probleme de feribot Kerch și depășirea situației de la portul Kavkaz Port Crimeea

Este posibil să călătorească în Crimeea și nu a sta într-o coadă pe feribot Kerch?

Bună ziua dragi prieteni. Cu tine din nou Andrew Kulpanov. Aș dori astăzi pentru a discuta un subiect important, și anume restul subiect. Așa cum se spune, care funcționează bine, restul este bun. Acum este timpul să ne gândim la vacanța de vară și începe să-l formare. Sunt susțin că prea ar trebui să fie pregătirea pentru restul, este necesar să se ia în considerare toate posibile pentru a evita surprizele neplăcute sa întâmplat. Am scris o serie de publicații despre închiriere auto caracteristici de peste mări (de ex. În Turcia, Muntenegru). Dar unii dintre voi aveți dorința de a fi sigur de a vizita stațiunile noastre din sud, și anume peninsula Crimeea. Dar, în modul de a ajunge acolo cu masina devine Kerci Sea Ferry.

Care sunt opțiunile mele pentru a ajunge la?

Pregătirea pentru a achiziționa bilete

Pentru a colecta informații, am folosit gosparom.ru serviciu de feribot în cazul în care puteți vedea:

congestia de trecere Monitorizarea

Monitorizarea a fost realizată pe același amplasament, alegeți ziua cel mai puțin ocupat slotului săptămână și timp. Pentru fiecare spațiu în timp real pe site-ul indicat de încărcare ca procent.
Și, în consecință, puteți alege slotul orar preferat și de a face imediat o plată.
Asta e ceea ce recomand să facă acest lucru ca un slot de 6 ore și poate fi calculată în prealabil cu privire la ora estimată a sosirii la punctul de trecere.

După monitorizarea pe termen lung, am ajuns la concluzia că ziua cea mai incarcata a săptămânii este sâmbătă, duminică și luni. Deoarece cea mai mare parte a celor care calatoresc cu masina - sunt rezidenți ai benzii de mijloc din România, iar majoritatea locuitorilor din Moscova și regiunea Moscovei. Și cei mai mulți dintre ei merg într-o dimineață de sâmbătă sau duminică, după o săptămână de lucru de cinci zile. Oamenii merg cu una sau două (mult mai rar) petrec noaptea, așa că sunt în midstream sau mai târziu duminică sau luni, sau luni dimineața sau marți și vin într-un loc mare.

Din Caucaz bac - Port Crimeea (înapoi)

Totul merge conform planului ... cum a fost planificat la punctul de control de la intrarea în prima unitate am ajuns la 22-30. Așa cum se spune a mers numărătoarea inversă. Din punctul de control am condus rapid la postul care a efectuat testarea biletelor electronice si am fost trimis la o coadă separată pentru proprietarii de automobile cu bilete electronice.

Am ieșit din mașină pe frumusețea stradă, nici de căldură nu este la vedere, chiar și un pic rece. Copilul, între timp, au dormit liniștiți în scaunul său copil. În prima unitate am stat mai mult de 30 de minute.

În continuare, în ordine rândul său, din unitatea merge la drumul care duce spre satul Ilici. Aici, un blocaj de trafic, deoarece înainte de turn „panglica“ este postul de Poliție, care a efectuat inspecția aleatorie a vehiculelor. Distanța de la unitatea de la postul de un pic mai mult de 1 km, pe care am depășit minute la 20. După rândul său post-stânga și suntem deja graba pe scuipat, care este numit după porci. Pentru referință, o distanță de aproximativ 10 kilometri, dar un pic mai mult de 5 minute petrecute pentru a depăși această distanță.

Următoarea trecere de cale ferată, de inspecție a vehiculului, și aici suntem în magazine chiar lângă feribot. Puteți vedea cât de fericit mă opresc turiști să vină din nou cu abur. Timp în unitatea de repede a trecut, copilul sa trezit și sa bucurat uitam de feriboturi care vin și pleacă. Doar în 40 de minute am mers pe feribot, au fost mici și foarte mari, a trebuit să călărească pe un paromchike mic.

Ferry confortabil suficient de acolo în cazul în care rândul său gri, există mese pentru gustări și există un bistro mic, în cazul în care puteți cumpăra prăjituri, înghețată și altele asemenea. Feribotul a fost de aproximativ o jumătate de oră, încă 20 de minute pentru a descărca de pe bun venit am Peninsula. Timpul scurs de la intrarea pe teritoriul portului Caucaz al primei antrenări la ieșirea din portul de feribot în Crimeea exact 3:00, care este, în 01-30 am continuat pe drumul nostru spre Yalta pe peninsula.

Bacul Crimea - portul Caucaz (înapoi)

Rezumarea depășirea bac Krym - Port Kavkaz, am petrecut un pic mai puțin de o oră.