Povești de pescuit (povești despre pescuit) ca am prins prima stiuca

Așa cum am prins prima stiuca

Povestea trimis de: Paul Shibakin unonaf (câine) city-e.ru

Dar calea de ieșire din această situație a fost simplu. A fost nevoie de un savvy și îndemânare. apropie cu pasi repezi de ziua mea și prima mea în viața de ani - 10 ani. Am sugerat deja de mai multe ori la tatăl său asupra a ceea ce doresc cu adevărat să facă filare în sine, dar nu suficient de role de filare, linii de pescuit, momeală. El a scăzut odată în conversație, care va da bani, în cazul în care este bine să termine anul școlar. ci mai degrabă pe o cinci. Studiu în școala primară. iar în anii următori, nu a fost pentru mine cu ușurință și școala primară, și apoi am terminat clasa a opta la un cinci. Mai târziu, a existat o ușoară scădere a performanței, dar sunt conștient de aceasta din poziția curentă, interferează cu caracterul agitat și, uneori, neglijarea anumitor discipline. Dar asta e altă poveste.

Și în ajunul de ziua mea, am amintit tatăl meu despre visul meu. Dis de dimineață, ea și mama ei a plecat pentru Perm servicii de tren suburban în oamenii obișnuiți, „mici“, și a trebuit să se întoarcă în seara. Dimineața am însoțit părinții lor pe o bicicletă la platforma de tren. Înainte de a urca în tren tatăl mi-a dat cinci ruble și a spus că dacă a promis, el trebuie să îndeplinească întotdeauna promisiunea, și așa trebuie să faci în viața lui mai târziu.

M-am întors repede acasă. Timpul înainte de deschiderea „magazin sat“ au existat mai multe, așa cum a lucrat cu zece ore. De data aceasta am fost pregătit pentru o tijă filare și sârmă inele din sârmă de aluminiu. Platina exprimate de plumb. extras din bateria veche.

Magazinul a sosit pe o bicicletă chiar înainte de al deschide. Se apropie de tejghea. L-am întrebat mătușa Lucy tambur, linie de pescuit, trolling și a oferit bani. Ea a întrebat imediat: „De unde ai atâția bani furate de la părinții lor“, am spus, „Nu, nu am furat. Banii i-am dat tata „- și apoi a explicat. Am o zi de naștere astăzi. Mătușa Lucy ma felicitat, a pus mâna pe bunuri de livrare și ușor mîngîie pe cap. Am pedalat acasă, și inima mea a fost bate cu bucurie.

Fără a intra în casă, în gardul de pe banca de rezerve, am adunat repede filare, așa cum am avut de a fixa linia de pescuit tip bobină de sârmă și tambur. Gata, și am mers cu mândrie peste râu la presupusul loc stiuca la pod temporar, care a fost plecat, iar în locul ei erau gropi adânci. Primele două turnare și instalația electrică a eșuat. A treia oară am aruncat la foarte iarba de pe partea opusă a gropii. Arunca-fulger știucă a fost rapid, cu un viraj ascutit spre iarba, fleacurile a dispărut în gura mare. Am făcut-o și am început feliere jos vyvazhivat stiuca. Mâinile îi tremurau și amorțite, inima mea a sărit din piept, picioare a devenit bumbac. Cum să-l trage la mal de aproximativ doi metri de mare - nu poate aminti. Cea mai mare stiuca alunecos a sărit pe iarba de coastă. Am căzut la ea și a înghețat, sa calmat. A scos un cuțit de casă a făcut dintr-o lamă de ferăstrău, taie coloana vertebrală ei. Un pic de suflare din viță de vie Kukan. El a plantat pe stiuca lui și condus acasă într-o singură mână de filare și celălalt prădătorul dungi, a cărui coadă târât pe sol.

sora mai mare Natasha și Galina mai tânăr nu a putut crede ochilor. Am întrebat surorile să nu spună părinților lor, dar el nu a arătat-le pentru a prinde stiuca pune în pivniță pe gheață și acoperite cu urzici. Dar surorile nu țin de cuvânt. Până la sosirea părinților lor au avut câteva ore. Timpul a trecut încet, se pare să se fi oprit, iar eu nu știu cum să-l treacă. În cele din urmă a apărut pe bufe orizont locomotive de fum, și am concurat pe bicicleta pentru a satisface părinții.

Tata a ieșit din tren. a pus saci de pe trunchi de biciclete, ea a întrebat: „Ei bine, ca pescar în cazul în care stiuca ta?“ I-am răspuns cu o glumă: „The River“ și ne-am condus acasă. Într-o alee lângă gardul de sora casa noastră a jucat cu păpuși într-o casă improvizată, care, în limba lor se numește o celulă. Ei au postat pe părinți de întrerupere de funcționare ca am prins o știucă mare. Apoi au luat pe mine pentru asta.

Tata mi-a cerut să arate. Am scufundat rapid în pivniță, a luat trofeul, și abia ținând într-o mână, el a condus și a arătat prada. Părintele fluierat în uimire și a spus, „Sam tras?!“ „Sam“ - am răspuns cu mândrie, a vrut să vadă cum tras și nu a putut aminti. Nu-mi amintesc acum, deoarece starea mea la acel moment a fost de nedescris.

Tata a ordonat repede să se pregătească cina stiuca. Mama cu un fel, temperamentul ei blând și dulce împlinit voia soțului ei. Tata a luat vodca chekushku, turnat și au băut la pescar și întreține familia.

