Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Din când în când, primim scrisori cu întrebări despre cazare in Ubud - ni se cere să ofere îndrumări cu privire la prețuri, localizare, oferă pickup pentru a merge acasă, este de înțeles, deoarece casa de închiriere în Bali este foarte subiect de ardere pentru cei care intră aici cel puțin o lună.

Pentru tot timpul am petrecut pe insula de peste un an, am trăit într-o varietate de anotimpuri și am văzut balinez de vară se răcească. și toamna caldă și primăvara. iarnă ușor ploios.

O selecție de hoteluri din Ubud

În general, în Ubud mare selecție de hoteluri, ambele au o multime de pensiuni ieftine și branduri mari lanțului hotelier, unul dintre bine-cunoscut, de exemplu, o rețea de hoteluri Komaneka:

Nu departe de Ubud este faimos pentru transferul de „Eagle și pajură“, Hanging Gardens Hotel.

Când eliminăm casa, sunt preferate case noi contemporane, dar, din păcate, unele dintre ele lipsesc stafide bpliyskoy, dar elegant și confortabil pentru viață dlitenoy. Este de asemenea case în Bali închirieri vacanță și vor fi discutate în articol.

Odată ce avem câteva zile, imediat după sosire, ne-am oprit la prietenul nostru Tanya, în camera de oaspeți a casei balinez autentic în centrul Ubud.

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Și apoi, în momentul de vacanță misterios și neobișnuit de Nyepi - ziua tăcerii (când întreaga insulă cade tăcut pentru o zi, și toate stau acasă), am intrat pe scurt favorit pentru trecut o dată, zona în Ubud - în Penestanan. cu căile sale fantastice și o mare selecție de case pentru inchirieri pe termen lung și pe termen scurt în Bali, deși aici chiar mai mult decât casele balineze autentice în mijlocul câmpurile de orez decât în ​​prezent.

3 case în Vayana

Această opțiune ne convine doar pentru o săptămână, dar judecând din povestirile proprietarului - Vayana și vecini, case goale rare și sunt foarte populare, mai ales în sezonul.

În aceeași zonă sunt 2 case gemene, printre care - Pool (acum acces la piscina este doar pentru acasă dreapta și centru).

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Casă cu două etaje, ambele închiriate ca un întreg, și la etajele (etajele superioare sunt intrari separate).

Închirierea unei case în care nu seychvs au acces la piscina 10 MLL. rupii (900 $) pe lună, în cazul în care separat, atunci fiecare etaj - 5000000 (US $ 450), inferior cu o bucătărie și aer condiționat, iar partea de sus, fără o bucătărie și aer condiționat, dar cu o terasă și vodom pe teren ..

La fiecare etaj avantajele sale, în partea de jos - o intrare frumoasă prin terasă,

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

adevărul chiar în cameră, și de la chip - baie „deschis“, puteți face o baie și un duș sau stau și admira cerul înstelat.

Și un aliment complet aprovizionat (după standardele balineze), se pare, este un fel de viață mai confortabil, dar prea întunecată, fereastra - este aceeași ușă cu vedere „zidului“ - gardul viu de flori și arbuști. Și nu există nici un desktop-🙁

Al doilea etaj

Dar ultimul etaj este luminoasă și spațioasă, cu sufletul la gură pe trei laturi, cu ferestre mari și o terasă minunată cu obloane sculptate.

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Terasă - vedere la câmpurile de orez,

există, de asemenea, un birou mare.

Suntem aici și au mâncat, și a lucrat 🙂

Deoarece este o casă în Bali, a fost aleasă de noi ca temporară, ceva din bucătărie, am refuzat și a ales un etaj luminos, cu vederi spectaculoase,

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

mai ales dimineața, când nu există nici o opacitate vizibilă și Muntele Agung.

Am filmat acest etaj de inchiriat (18 $ pe zi).

Dintre minusuri acasă de închiriere în Ubud este lipsa de mare și plajă, astfel încât piscina a fost foarte, întâmplător 🙂
Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Scaunele piscină și punte este acum acces gemene casa, prețurile actuale nu se cunoaște.

În timpul sărbătorilor Nyepi. am avut o mare de timp aici, în pace și liniște, dar după vacanța glisat. Toate Penestanan este construit în mod activ, și construiește un cerc - sub ferestrele noastre, nu a fost, dar acum cu străzile învecinate un zgomot să fie perfect auzit de la 8 dimineața.

De asemenea, dintre dezavantajele - drumurile, intrarea în această casă este foarte incomod - lichidare poteci înguste, puteți conduce numai până la bicicleta.

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Dacă Lesch manevrat cu pricepere într-o astfel de poteci înguste de-a lungul canalelor de orez, chiar și eu în lumina zilei, dar mai vorbim de întuneric, să ia bicicleta nu a fost rezolvată. La intrarea în mașină aici, nu la toate.

Casa noastră la KADEK

Șantierul este bine întreținută, atractiv.

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

iar camerele ei înșiși prea!

Aceasta este o casa noua cu elegant Euro-BUTIKOV interior în camera de zi,

ferestre la etaj, cu vedere la câmpurile de orez!
Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Aș spune, uneori cu vederi impresionante spre câmpurile, chiar de la canapea!

Și un pic mai frumos zonă separată de dormit,

cu balcon confortabil și vulcan))
Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

tavane și podele elegante.

