Satul scuipat

și a prețurilor la Moscova, astfel încât după-amiază a mers la sat și a cumpărat alcool și dulciuri pentru copiii de acolo.

așezări. Metoda de eliminare succesivă aleasă I. așezare. Poate că mulți vor fi. în ordine: Golubitskaya - cea mai mare stațiune de pe Taman. Mulți oameni de pe plaje, este zgomotos. Spit. Totul ar fi bine, dar acest lucru este un mic sat de tăiere autostrada Temryuk Port Kavkaz. I. patrie. Un mic sat doi kilometri de Siltings trăiește venind la murdăria. Lovers. Azov. sat liniștit fermecătoare cu natura frumoasă. Taman Elveția. Lăsați acest lucru și. decontare Ilyich

toalete. pictat sub copaci de mesteacăn. Siltings sat mic. Numai pentru iubitorii de singurătate. cale de întoarcere ne-am oprit în sat În patria pe vulcan noroi, dar era deja 6:00 și am fost pe. memorie, ne place acest sat. Din nou, nu lovind - pluta ... În Khost a intrat în a noastră.

tot timpul în principal,

pe Akhtanizovskaya estuar. Ei au ajuns la satul Peresyp. avansat chiar la semn, am plătit 500. Excursia cel mai interesant a fost în satul Sukkah pe Turneul Cavalerilor. Ne-am dus în dimineața. Partea a cincea, satul în sine satul .Sam nu este foarte mare, dar ne-am simtit confortabil. Am trăit în centru, astfel încât pe piață și.

Du-te mai departe. Trecem Golubitskaya, Peresyp. Pentru Patrie. ne-am uitat, de asemenea, la acest sat pentru ședere. Bine că nu am făcut-o. Satul este lung.

Prima noastră călătorie a fost în satul Azov, la doar 6 km nord de Lenin. Acest loc. Azov - un sat foarte mic într-o singură stradă. Până la mare din sat aproximativ 1 km. Coborarea la mare. pe malul estuarului Akhtanizovskaya în apropierea satului Peresyp. De acolo, de asemenea, transporta un lotus, și, eventual.

vedere la oraș. Stoparea pus în scenă între Golubitskaya și interspersing chiar pe plaja, la care a fost acolo. și în soare lângă mare, pe o pietricică mică. Satul este ascuns de ochii indiscreti în vale între cele două.

28.12.09 Lekomtseva Olga

în Peresyp. afișări au fost cele mai bune. În acest an am decis să stăpânească un alt sat -Ilich. spune că Lenin este încă un sat foarte mic. catering locuri unde există puține.

Mi-a placut satul, dar este potrivit doar pentru cei carora le place o zonă liniștită, relaxantă, vacanță de familie. Unul. Locul Kuchugury pentru a trimite bărci a fost Peresyp. înainte de a ajunge la pod, dacă vă deplasați de la Kuchugury.

caise și piersici, turcești, cumpărate de pe piață în Peresyp. dar trebuie să spun că prețurile la Moscova. Apoi, au existat mai multe călătorii, de exemplu, în satul Hay. în cazul în care fabrica de vinuri „Fanagoria.