Măreț a fost apoi o cină lungă, cu o ceașcă de ceai în grădină la samovar. ceai parfumat cu oregano si coacaze frunze, îmi place la această zi, și de multe ori cred că de acea zi, și văd într-un vis.

Cine crede că această poveste este de peste, profund greșită.

Această poveste este o continuare a care a avut loc câțiva ani în regiunea Kirov, dar voi explica data viitoare.

Continuarea poveștii „Cum am prins prima stiuca“

Povești de pescuit (povești despre pescuit) ca am prins prima stiuca

Ochii nepotului glistened cu uimire și admirație în același timp.

În continuare pescuit am explicat ușor să-l prinde pește pe o tehnici de filare, obiceiurile și multe altele. El a ascultat cu atenție și înțeles totul pe zbor, și era evident că el a admirat priceperea și capacitatea. Am reușit să prind un cleanul mare puține și bas mici în dimineața asta. Încă din copilărie, tatăl meu a insuflat în mine o regulă pe care trebuie să prinde pește la fel de mult ca ai nevoie acum, și nimic mai mult. O supă de pește a fost suficient de bun și ne-am dus acasă. Supă de pește delicios și conversații În timpul unei sărbători prelungite, - interesant. Nephew Serghei ca și în cazul unui accident și-a exprimat visul său de a avea aceeași instalație de pescuit, și stăpânească arta de pescuit. În amintirile mele din copilărie, m-am văzut în el și în sufletul său a decis ce să-i dea. După revenirea la Kirov, ne-am dus cu el la magazin „Pescarul“, care este situat în piața centrală. Cerem prețul, determinat, iar a doua zi l-am cumpărat un set complet de spinning. Când ne-am adus achiziționarea de acasă și a explicat sora ei - un cadou pentru ziua lui, ea a sugerat că este prea scump. Nu este faptul că prețul actual a fost aproape salariul ei lunar, și că împlinit un vis de om mic. Seara, sub îndrumarea mea strictă de Serghei, am fost de formare la iazul de foc într-o grădină colectivă. Noi trebuie să plătească tribut, el a stapanit rapid tehnicile de turnare și cabluri. A doua zi, dimineața el a visat o excursie la râu și a cerut să-i convingă pe tatăl lui să îl lase să meargă cu mine.

Seara, după o cină mică, noi, cum a fost planificat, a mers la o zonă inundabilă mic râu. Este plin cu multe golfuri si lacuri care au fost. Pe una dintre ele și sa oprit. Peste râu în acest punct este amplasat podul de barje vechi și în jurul ei au format o gârlă. inspecta cu atenție locul în care presupusa pescuit, i-am explicat nepotul său, cel mai bun mod este de a face cablajul, și a mers în jos pe râu, în speranța de asemenea, nu a rămas fără o captură.

Efectuarea mulaje, am privit cum Serghei efectua cu sârguință ceea ce a învățat. După mai multe neroditoare mulaje sa mutat la pod, barja și a continuat.

O altă aruncare, lovit și tija îndoită într-un arc de cerc. Serghei a început să tragă. dar acolo a fost! Pe suprafața era gura lui o stiuca! Pentru un moment, el a înghețat în confuzie și strigând de pe mal deja rulote din apropiere și a dat sfaturi: „Puștiul! Adu! Stai! Vyvazhivay ... „Serghei linia intuitiv podmotal și a început să se miște rapid de-a lungul partea laterală a barjei spre mal constant uitându-se în jos, la picioarele lui. Ce se întâmplă prin minte în acel moment, el probabil că nu-și amintește, din moment ce au experimentat același lucru ca și mine la momentul respectiv. Un răpitor este deja lepuire la Reach în apropierea țărmului, care într-un minut, a adunat un grup mic de privitori. Și prădător deja pe uscat, ocazional, se apleacă, deschide gura și eliberat din cârlig. Serghei frică să o ia în brațe și a întrebat pe tatăl său cu privire la aceasta. Alexander a luat ușor o stiuca peste creasta cu două mâini, cu mândrie a ridicat-o peste cap. începător Serge pescar stă și încearcă să spună ceva, și are în același timp un fel de palid și tremurând cu mâinile cu experiență. În cele din urmă, el vine în fire și a spus: „Trebuie să mergem acasă“, și îmi cere să confirme pentru mama, ceea ce este a prins o știucă.

Și aici ne întoarcem în oraș. Venind din mașină, Serghei a luat filare mâna stângă, iar stiuca dreapta și a mers cu mândrie în jurul valorii de curte. In curtea prietenii lui jucat. Ei au înghețat în uimire, iar unul dintre ei a întrebat cu sfială: „? Serghei, este într-adevăr te-a prins“. Răspunsul este „Da!“ - a fost demn de laudă, așa cum a fost pronunțat foarte convingătoare. Intrarea în casă, pescarul a arătat mama pradă. Primul lucru pe care ea a spus: „Tu ești prins?“ Nepotul mi-a cerut să confirme că am făcut-o. Imediat a organizat o fotografie ca amintire. Sora Galina deja pregătit cina, și totul a făcut rapid o masă festivă în mod neașteptat, a băut la pescarul, împărtășit impresiile și amintirile lor. Nou-născut „Shchukarev“ a băut repede un pahar de ceai fierbinte cu un sandwich, iar apoi a adormit pe canapea fonf dulce și bolborosea ceva într-un vis. Că a visat la momentul respectiv, numai el știe.