Festivalul de câmp rusesc în Tsaritsyno - Masters Fair - manual, lucrate manual

Desigur, soțul meu și cu bucurie Petru a fost de acord cu această propunere. Mai ales că societatea a fost de gând, deși mici (suntem cu Petru, soția lui Solovevy Evgeny și Tatiana - meseriași România Abashevo lut jucărie, iar capul permanent al clubului nostru Ananiev Galina Zinovevna), dar prietenos, organizat, liniștit, responsabil, prietenos, și chiar și cu o grămadă de alte avantaje.

Am stabilit la etajul 18. Cameră „Confort“, este destul de decente, cu aer condiționat, frigider, TV. ceai și alte dotări. Stomost acest distractiv 5900 RBL. / Zi, bine, plata pentru ea de către organizatori.

În drum spre Moscova, ne-am propus să decoleze în după-amiaza pentru a verifica ce unele atracții. Dar, după o cină planuri de improvizație a pierdut amploarea sa, am decis în unanimitate că după o noapte în autobuz ar fi frumos să ia un pui de somn. Oh, și pui de somn înainte de cină. Cina (bufet), și a mers un pic de plimbare pe străzile din jur.

La o oră după ce am adormit, am fost în camera sa rupt în jumătate adormit GZ cu unele pachete. La 23:00 a fost vecinul ei în numărul și a spus că partea de jos a rații uscate problema pentru micul dejun, are nevoie urgentă de a le obține. Și că autobuzul va ajunge la 5 dimineața, prin urmare, este necesar să se ridice la ora 04:00. Și că, aparent, autobuzul va fi una, și o mulțime de artiști. rațiile Dry GZ Am primit, și a adus la noi. Desigur, avem puține informații entuziasmat autobuze, dar ne-am gândit și a decis că totul va horosho.Okolo 5 dimineața, la intrarea în hotel, s-au adunat o mulțime impresionantă de maeștri cu cutiile lor, genți și alte bagaje. nu a existat nici un autobuz. Tensiunea a început să crească. După 20 de minute, am tras un autobuz mic galben, cu 40 de locuri cu inscripția „Copiii“, și excitat de maestrul s-au grabit, împreună cu bagajele sale în ușă îngustă. Agatat foarte strâns, dar locul nu este încă toate ferestrele de hvatilo.Za aruncat oameni supărat și comemora organizatorii. Dar cei slujba mea la urma urmei știa, pentru că un alt autobuz mare a venit. Neîncărcat dintr-un autobuz mic, încărcate într-o mare, și în cele din urmă a mers la Tsaritsyn.

Ajungând în parc, am văzut la intrarea unui loc solid pentru înregistrare. Galina Zinovevna doamna noastră experimentată, energic, și unele modalități de a înregistra compania noastra destul de repede, iar apoi ne-am dus la Alley Meșteșug caută cortul lui.

Festivalul de câmp rusesc în Tsaritsyno - Masters Fair - manual, lucrate manual

Corturile au fost încă nu a finalizat încă destul de - a fost necesară pentru a fixa bannere-gard pe 2 laturi.

Curând, am fost abordați de doi tipi cu un capsator. Înainte de a ajunge la locul de muncă, unul dintre ei, tipul de tip estic ne-a spus că el face parte din una dintre cele mai vechi nume românești, cu toate acestea, nu a făcut deschis, la care unul. Ca urmare a citi o scurtă prelegere pe vyatichi viclean, nevinovat Rusich și utilitatea Domostroi stilului de viață în viața de familie modernă. Cu recunoștință a luat act.

În cele din urmă cort era neamenajat așa cum ar trebui, și am început să plaseze capodoperele lor la trei ne pozitioneaza la masa.

Festivalul de câmp rusesc în Tsaritsyno - Masters Fair - manual, lucrate manual

După cele din urmă stabilit, timpul înainte de începerea sărbătorii a fost foarte mult, aproape patru ore, deci puteți explora în condiții de siguranță, care a venit cu nimic, și plimbare în parc, în timp ce nu aglomerat.

Dimineața era cald, dar în după-amiaza furtuna promis (așa cum sa dovedit, de meteorologii nu au ghicit, a stat o zi frumoasă).

Masters a venit din mai multe regiuni din România, lucrările au adus o mare, te uiți la ele - și o grabă de inspirație!

Festivalul de câmp rusesc în Tsaritsyno - Masters Fair - manual, lucrate manual

Până la prânz, publicul a început să apară, și a venit timpul de lucru pentru noi. Apoi, noi meseriași care au fost în Tsaritsyno nu prima dată, a spus că în acest an au fost mai puțini, și de vânzare mai rău, în ultimul an, comandantul vândut 40-50 de mii de ruble. pe zi. Am fost aici prima dată, nu era nimic de a compara cu nimic, dar în opinia noastră, sa dovedit foarte bine.

Am luat la festival mai multe lucrări proprii, ca să spunem așa, fondul de expoziție. Acest tip de muncă nu este de obicei vândute la aceste evenimente, dar vrei ca oamenii să arate ceea ce se poate face!

Cumpărați cele mai multe ori lucrurile mici, la 500-1000 ruble.