Super baie cu o oglindă uriașă și orhidee,

bucatarie cu bar de mic dejun, dar din păcate, nu chiuveta și nici o capota.
Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

Există aer condiționat, 2 balcoane, TV, TV prin satelit, DVD, 2 locuri de muncă.

În curte - piscina de înot (deși mic, dar destul de adânc), cu paturi - în general, suntem mulțumiți cu totul))

Ne-am dorit să închirieze o casă în Bali doar timp de șase luni, așa că se așteaptă o reducere, dar KADEK se afla la sol, spunând că toți ceilalți au trăit timp de un an, și să plătească atât de mult. Un etaj este doar câteva zile ar trebui să fie liber.

În general, câteva zile ne-am dus la casa sa uitat diferite, dar nimic plăcut pentru tine nu este găsit, au existat, de asemenea, noi case cu piscine, de asemenea, cu prețul de 5-7 milioane, dar o astfel de simplu / trist în interiorul că otsmotrev duzină de case realizate că o opțiune mai bună decât închirierea unei case în Bali de la KADEK pur si simplu nu este pentru noi.

case din apropiere au fost închiriate de 5 milioane de euro, dar orice comparație nu merge cu ea - vechi, cu un minim de mobilier și aproape inexpresivă. Noi chiar unul aproape condus, dar sa întâlnit accidental un fost rezident al celuilalt casa, care a scăpat din casa anterioară înainte de timp, din cauza șobolanilor vorace zgomotoase pe timp de noapte.

Fără ezitare, ne-am făcut o promisiune, și chiar și după ce au intrat câteva zile, și o dată pentru o lungă perioadă de timp nu există nici o reducere, în primul rând a fost de acord în luna.

Prima lună de zbor, dar nimic nu am putut găsi o mai bună (deși onoarea de a vorbi și nu caută în mod special). Deși considerat chiar posibilitatea de a trece la Chang, aproape de mare sau la dreapta în Kuta pentru a naviga. dar în cele din urmă, în fiecare lună pentru a reînnoi contractul de închiriere, în cele din urmă, au trăit aici timp de 3,5 luni.

Ceea ce este atât de dependent de aici?

În această casă au fost tot felul de lucruri elegante și confortabile, precum și adăugarea de confort și comoditate - l perne, covoare, carpete, rafturi, mese, coșuri, mobilier sculptat.

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

bucătărie elegant, cu bar de mic dejun, lucruri mici de tip boutique, dulapuri / dulapuri, pat de înaltă calitate, cu saltele ortopedice și (!) pernă!

Și orhidee în ghivece, în camera de zi si in baie, si obiecte sanitare de calitate.

Plus bonus a fost de curățare de zi cu zi, lenjerie de pat și schimbarea prosoapelor la fiecare 3 zile, și spălat vase (!). La început nu am aprecia acest serviciu, dar o săptămână mai târziu ne-a placut))

Vedere Mare a răsărit pe Muntele Agung. de la balcon în dormitor

Închirierea unei case în Bali, unde am stat în Ubud

și Batu Karu de munte din camera de zi!

Plecare spre capitala țării și la partea de sud a insulei, fără blocaje de trafic, bine, punctul cel mai important - accesul la internet maximă viteză posibilă în Bali, stabilă și fără probleme.

Cabană de tini

Lăsând în mototrip de insule indoneziene, nu suntem de acord cu KADEK în avans, care va veni înapoi, bine, nu este de mirare că, la întoarcerea sa, a aflat că casa a fost ocupat, așa că a găsit urgent un al treilea case de opțiune de închiriere în Bali, a determinat Christina Vlad , prieteni de la Bali RD2.

Așa că am ajuns la Tiny și a luat al treilea etaj al casei sale.

În Tini este un al doilea etaj, cu 2 dormitoare, un living mic și o bucătărie deschisă complet echipată, atunci el a fost în valoare de 4 milioane. Rupii ($ 380).

Camerele de asemenea, nici aer condiționat, dar produvaemost de mai jos, așa că, probabil, e cald.

Dintre minusuri - distanța (6 km de strada principală a Palatului Regal), și din Ubud, în partea de sud a ambuteiajelor din Concretizarea pedyduschem, o astfel de problemă nu există, casa era chiar la marginea Ubud.

vile Tini

Sora Casa Tini

Cu toate acestea, la Tini are o soră în același sat Keloban moding este casa ei rece nouă în vederea râpei și propria piscină, prețul de 9-10 milioane (în funcție de durata contractului de închiriere), iată câteva fotografii:

Fotografia nu este vizibilă, dar există, de asemenea, o baie și un birou de scris cu un scaun de calculator, din punctul de vedere piscina defileului.

După cum puteți vedea, în orice versiune a casei de închiriere în Bali are plusuri sale, dar, desigur, nu este neapărat ceea ce ne-a plăcut, și te va apropia. Gusturile și cerințele caselor sunt diferite. De exemplu, nu toate casele în care au trăit de prietenii noștri, ne place (deși au fost încântați).

Și ultima noastră casă la Ketut, o dată la un moment dat părea să ne un basm. Și acum, dacă acesta este liber, și chiar dacă ei renunță la același preț, am fi cu greu am intrat în ea - cereri s-au schimbat. Astfel de case din Ubud acolo, am văzut un cuplu de opțiuni similare în „stil balinez“ de 4-4,5 milioane. Rs, trebuie doar să se uite.

Despre casele și apartamentele noastre din Tailanda: