liniștit, o mulțime de verdeață în jurul, suficient de magazine.

Eu personal fac Herceg - Novi plăcut. Am mers în excursii, în alte orașe au văzut, am mers cu autobuzul spre barul din jurul coastei și toate - încă Herceg - Novi mi-a placut mai mult. Aici și aproape de mare, și acolo, în cazul în care să meargă, magazine alimentare sunt, de asemenea, nu departe. Totul este relativ aproape. Vorbesc despre un cartier unde am trăit - orașul vechi. Contra pentru mine nu a fost. M-am dus pentru prima dată, deci fără a cunoaște zona, axat mai mult pe selectarea unei case adecvate și a luat decizia corectă. Dacă ați ales o zonă mai îndepărtată, naprivem, Savina și apoi acolo, atunci cred că impresia regiunii ar fi fost diferită. Dar cine se întâmplă pentru ce. Dacă aveți doar o perioadă de odihnă pe mare, gândindu-se că nu există nici o zonă frumoasă.

Un loc de odihnă, mare - o perfecta 5! Amabilitatea și ospitalitatea muntenegrenilor - 5 puncte, produse alimentare - 5 restaurante - în Herceg Novi, Igalo, Setalishte - 5, în Dětenice - o supă rece, măsline vechi, castravete amar, spaghete supraexpuse, gratar uscat - 3 puncte, există o ușoară neîngrijit pentru drumuri - 4 puncte.

Ne-a placut zona, iar plaja și acces la plajă

District Herceg Novi și toate Golful Kotor a plăcut natura și vederi frumoase. Mb pentru persoanele în vârstă este lipsa de mers constant pe scări, dar am fost gata. De asemenea, un mic dezavantaj este lipsa de plaje normale, dar este, de asemenea, specificul zonei (dar o mare limpede). Am avut noroc cu vremea, iar în acest moment existau puțini turiști, care au avut, de asemenea, un impact pozitiv asupra restului. O mulțime de călătorie în jurul valorii de țară datorită legăturilor de transport bune între orașe, precum și prezența unor ghiduri de tur.firm rumynskogovoryaschimi.

Zona Herczegh Novi în acesta Savino ales în mod deliberat, deoarece Știm acest loc din anii anteriori.

Locație (Savina) a plăcut bine cu copilul. Ne-am dus la foarte Igalo, există o vacanță complet diferit. Deși există ceva pentru comparare. Înainte de faptul că au fost de 6 săptămâni, în Petrovac. Locul în sine este plăcut (poate că acest lucru este subiectivă).

Locul savin-mare, va reveni cu siguranță în anul sleduyushem. Vă vom recomanda prietenilor lor.