Raport - așa cum am petrecut vara 3 - Literatură și limba română

Cum mi-am petrecut vara mea

Așa cum am petrecut vara.

Toamna a venit. Foarte curând a alerga zile calde, și să le înlocuiască vor veni gerurile de noapte. Copacii oblachatsya din nou în haine colorate, iar fereastra va domni o atmosferă festivă și solemnă mult-așteptata. Din nou, vesel, îmbrăcat copiii vor cu nerăbdare să primul și vypuskniki- lui clopot școală trecută. Fără îndoială, osen- o mare de timp, dar toate la fel este păcat că a luat vara. Ea ne-a adus atât de multă bucurie, experiență distractiv! Este greu de imaginat cineva care nu ar vrea un pic bucura de soarele blând, înota în râu cald, du-te la pădure pentru a culege fructe de padure sau leagăn într-un hamac în țară!

Eu, la fel ca toată lumea, vara a adus o mulțime de experiențe noi. O să-ți spun despre ziua în care îmi amintesc cel mai mult.

Într-o zi prietenii mei și am decis să merg peste râu noaptea. Foarte mult timp în devenire: găsi barca, au închiriat un cort, aprovizionat cu alimente, apă, pături calde. Toate au fost așteaptă cu nerăbdare această zi, și aici a venit. Olya, Katya, Lesha, Dima și m-am întâlnit dimineața devreme în lunca, și aproximativ zece ore au fost pe malul opus al Oka. La început am putut de mult nu insule coastă podplyt- sunt inundate, dar a reușit încă să găsească o mică plajă. Nu a fost doar o mare: nisip fin alb-fin, apă caldă, soare blând ... ca și în cazul în care naufragiat pe o insulă pustie! Alex Dima a început să se stabilească un cort și ne-am dus pentru foc.

Intreaga zi a fost o mulțime de distracție: înot, plajă. Cu vremea ne povezlo- nici un nori pe cer, soarele bate în jos. Firește, această zi a părut cel mai scurt în timpul verii.

Început să se întunece și am aprins focul. De obicei, am rareori să acorde o atenție na cer, dar în seara era imposibil să nu observi. Se pare purpuriu congestionată, și apoi reflectate în rece, acoperite cu ape valuri mici. La suprafață, râul a jucat efectul de orbire. Nu voi uita niciodată acest spectacol magic, fascinant. Ochii nu se rupe! Când orizontul era doar o fâșie subțire de soare portocaliu strălucitor, cerul a devenit tonuri de galben albastru și calde. A fost foarte frumos!

Ne-am dus la culcare devreme în dimineața, atunci când prima lumină.

Am fost trezit de zgomotul apei, a ieșit de sub pături, și mulți au ieșit din cort. Deși era devreme, soarele bate în jos, la toate, și de râul explodat placut rece. M-am uitat în jur. Cortul nostru a fost în picioare de tufișuri, pune un pic gonflabile Levey. Mai aproape de apă a fost localizat șemineu. Curând ne-am trezit ceilalți băieți. Hrana este aproape plecat, așa că am decis să înoate încă o dată și du-te acasă. Skazano- făcut. Având în vedere că apa era rece, Olga și am dus mai întâi să colecteze lucruri, iar Kate a ajutat Lesha Dima pliat cort.

Era ora două după-amiaza, soarele bate în plin. Deja am vrut să merg acasă, atât de mult timp nu înot. Băieții târât barca la apă, călătoria noastră a ajuns la capăt. Chiar și trist a fost. Apoi, ceva șuieră încet. La început nu am înțeles ce se întâmplă. Sa dovedit în nisip pune goală staniu poate!

Pentru mine această zi a fost cel mai memorabil. Sunt chiar bucuros că sa întâmplat, pentru că acum călătoria noastră nu va fi în măsură să uite și prietenii mei! Este păcat, desigur, că vara este de peste, dar nu ar trebui să piardă inima. Oricare ar fi afara meteo, dacă sunteți înconjurați de prieteni buni, în fiecare zi va fi o sărbătoare!

O alta lucrare privind literatura și limba română