Kachi-Kalon (Crimeea) o descriere a cardului foto ca preț pentru a obține coordonatele trasee de drumeții, excursii ghidate -

Descriere Cave City Kachi-Kalon

Cave City-Manastirea Kachi-Kalon este situat în Kacha River vale, care a fost locuit în secolele VI-XVIII. city ​​peșteri de om de 250 lor, acestea sunt tăiate în ridicat deasupra văii de piatră și bolovani împrăștiate la întâmplare pe pante și traverselor. Toate peșterile sunt legate între ele prin scări și terase. clădirile din lemn au fost păstrate.

Întregul teritoriu al orasului pestera este împărțit în 5 peșteri. A doua și a treia au fost grotă comunitatea monahală unde a locuit călugări. În biserica prima grotă situată Sf Sofia, ea a avut o formă ovală. Păstrate de tăiere pentru instalarea iconostasului. Ibid plasate vinogradodavilnya, ceea ce sugerează că călugării implicați în vinificație. A patra cea mai mare grotă - o grotă de Sf. Anastasia, care avea 38 de camere, toate care au fost tăiate în totalitate sau parțial în stâncă. În această grotă a continuat viața de bază a mănăstirii - servicii au avut loc și rugăciuni. Există, de asemenea, un al cincilea grotă mai puțin studiată, rezultând în prăbușirea podului care duce la ea pentru a ajunge la grotă numai echipamente pot alpinism.

De-a lungul timpului, populația a schimbat orașul peșteră corespunzător schimbat și scopul său. În plus, a existat o mănăstire mare Tavria vin complex. Caracteristica principală a orașului este tarapany - vinogradodavilni roca. Pe o suprafață relativ mică de aproximativ 77, într-o cantitate de nimeni în zona peninsulei. Tarapany situate în unele peșteri în perechi tarapan cămară și vin de depozitare. Arheologii care lucrează în Kachi-Kalon a purtat doar o recunoaștere în natură, astfel încât orașul pestera păstrează încă multe secrete.

informații utile

ore:

9-00 la 19-00, casa de bilete este deschis 9-00 la 18-30. În timpul birouri meteorologice severe nu funcționează.

Locație:

Organizatori excursii +7 (36554) 4-76-40, +7 (978) -701-38-44, +7 (978) -835-48-51 (apeluri 8-30 la 18-00);

Pentru cooperare: +7 (36554) 08.05.06;

Departamentul de Resurse Umane: +7 (36554) 4-77-03.

Cum se ajunge acolo cu mașina de Eupatoria:

Urmați traseul Eupatoria, Saki, pentru drum P25 / P25 spre T0104 / T0104, Sevastopol pe indicele (după Saki), la dreapta și se continuă de-a lungul T0104 / T0106 în direcția de Sevastopol.

Ajungând la tutun, virați la stânga și să continue în direcția drumului în direcția Bakhchisarai, apoi T2702 și la intersecția cu o linie H06, virați la stânga și urmați pe drumul Sevastopol-Simferopol inel.

La sensul giratoriu ia a 2-a ieșire de pe stradă. Jdanov / T0117 / T0117, și apoi la 2, la 7 km la sensul giratoriu, urmați prima ieșire de pe stradă. Frunze / T0117. După 500 de metri virați la stânga spre stradă. Sovietic.

Urmează pe stradă. Sovietic, apoi direct la sat. Preduschelnoe. După trecerea sat și ghidat de indicii, la stânga va fi orașul Cave Kachi-Kalon.

Distanța de traseu Eupatoria - Cave City Kachi-Kalon 93 km, durata de o oră și jumătate.

Cum se ajunge acolo cu mașina de Simferopol:

Urmați autostrada H06 se îndreaptă spre sud pe autostrada Simferopol-Sevastopol.

După ce a ajuns la Bakhchisarai pe sensul giratoriu, a 2-a ieșire de pe stradă. Jdanov / T0117, și apoi la 2, la 7 km la sensul giratoriu, urmați prima ieșire de pe stradă. Frunze / T0117. După 500 de metri virați la stânga spre stradă. Sovietic.

Distanța de Simferopol traseu - Cave City Kachi-Kalon 40 km, durata de 40 de minute.

Cum se ajunge acolo cu autobuzul de la Yalta:

1. autobuze Bus Evpatoria la Bahchisaray (bus-2). Nu va trebui să ia un autobuz în direcția. Sinapnoe în satul Preduschelnoe pentru a opri "Preduschelnoe-2." De la stația de autobuz trebuie sa mergi la aproximativ 2 km (30 minute) pe drum, în urma semnelor.

timp de 3,5 ore de călătorie.

2. stația de autobuz Eupatoria mai întâi pentru a ajunge la Simferopol. Mai departe de curte pentru a ajunge la autobuz autobuz „Vest“ №38 (20 de minute) sau autobuz „Central“ la autobuze № 64, 64 (12 minute). Noțiuni de bază în oraș peșteră Kachi - Kalon de mai jos.

Cum se ajunge acolo cu autobuzul de la Simferopol:

1. autobuz "Vest" (st. Sebastopol, casa 243) sau "Central" (st. Kiev, 4) autobuze directe spre Sinop. Trebuie să mergi la. Preduschelnoe și coborâți la „Preduschelnoe 2“. De la stația de autobuz trebuie sa mergi la aproximativ 2 km (30 minute) pe drum, în urma semnelor.

Timp de călătorie de aproximativ 2 ore.

2. autobuz „de vacanță“ (y w / stație) accesibil cu orice autobuz pentru a citi Bahchisaray, Sebastopol, zguduit până la autobuz 2 Bahchisarae. Acolo luați un autobuz în direcția. Sinapnoe în satul Preduschelnoe pentru a opri "Preduschelnoe-2." De la stația de autobuz trebuie sa mergi la aproximativ 2 km (30 minute) pe drum, în urma semnelor.