Experiment în concediu fără a plăti factura

Lansam titlul „Experiment“, care va efectua testul, pentru a experimenta și de a face doar ceea ce nimeni în orașul nostru nu a făcut-o. Pentru început, corespondentul nostru învățat de la instituțiile publice Kirov poate să scape fără a plăti un rând.

Primul a fost „roata“. Am intrat în restaurant, a trecut hainele superioare în dulap. Timpul a fost amiază, astfel că mai mult de jumătate din mesele erau ocupate de oameni: doi prieteni discuta energic ceva cu masa de larg plasat un grup de bărbați în costume de afaceri, un număr de finisaje de cafea ei tânără femeie cu ei. Am ales o masă departe. Dulce fel chelnerita a adus meniu și am comandat o ceașcă de american. El a terminat cafeaua și șezândă după o specie cu zece minute, m-am ridicat și se îndreptă spre ieșire. Atunci când în fața mea există aceeași chelneriță și a întrebat politicos dacă comanda mea este definitivă, am aproape îmbrăcat. Politicos cere scuze, am plătit. Ofitsinatka mi-a spus că oaspeții nu sunt, de obicei, apoi vin înapoi. Și dacă să apară din nou, ei pot primi pedeapsa minimă. Clientul este obligat să restituie fondurile numai în cazul în care suma comenzii sub prețul de cost un an și jumătate sau două mii de ruble depășește.

Scopul urmator, am ales „Book Club 12“, o cafenea plăcută, nu departe de Central Hotel. Ca și în restaurant, au existat o mulțime de oameni, care, cu toate acestea, a început să se estompeze după pauza de prânz. Am făcut rezervarea. După o așteptare de ceva timp, din nou, am pretins că sunt client uituc și se îndreptă spre ieșire. M-am îmbrăcat și am ieșit în stradă. Urmărirea nu a fost, puteți lăsa în siguranță. In acel moment am simtit ca un criminal. Dar, desigur, m-am întors și plasat comanda.

Experiment în concediu fără a plăti factura

Apoi m-am dus la „Fabrica“, bara orașului nou deschis. Spre deosebire de capitala, Kirov nu sunt multe instituții cu un interior în stil mansardă, astfel că un astfel de proiect nu a avut încă timp să se usuce gura oamenilor din oraș. Am fost introdus într-o cameră și a cerut să aleagă o masă. Am dat seama că am făcut o greșeală numai după ceva timp, când a găsit în spatele lui compania a trei fete puternice, care pe tot parcursul vizitei mele shutilis tare și râzând. Este timpul încă o dată juca rolul omului împrăștiate. M-am dus la ușă pentru a ridica din garderoba hainei. În acest moment am prins cu mine și tras în jos o chelneriță. Am cerut să plătească factura. Bună încărcare.

Așa că ne-am plimbat pe patru public-țintă diferite și instituțiile lor de politică de prețuri. În două dintre ele, corespondentul nostru a reușit să scape nepedepsiți. alte două persoane au lucrat în mod clar și să pună capăt încălcării.