Mai Bulgaria pe biciclete și pe jos

biciclete electrice inteligente de la Daimler
Auto gigant Daimler se pregătește să elibereze biciclete electrice E-biciclete, care este programat pentru lansare în prima.

Lamborghini a inventat bicicleta
BMC marca suedeză, care este specializată în biciclete rutiere, împreună cu brandul italian Lamborghi.

întrerupătoare Configurare îndrumată
În acest articol vă va învăța cum să configurați comutatorul și a pus limite inferioare și superioare, unde n.

O excursie în Bulgaria în mai - este foarte riscantă, după-amiază temperatura aerului este de + 20 ° C până la + 27 ° C, timp de noapte este încă rece - + 14-17 ° C, iar apa, în special numai până la + 18 ° C încălzindu.

Am ajuns în Varna. Ei zbura pe un avion, atunci când vine să aterizeze la o altitudine de numai 500 de metri, astfel încât de la ferestrele caselor pe care se pot angaja în condiții de siguranță în spotting și dintr-o fereastră - a se vedea orașul în sine. Controversate aviz am avut aeroportul din Varna. El a fost mai mică decât în ​​Burgas, în plus, am prins-o polițiștii de frontieră foarte meticulos.

Varna înconjurat de verdeață pe toate laturile. Aproape de stația de autobuz a fost construit centrul comercial. Nume exacte, nu crap - Grand Mall chiar și în Africa Grand Mall. Puteți plecat la Odessa și Londra din Varna. Dar, prin cumpărarea de bilete pentru autobuzul local, ne-am dus de la Varna la Burgas și de la Burgas în Primorsko.

Burgas în luna mai - foarte verde, live, dar plaje murdare. În general, în luna mai în Bulgaria, că multe flori. Unele plante cu flori nu am putut identifica, dar s-au întâlnit peste tot.

Spring Bulgaria -

Fie ca toate Bulgaria

flori luminoase în Bulgaria
primăvară - la fiecare pas

Interesant, dacă te uiți la mare, se pare că de multe ori calm, dar, în realitate, acest lucru nu poate fi cazul.

La malul înotat două lebădă frumos. Chiar și o săptămână de creaturi vin peste o mulțime de viață - lebede, rândunica și pescărușii, șopârle, broaște țestoase, șerpi și vipere. Din cauza o „rățușca cea urâtă“ aproape am bătut în Primorsko pescar, care într-un costum negru, cu tub negru plutind în apă. Am crezut că a fost o rață, ca o piatră pentru a arunca, dar un pescar a venit la timp. Am văzut, și că este un astfel de bug amuzant și a decis că el bronzeaza.

Plaja este gol. Apa este rece. Plaja este murdar. Apa este curată. Plaja este moale și foarte cald. Locuitori - doar pescărușii. Am încercat să arunce o piatră într-un pescăruș, așa că a plecat, și ea a fost o prostie, rulează numai pe ea, cred că - animalele. Lungimea malul mării, în Primorsko - 1.5 km. Se pare ca o stațiune de plajă la nord.

Primorsko - statiune foarte pitoresc, situat în apropiere, dar nici un loc mai puțin interesant. Primorsko Kiten la sondele de traseu de pădure, puteți merge la Capul Maslen Nos, sau cu bicicletele la gura de vărsare a râului Ropotamo.

Maslen Nos

Deci, vom merge la Capul Maslen Nos - loc neobișnuit și foarte frumos. După cum se spune, este fiorduri locale. Aici ne-am dorit să ajungem acolo un an în urmă, dar apoi ne-am înșelat cu fermitate barcagiu - Capul în schimb ne-a condus la barca la Kiten. Și acum, după aproape un an, am mers pe jos, și a meritat - o astfel de frumusete nu am văzut nicăieri altundeva.

Pe drum am văzut o mulțime de șerpi, păsări, și chiar un pic de cerb cu ochi strălucitori. Ne-am intalnit, de asemenea, o șopârlă neînfricat. Eu, pe surprinderea mea, ea a reușit să prindă. Cu toate acestea, odată ce ea ma mușcat, nu doare, și apoi a așteptat liniștit și pașnic pentru fotografiat ei și eliberat.

Am ajuns la stația de autobuz din Burgas, a existat un autobuz foarte vechi Setra, pe care a fost scris „Burgas - Primorsko - Kiten - Lozenets - Tsarevo“. Nimic nu este indicat truc. Ne-am așezat în el și a plecat, fericit și mulțumit, până când a alunecat de pe pista în țară. Înfricoșător, desigur, dar apoi am râs și relaxat. Ca rezultat, am trecut un sat frumos și bine păstrate de Rosen, Ravna Gora, distracție, Jasna Polana. Pe acoperișurile caselor berze construiesc adesea cuiburile lor.

Vino înapoi, departe puteți vedea Primorsko - suntem în calea de 10 km. Pe drum puteți vedea râul Diavolului (Dyavolska). Această frumusețe este plin - maci în cele 20 de zile ale lunii mai sunt abia încep să înflorească, în fiecare zi, ei sunt mai mult și mai mult.

Acesta a terminat călătoria noastră pentru drumeții la ulei-nas. După revenirea la Cape suntem de băut bere bună și relaxantă de noapte, au venit să ia ultima frontiera, este o excursie la râu Ropotamo - acolo și înapoi ca 21 km, numai de data aceasta pe bicicletă.

Walks în Bulgaria

o mulțime de
înflorit maci

Râul Ropotamo

Ideea de a merge la râu Ropotamo am avut pentru o lungă perioadă de timp. În locul în care se varsă în mare, benzi cu nisip ruleaza lungimea de 100 de metri, la o adâncime a genunchiului. Înainte de plecarea sa din Bulgaria, a rămas o zi și am decis să îndrăznim și a plecat la ora 9 dimineața spre râu și munți. Mountain doresc să menționeze separat, merită o atenție.

La plimbare râu a fost confortabil - a trebuit să depășească trei creștere nesemnificativă și trei rulează. O coborâre puternică duce direct la mare, lungimea acestei porțiuni este mai mare de 2 kilometri. Suntem pe ea are o viteză maximă de 55 km / h, iar o parte a fost întotdeauna pe frână - să nu fie frânat în timp, zbura departe în tufișuri.

Pe drumul de intoarcere este urcare criminal, dispozitive de evacuare nebun fierbinte, singurul gând pe drum - „să bea, bea, bea“ Pe una dintre ultimele cicluri ale cicliști de așteptare pentru un pic, dacă aveți timp pentru a frana la timp, surpriză - o barieră. Acesta este situat foarte inteligent - în jurul valorii de colț, și pe măsură ce trece prin pădure și copaci aproape de revizuire, este de numai 10 de metri de frânare.

Deci, zboară mai repede decât prima parte a modului (50 de minute), ne-am dus la dig de 20 de metri. poplyvesh dreapta - la priplyvesh ulei-nas, la stânga - la râul Ropotamo. Din dig oferă o vedere frumoasă la mare și munte cu copaci. Colț - râul Ropotamo. Dacă te uiți atent, puteți vedea un mic traseu de pietre - este foarte fundamentării, unde puteți merge în genunchi în apă.

Dacă vom compara cu ulei nas, la care de aici pe mare 8-10 kilometri, plaja de aici este foarte diferit. Acolo stepă și a rocilor sterile, iar aici este dominat de verdeață și copaci, dar există, de asemenea, un fabulos frumos. Am vrut să înoate în pârâu, dar apa sa datorat râu plin de noroi.

M-am dus intr-o laguna mic, care este plin de scoici, deși rupte. Îmi place modul în care rocile exfolia pe plajă și în lagunele tinute sub capac. ZES este un monument la un marinar din Varna, data construcției - 1929. A văzut scarabei, era la fel de mult ca două cupluri - târât bulgări. Ne-am dorit să se mute în partea opusă a râului, dar, din păcate, nu a putut - interfera cu biciclete și aparate de fotografiat, și așa a vrut să meargă pe adancituri de nisip! Privind la toate această frumusețe, ne-am dus acasă.

Așa că am încheiat mea săptămână de vacanță în Bulgaria. E timpul să meargă acasă în agitația, zgomotul traficului și larma. Pe drumul de intoarcere, de altfel, am avut un pic de distracție cu biletul de incident. Pe 13 seria a fost scrisă de îmbarcare, care nu este în aeronavă, pentru că nefericit. Am observat doar prindem un avion. Ca urmare, ni sa spus, „Și stai jos oriunde doriți!“, Și am zburat în rândul al 9-lea. La revedere, Bulgaria! Bună ziua, România!