Dar, cu unul din lucrarea sa expoziție am rupt cu pisica lui de companie Mitja. Un astfel de lucru este un păcat de a vinde, și ei taxa, de obicei, un preț exorbitant, nu să cumpere. Și apoi omul a luat Mityayushku meu a întrebat cât de mult costă, nu a fost surprins, tocmai a luat banii și a dat-o înapoi. Însoțitorul său, văzând cum am fost supărat, a început să mă mângâie, spunând că Kote a fost în mâini bune și va iubi.

Petro vândut toate jucăriile lor mici felted, copiii sunt bine luate în plante, broșe, sigilii textile.

Pe nas am arata, asa ca expozitia cu privire la munca am spus deja că nu sunt vândute.

Festivalul de câmp rusesc în Tsaritsyno - Masters Fair - manual, lucrate manual

Este ca și sărbătoarea în sine. Noi, și a reușit un aspect puțin. Și cum fericit toată ziua asculta concerte! Beneficiul cortul nostru a fost de succes, pe aleea din spatele scenei, iar sunetul nu se bate pe urechi. grupuri de canto popular realizate, Kuban cazaci Corul, și seara, Alexander F. Sklyar și artist Va Bank, grupul zero și Kalinov Bridge.

A fost un joc de instanță din România și distractiv pentru truc de echitatie și așa mai departe loc de joaca

Mi-a plăcut că parcul puteți merge pe gazon, stai, se întindă pe ele în umbra copacilor. În orașul nostru, cumva nu practică. De asemenea, am mers desculț pe iarbă. Se pare că ea a fost ușor lipicios. Poate sunt tratate ceva împotriva căpușelor și a altor insecte?

La rândul său, ne-am dus la muzeu, se uită la Palatul Tsaritsyno, în general, și a avut acces la valorile culturale.

Festivalul de câmp rusesc în Tsaritsyno - Masters Fair - manual, lucrate manual

Iar seara a existat un ecran mare focuri de artificii, unul la fundul lacului, iar celălalt de lângă scenă, se pare că stropi de foc zbura direct la coroana. Din păcate, am fotografiat doar începutul focuri de artificii în partea de jos a lacului, și apoi se așeză la camera jos bateriile. Alte probleme minore cu fotografii găsite acasă - la fața locului plin de noroi, la toate, verificați imediat dacă obiectivul este curat. Ei bine, acum am înțeles.

Festivalul se încheie. În timpul zilei, ne confruntăm cu un singur organizator mic - el a încercat să ia de la noi o dată, după cum i se părea un scaun, spunând că cinci persoane este suficient de două scaune și trei - aceasta este nejustificată. Dar, în compania noastră toți oamenii cu vârsta de pensionare, dacă nu vom renunța la un scaun!

Până seara, maestrul care a trebuit să se întoarcă la hotel, au fost îngrijorați de autobuze, informația nu a fost suficient și nu a trebuit să întreb pe nimeni. Organizatorii undeva ascuns.

Salute încheiat la zece și jumătate, cu bagajele lor stăpânul obosit a ajuns la ușă. nu a existat nici un autobuz. Asta e tot vândut audiență, și suntem. Oamenii au început încet să bâzâi. A fost nevoie de 40 de minute, murmurul intensificat.

O altă zi, ne-am gândit că am putea da bine un pic de relaxare după o zi plină, și un chat prietenos. Dar aceasta este o vară - planuri de a schimba tot timpul. Forțele au durat doar o înghițitură de ceai fierbinte, toată ziua pe rațiile uscate, skupnutsya sub duș - și ne-am tăiat.

Am dormit bine și a mers pentru micul dejun, și a început să se adune încet pe drum. La revedere de la hotel, ne-am dus la stația de autobuz Shchelkovo, a trecut lucrurile într-un dulap și a mers la o plimbare prin Moscova. Impresia că populația principală a orașului - chinezii. Mers pe jos încă mulțumit.

Seara, stând pe autobuz, am luat brandy drumetii 50g, un pic mai mult experiențe comune, și adormit rapid, iar dimineața au fost acasă.

Acum, prin, impresiile au fost formate câteva zile, iar imaginea festivalului a fost integrat.

Festivalul constă nu numai din vânzări și comunicare cu clienții.

zi frumoasă, parc frumos, muzica, melodii, concerte, bine ceea ce înseamnă cumpărători de comerț profitabil, comunicarea cu maeștrii. Multe mulțumiri organizatorilor festivalului pentru oportunitatea de a merge pe această vacanță, pentru a avea grija de modul nostru de viață în acest moment, pentru cazare gratuită, produse alimentare și locul de tranzacționare excelent. Și pui cu autobuzele - abia acum râde, amintindu-și cum am fost difuzate aici și acolo.

Fiecare festival ofera o taxa de energie creatoare, iar acest lucru a fost nici o excepție. Nu este de relaxare într-adevăr, avem Petru a mers la locul de muncă, vreau să fac ceva pe o astfel de creștere.

Și am decis să descrie experiența mea, poate că cineva va citi din fostul pentru artiștii festivalului și să spună câteva cuvinte despre gândurile sale cu privire la această chestiune. Poate cineva va merge acolo anul viitor - va fi ceea ce-l așteaptă.

În concluzie, voi spune un singur lucru: de vacanță a fost un succes!