O excursie la Lacul Synevir

Din Mucacevo, ne-am dus la lac de munte Synevir, care se află în Munții Carpați. Am vrut mult timp să viziteze aici. În primul rând, este una dintre cele șapte minuni naturale ale Ucrainei, și în al doilea rând, este Carpați și pentru mine ele sunt foarte mult ca ei. Voi scrie cum am ajuns la el, în cazul în care au trăit, și am plecat, pentru că o mulțime de informații am putut găsi pe Internet.

Am condus la lacul de Mucacevo, a primit bilete pentru autobuz la Intermountain în cazul în care numai treizeci de kilometri. Dar, dacă nu vrei să Mucacevo, și du-te pe Sinevir din oraș, este mai convenabil pentru a merge la stația Voloveț, este mult mai mult pentru a economisi timp. Dar ne-am decis să vedem și Mucacevo.
De la oraș la Intermountain a trebuit sa mergem un plin de patru ore. A fost groaznic, având în vedere distanța de 150 de kilometri și nu atât de mare. autobuz înghesuită fără aer condiționat și de căldură teribilă. Patru ore a fost într-adevăr o problemă, dar în cazul nostru nu a fost alturnativy.

Cu durere în jumătate am ajuns acolo aproximativ o jumătate de secundă. rutier Ultima oră a fost mai ușor din cauza frumoase tipuri de ferestre. La stația, am găsit autobuzul direct la Synevir despre care a scris și a învățat cum este cel mai bine pentru a ajunge acolo. Ni sa spus că este necesar să se ia autobuzul într-o singură direcție (din pacate a fost uitat în unele) și coborâți la intersecția în care un drum duce spre satul Polyana Synevyrska și Idit piciorul ei, aproximativ cinci kilometri.

O excursie la Lacul Synevir

Am decis să facem doar asta, dar următorul autobuz a fost numai două ore, așa că ne-am dus la fost ca la Intermountain. Orașul este cufundată, și ca pentru mine nu este nimic de a face, în plus există doar munții care o înconjoară. Era timpul pentru autobuzul nostru, dar nu a fost, ne-am așteptat și am așteptat, iar când a trecut o jumătate de oră de la momentul plecării sale, a anunțat că nu va. Și au spus că următoarele încă două ore, dar nu un fapt. Așa că am întrebat șoferii de taxi și ne-au dat un preț de 300 de grivne pe călătorie, am refuzat în mod clar.

Am decis să încerce autostopul, așa cum scrie pe site-urile altor turisti. a avut deja patru ore, am mers pe drum în direcția Sinevir și picioare din oțel de toate. Am avut noroc și ostalovilis doi tipi tineri, el a spus că ne va conduce până la intersecția unde a fost să debarce cu autobuzul și cincisprezece grivne pe persoană. Este clar am fost de acord că a fost mai ieftin decât autobuzul.

Aici am oferit mai întâi un tip de 150 pe persoană pentru o cameră cu toate facilitățile care le-am convenit. Dar apoi a venit o altă persoană care a vrut să facă două camere, și am fost rugat să aștepte, și apoi a spus pare rău, dar ei spun așa și așa. În ceea ce pentru mine nu se face, dacă ați acceptat deja totul. dar lucru este în cele din urmă am fost mai norocoși.

O excursie la Lacul Synevir

Ne-am dus la hotel în cazul în care gândul că costul va fi mult mai scumpe, dar sa dovedit că numărul de economie clasă este, de asemenea, de 150 de grivne pe persoană. Am luat-o. camera excelenta cu internet, TV, trei paturi și un duș, cu atât mai mult nu am nevoie. Din acest punct spre lac încă a trebuit să meargă, poate, un kilometru și jumătate pe un drum asfaltat. Pe ea am ajuns. Lacul este, desigur, foarte frumos, și, dacă aveți propria mașină, atunci nu există nici o problemă aici, la toate. Dar poți merge toate. După cum am aflat de la autobuz Intermountain merge la ora 11.30 pentru a trece peste lac, iar la 07:00 sa dus la Mezhgore, l-am înapoi și a plecat. Aceasta este informația pe care le lipsea.

Lacul în sine nu este mare, l-am mers încet timp de treizeci de minute. Încântat că mulți oameni nu fac, din cauza aceasta o fotografie bună. Deci, eu pot spune cu încredere că acest loc ca pentru mine, merită tot efortul pe care ar trebui să fie atașat, care ar ajunge aici.