Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

Noastra mini-vacanta dureaza un pic mai puțin de o săptămână și câteva zile se apropie de sfârșit ... Pe drum ne-am întâlnit cu Nijni Novgorod și Vladimir. cateva zile de sedere pentru o vreme în București. Ne-am plimbat pe Kronstadt. Astăzi este timpul pentru aventura principală a acestei călătorii - vom începe în Karelia.

Bit pentru a „dilua“ stadiul nostru prezent trece prin Shlisselburg și, în special, pe cetatea Oreshek. și numai cu apusul soarelui am trecut Shalsky și alunecă pe malul nisipos al lacului Onega. Aici, înainte de prima promontoriului, am fost de acord să aștepte pentru Maxim Max-Krupich Sasha CaptainVanilla. care a plecat de la Petru, după locul de muncă.

Karelia. Așa că am făcut-o!

Seara pur și simplu minunat! Pe stradă, în ciuda înălțimea de cădere, cald și absolut nici un vânt. Dimineața doar cu masina, a condus pe copiii pe timp de noapte, am fost întâmpinați de ploi abundente. Cumva am avut micul dejun în grabă, ne vom hotărî să meargă înainte în grupul de studiu - au sosit cu o zi înainte și a stabilit tabăra.

Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

Toamna Lacul Onega doar o mare! Vopsele și atmosfera nu vă va lăsa indiferenți ...

Prima Capul de piatră ne face să se arunca cu capul în pădure. Există o mulțime de noroi, gropi adânci cu pante ascuțite și crestele ascuțite ale rafturilor de piatră și chiar o mică parte din kurumnika, dar cel mai neplăcut toate acestea ... înguste și coridoare de lichidare. Manevra în astfel de circumstanțe Dragon în mod clar nu le place ... De multe ori, pentru a ajunge la următorul „poarta“ trebuie să ia drumul înapoi pentru a regla ... În acest caz, sub roțile de pietre sunt relativ ridicate noroi umed și alunecos.

Maxim și Sasha arăta calea. La exterior ploaie torențială. Bes verifică în mod explicit rezistența noastră ...

Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

GorYnYch în pădurile Karelia se simte destul de confortabil, cu excepția coridoarele înguste și de lichidare

Kurumnika o mică zonă de pe drumul spre petroglife

Sub ploaia neîncetată, ne conduce până la o mulțime de bine-cunoscut deal de nisip. Faimoasa unul pe altul se arunca cu capul în jos, pe piele a alerga milioane de „furnicături“ de la o coborâre bruscă direct în întuneric, valurile de vreme, apa Onega ... O etapă mică pe plajă ... Între timp, începând de pe partea stângă de sub marginea pădurii părea mașină de colegi. Viața în tabără este de fierbere.

Familiarizarea cu 808ash Petersburg baieti Vova. Igor KyKyPy3uHa și alții (ca ei nu trebuie să D2), cunoștință razvirtualizirovav cu Moscova Ivan Departeds și Stas T1R. Vrem să ia o pauză între precipitare și de a explora următoarele capuri. Pentru a merge pe jos, în ciuda asigurărilor date de planurile celuilalt grup, care au estimat distanța iar vremea este imprevizibilă, nu există riscul, du-te două simt mașină nu este adecvată - alegerea mijloacelor de transport, ne-am subtil lăsat să se înțeleagă ocupat mașină Maxim.

Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

Ne lăsa mașina în zona plăcii de rezervă, și calea vom lăsa pe pelerina în sine. Este bine-cunoscut nas Diavolului! val de întuneric rostogolit pe lac piling pietre gri-roșu de diferite forme și mărimi ... și deja pe stânci vom găsi desene complicate - petroglife.

Vârsta petroglife Onega are aproximativ 5000 de ani, oamenii de stiinta le clasifica ca monumente neolitice. Imagini antice sculptate pe stânci de coastă puțin adânci despre un cuplu de metri de malul apei și orientate în mod liber. Cel mai faimos și mistic figura - o triadă: Bes, burbot și vidre, ei sunt toți „locuitori“ din Cape Besov nas.

Pentru norocul nostru, lacul calmat un pic după dimineața de vreme, puteți merge aproape la marginea apei și admira munca oamenilor din vechime. Descurca planurile este foarte dificil ... Toată lumea vede aici ceva din propria lor ... Deci, în grupul „ridicat“ de imagini antropomorfe petroglife Onega văzut Besa. Din această cifră a dat numele Capul și o dată situată în apropierea localității Besonosovka ... Călugări Mănăstirea Murom Sf Adormiri chiar și în jurul secolului al XV-lea, într-una din mâinile reprezentantului forțelor răului „încearcă“ cruce creștină - pentru a încetini efectele sale.

Cu vremea cu siguranță noroc! Decidem să folosească această oportunitate, iar plimbarea surprinde cape vecine Peri Kladovets nas și nas. Acestea sunt situate la 1 km de diavoli nas central în două direcții opuse, dar drumul de-a lungul țărmului pentru ei nu este - uneori, apa trece stânci abrupte inaccesibile. Trebuie sa luam lemn. Dar o astfel de „buclă“ pentru noi numai pe o parte - pe drum există o oportunitate de a se bucura de un farmec de nedescris natura Karelia, aduna ciuperci, afine, afine, afine, din care există plantații întregi.

Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

Cele mai multe ciuperci, desigur, comestibile. Dar mi-a plăcut acest muhomorchik special.

Când au ajuns la locul de ședere noastre, pur și simplu nu a învățat cartier. Pe partea din Shalsky în cazul în care, chiar și în dimineața, am condus de-a lungul țărmului în Lacul Onega sălbatice furios flux de graba de apă. Lățimea râului a rupt prin timp de aproximativ 10 de metri și literalmente fiecare minut dintr-o parte, lăsând următoarele bucăți de sushi apă.

de eliberare râu. a făcut-om miracol. PS: Mai dimineață a fost nimic de genul asta aici. )

Ghici despre ce sa întâmplat poate fi expresii răutăcioase pe oameni care stau sub un baldachin în compania câteva lopeți, băieți. acces râu la lacul Onega a fost închis de pescuit Weir nisip pe țărm ... Acest Weir de pescuit a fost săpat un canal îngust ... Timp de o jumătate de oră mai târziu, un jet de apă sa transformat într-un flux violent, nu este inferior la unele Norov râu de munte, canal și erodat de la un pat decent.

Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

Crossing. Maxim acționează ca un scut împotriva curentului, pentru a rupe liber de râu, pentru motocicliști.

Și totul ar fi nimic dacă nu o permeabilitate ridicată a acestui site ... Deci, în dimineața în direcția de petroglife a trecut mulți excursioniști, precum și mai mult de o duzină de călăreți, participanții care trec de lângă Nisipurile noastre Cantand festival tabără. Dar, din fericire, în seara zilei de râu a devenit puțin adâncă, iar fluxul a devenit mult mai calmă. Dar ai grijă zborul de gând a fost, de ce ascunde curios mers înapoi nu era nimic - râul ... Sau era. Nu, nu a fost ... Și ce să fac?!

Deja în tabără, am fost încă o dată depășit de ploaie. Suntem adăugarea la corturi deja întinse cateva sute de metri, „acoperiș“, pocnituri foc confortabil. Așa că ne întâlnim la apusul soarelui, și după - petrec aproape toată noaptea. Este interesant, distractiv și delicios.

Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

Una dintre cele mai multe fotografii apus de soare Onega! Și fiecare foarte diferite culori și nuanțe! O seară magică! PS: nici un tratament și filtre.

In dimineata ne intampina cu un cer senin și un soare cald luminos! Dar, în ciuda această dimineață, nu este pentru toată lumea este dată cu ușurință, se arată că în tabăra zastaom Ivan și Stas, care urmau să plece de acasă la ora 6 dimineața ... Dar există o șansă de a spune la revedere și vă doresc o modalitate buna!

Dimineața întârziat ... Prigrevshis, dupa micul dejun, vom admira descoperit un nou peisaj într-o zi insorita ... Dar, pentru a parafraza un celebru spune, înainte de drumul spre casa, nu inhalați ... E timpul pentru a obține în mod! echipaje locale au posibilitatea să leneviți și bucurați-vă de week-end minunat, vom lăsa, de asemenea.

Mini-vacanta la petroglife lacul Onega de la

GorYnYch și Onega lac, încălzit de soare!

Sa crezut inițial traseu sub formă de buclă și de ieșire prin Karshevo. Dar preferăm „poovoschit“ în tabără ... Deja celebru rutier în Shalsky avem mai puțin de o oră. Ei bine, după ce sute de kilometri și asfalt nu foarte bun la casa.