Într-o zi în Olsztyn

În Olsztyn am găsit destul de accident. În ziua precedentă a călătoriei noastre a trebuit să ajungem la Gdansk, și petrece toată ziua acolo. Dar avem pe unele motive obiective și subiective la Gdansk. Am decis să meargă la cel mai apropiat oraș mare, care sa dovedit a Olsztyn. Ne-am uitat în lista de navigare de hoteluri din oraș, a ales hotelul, care a fost numit „Comunitatea“, și navigatorul ne încă o dată nu a ratat.

Acest hotel este situat într-o clădire modernă și este aproape de gară. În principiu, un oraș mic și toate atracțiile sunt la câțiva pași de hotel.

Dimineața, înainte de a explora atracțiile obligatorii Olsztyn, ne-am plimbat prin cartier în zona hotelului. În jurul hotelului, un nou cartier cu case moderne construite în perioada post-război. Aproape de stația construit două temple de diferite credințe:

Într-o zi în Olsztyn

În Olsztyn, avem nevoie pentru a face schimb de valută, și, ca de obicei, mersul pe jos în jurul orașului, am început să se uite la punctele de schimb pentru a găsi cea mai bună rată. Imaginați-vă surpriza noastră pentru faptul că rata de schimb a monedei euro la casele de schimb zloți în tot ceea ce a trebuit să vedem a fost exact la fel. Aici, în această clădire, arhitectura modernă complicate, ne-am schimbat în cele din urmă de euro noastre pentru zloti.

Am finalizat vizita în orașul Olsztyn, cina la restaurant „Staromiejska“, în orașul vechi.

Carne de vitel muschiulet de pesmet cu ou.

Într-o zi în Olsztyn

Medalioane de porc cu sos de mere ceapa.

Dusk, și ne-am grăbit la hotel, pentru că a doua zi am fost destul de vine o cale lungă până la Szczecin.