Felul meu de a zbura de pescuit - toate pe zbor - zbura de pescuit și acoperi vânzarea legată

„Magia de pescuit zbura“

asigurați-vă că pentru a verifica

Sunt foarte pasionat de pescuit, deoarece în vârstă de opt ani, iar la acel moment, trăiesc nahlystovika niciodată văzut, deși cutreierat în mod constant râurile locale, a trecut mai mult de o duzină de kilometri de-a lungul rupturile. Ai auzit expresia „magic de pescuit zbura.“ Ea există! Era ea, care mi-a vrajit pentru câteva minute la televizor. Și ea se află, cel mai probabil în fermeca, zbura mulaje de pescuit, pentru că în afară de ei nu am văzut nimic mai mult. Continuând să meargă la pescuit și Grayling de captură, pe uneltele de obicei pentru mine, de multe ori mi-am imaginat cum aș zbura de pescuit. Sunt bolnav, fără a zbura de pescuit zbura de pescuit.

Cumpărarea de pescuit aborda zbura

Kit-ul include:

În aceeași seară, am apucat de pescuit zbura, colectate tinuta lui de pescuit, așezat pe bicicletă și a condus la râu, prinde Ples seara, testa noua unealtă în domeniu.

Fly de pescuit pentru incepatori

Suflata cu deținerea lor de vis, am zburat la râu pentru câteva minute, îmbrăcați în limicole (a nu se confunda cu waders, care la acel moment nu am avut), și a început să colecteze aborda zbura-pescuit. Vremea a fost la fel de ordonat, nici o adiere de pe suprafața apei, aici și acolo, au existat cercuri de pește care alăptează. Vreau să rețineți că nu am cumpăra una, o componentă importantă în fly-completare snap - tufișurile. Sunt sa nu uit, eu nu am știut despre nevoia lui și întreaga existență în natură, precum și un consultant la magazin nu este sugerat.

Locul era familiar pentru mine, de multe ori am fost la pescuit aici, în uneltele de echitatie, un fel de muscă umedă în zbura de pescuit. și am fost plin de încredere, care lega acum o muscă și de captură a lipanului mult-așteptata pe zbura de pescuit. Dar sa dovedit greșit. În loc de tufiș necesare am legat de metri și jumătate de linie de pescuit, și zbura la el, sa dovedit ceva de genul lesă lung. Mergând în apă, am început să facă mișcări viguroase „înainte și înapoi și înapoi“, ca cele pe care le-am văzut o dată la televizor. Mai mult decât atât, cablul nu este de zbor pe 5-10 metri, pe lângă o 15 minute pseudo-pescuit, am „împușcat“ cinci mi-a cumpărat muștele. Și când zbura peste, am dat seama că făceam totul greșit. Și cum să corecteze? În cazul în care pentru a afla cum să corecteze? Cu aceste întrebări în minte, m-am dus acasă, nu a spus dezamăgit, mai degrabă derutat de toate aceste întrebări. Am făcut, de asemenea, o concluzie destul de logic ca muștele trebuie să învețe să tricot. în caz contrar salariul meu, ritmul va zbura departe spre nicăieri.

Până la sfârșitul sezonului, cumva am învățat să arunce cu 10-12 metri, și, uneori, toate 15, dacă încercați, mai greu barbotat din cordonul ombilical înainte. My muștele auto-legat ocazional datul din cap, și chiar a fost prins, lipanul. Am dat seama că am avut aproape nimic nu se întâmplă, dar, în ciuda acestui fapt, nu retrase din circuitul agricol flyfishing într-un colț. Îmi face o deosebită plăcere să urmărească lipanului atac zbura, pentru a simți pe un tackles subțire și un astfel de pește a fost în valoare de zece, prins pe tija de pescuit obișnuită.

Educație a aruncat Fly

De atunci, am început să cumpere în mod regulat revista „Fly de pescuit“. Aștept cu nerăbdare să versiuni noi și să citească prin fiecare dintre ele din scoarță în scoarță. Dar încă nu a existat puține informații. În timpul iernii, este tot aceeași, magazinul de pescuit l-am văzut și imediat cumpărat, DVD-disc, un respectat, Igor Tyapkina „acoperi turnare. Primii pași. " Acolo am găsit o mulțime de noi, inclusiv răspunsuri la a mea, întrebările de mai sus.

Și apoi am aflat că în orașul nostru, cu seminarul, vin Igor Tyapkin și Aleksey Teryaev. Fericirea mea nu cunoștea limite, m-am alăturat imediat participanților să plătească o taxă și a început să se pregătească pentru atelier. La seminar, am fost din nou dezamăgit de abilitățile sale.

Aproape fiecare mișcare am făcut greșeli și lipsuri, și cel mai enervant a fost faptul că mai mult de 5 ani, mâna mea a fost atât de folosit pentru aceste mișcări „greșit“, care a scăpa de ele devin mult mai dificil decât de învățare pentru a arunca din nou. Igor identifica rapid defectele mele și destul de lucidă a explicat cum să scape de ele. Profesionalismul Igor a făcut datoria, sa întors pentru a eradica o parte din eroarea mea de bază: să nu dețină o mână tensionată, nu încercați să „trage“ puterea brațului cablu, datorită mișcării bruște înainte, întotdeauna uita-te la linia de la spate și promit să facă totul fără zdruncinături. Arunca după atelier a fost chiar mai bine, dar greșelile din trecut, cu o suprapunere a rămas până astăzi. Știu, astfel încât acestea să poată fi obținute, dar peste si peste din nou repeta această greșeală. Numai controlul complet al reflux, peste fiecare mișcare îmi permite să fac bucla dreaptă, dar dă-mi dificultate.

Câteva sfaturi pentru incepatori nahlystovikam:
  • Mai bine doar pentru a învăța a aruncat un instructor experimentat pe turnare muscă. care n-ar mai fi fost astfel de probleme cum am;
  • Tren fără turnare muște, în caz contrar este de pescuit, este mai bine pentru a lega pentru antronă fascicul de scop, sau ceea ce poate fi o lână proeminent;
  • Nu uita pentru a proteja ochii, purtați ochelari polarizati sau de a efectua de turnare, atunci când vântul bate din partea, din partea laterală a tijei, este mai bine să se schimbe brațul de aruncare;
  • Respectați regulile de comportament pe apă.

postfață

În ciuda tuturor dificultăților și obstacolele care apar în fața mea, voi continua să se îmbunătățească în acest mod dificil, dar foarte frumos de pescuit. Privind retrospectiv, devine clar că efectuat nici un fel de mic pentru a obține o mulțime de cunoștințe, dobândit o mulțime de experiență, pe care am aplicat în mod liber într-o situație dată pentru o zbura de pescuit de succes.

Goldilocks entrapment pe nimfa, râul "Big River"

Mult noroc! Până când ne vom întâlni pe Fly-master.ru!