După cum sa menționat elevii mgmk într-o cabană în apropiere de capăt Minsk a sesiunii

După patru luni de studiu, toți studenții vin sesiune. Sesiunea - acesta este un timp foarte nervos, în care elevii să ia examenele. Dar toate oribilului ajuns la capăt și vine timpul să se relaxeze. Asta e timpul să vină și, cu un grup și ne-am decis să mergem la cabana langa Minsk.

În grupul meu învăța o fată. La început am fost șocat de această veste, dar eu sunt deja obișnuit. Deci, chiar înainte de a sesiunii, am discutat cu fetele cum pentru a marca sfârșitul sesiunii. Au fost atât de multe opțiuni: cineva a oferit pentru a merge la sauna din Minsk. cineva într-o alee de bowling, iar cineva doar sala zakazatbanketny în restaurantul Minsk. Restaurant - a fost bine, dar este prea scump pentru un student. Dar Julia a oferit să vină la ea într-o cabana țară. Ea locuiește în satul Kolodishchi într-o căsuță cu o baie rus, în cazul în care ne putem relaxa si gratar. Pe că suntem de acord, pentru că aceasta este cea mai bună opțiune pentru noi. I-am promis să merg toate ...

Asta nu prea a mers două săptămâni: Examinările, experienta, nivelul de datorii și multe altele, ceea ce face ca personalul de sex feminin mai prietenos. Când Julia a ridicat problema sosirea întregului grup ei, starea de spirit a grupului, care a fost mai devreme, el a dispărut. Scuza mai prost a fost că colegul meu nu lasa tip. Acest lucru este ridicol! Dacă nu vrei să mergi, atunci spune acest lucru, dar nu mint. Chiar dacă acest lucru este adevărat, atunci eu cred că acest lucru este un nonsens complet. Noi trebuie să se ridice în picioare pentru interesele și drepturile lor în orice situație. Ei bine, dacă ar fi părinții și copilul. La celelalte fete erau motive, cum ar fi: stânga, locul de muncă, sau altceva.

Anya a fost de așteptare pentru mine în locul ei desemnat. Ajuns la magazin, am fost ales tort, deoarece ei nu cunosc gusturile celorlalte fete. Sasha a sunat, ea a spus că, în general, nu-i pasa. Dupa ce a citit partea din tort, am decis să ia tort, „Caramel“. Acest tort va face apel la toate.

Julia și Christine așteptau noi. Anna A. nu a sosit, el în schimb sa dus la Christina. E o poveste întunecată, de ce nu vin Anya. Acesta a continuat ca lac de unghii cu Sasha, ceva care este, sau părinții ei nu sunt permise. Anna a vrut să meargă, dar nu a putut ...

Împreună ne-am dus la stația de autobuz. În timp ce așteaptă autobuzul, fetele afumat și a adus aminte cum Christina turnat în băutură în sacul lui, Bay zachotku și MP3 player. Acest lucru sa întâmplat după examenul de limba engleză. Christina, Julia și Anna de băut bea căpșuni și să mănânce bomboane pe stradă. Sasha și m-am dus la el, a vorbit și ne-am dus înapoi la colegiu, și au fost lăsate în stradă. Am așteptat pentru Tanya și Sasha, pentru că ieri am dat un rezumat al materialelor Sasha, ea a dat-ianuarie Yana a fost un rezumat al Susie și mi într-un fel a apărut magic Tanya. Matulis dormit in mod normal examen, și a venit la urma urmei, ci o schiță a adus. Și în timp ce așteptam pentru Tanya, colegiul a fugit Christina cu geanta ei, în cazul în care toate lucrurile mirosit băutura klubichnym. Ian oferit să ajute, și au mers la ea acasă să se usuce sac. Apoi au început să discute care au datorii asupra economiei, deoarece acestea sunt ele vor lua și când să vină să treacă. Dar mai amuzant moment când Ksenia mine și Sasha nu credea că ea este acum examenul. Ea nu știa că avem era în dimineața, și ziua ei. El vede că noi stăm, chat și ea este cu noi. Dar este bine că nu este de cel puțin o mulțime de noi credem că și a mers la examen. Toate examenele au trecut fără datorii, dar datoriile au încă fetele.

Iată autobuzul vine la o oprire, ne-am aruncat repede în ea și să ocupe locurile vacante. Indicații de orientare belorumynskih costa 2610 de ruble. Am mers distractiv discuta toate momentele amuzante în colegiu. Am coborât din autobuz și a mers la cabana.

Cabană în Kolodishchi a fost lângă stația. Când am intrat, imediat aruncat în aer cald, toată casa a fost decorat cu ghirlande, iar sala a fost un mare copac artificial. Julia a avut loc un tur al casei. Casa este din oraș. etaje. La parter: bucatarie, living, un dormitor, baie si acces la curtea din spate. La etajul al doilea sunt trei dormitoare si o baie.

După ce a văzut casa, ne-am dus în bucătărie. Anna și Kristina a început să coaja cartofii și gatiti-l. Am făcut sandwich-uri, a fost de tăiere legume, și Sasha picior peste celălalt, și se uită la unghiile lui. Gazda Julia a fugit prin bucătărie pentru a da la toate lingurile și plăcile. Dar apoi Alexandru a preluat locul de muncă, atunci când totul este setat la gratar. Băț am prăjit pe o stradă în grătar. Gratar formă bună cilindrică cu țeava. Extinderea carnea pe grătar și puneți-l pe foc. Trebuie să încercăm zăpadă. A fost amuzant, a fost dificil să se oprească Anna, după ce zăpada a început să atenteze strugurii care au crescut în cabană. Foc în grătar am pus zăpadă. Anya constantă îngrijorat de faptul că Sasha stinge focul complet. Dar, Sasha a aruncat ca zăpada, și au aruncat, apoi a avut loc i-am Anya. Anna în această privință era deja calmă. kebab Neaccesate am atent, nimeni nu a vrut, acolo arzător. Și apoi a venit timpul pentru a trage kebab cu gratar. In timp ce noi suntem carnea scoasă din zăbrele, am pus deja al doilea lot de gratar.

Când au intrat în casă cu gratar, toate dezbracă repede așezat și a început să mănânce. Kebab a fost superb, diferite sosuri și garnituri a dat un gust de neuitat a cărnii. In timp ce am mâncat delicioase, am fost alăturat de Nastya - un prieten de Julia și prietenul Sasha, ei au fost în aceeași echipă în tabăra de vară. Aici toți suntem șase așezat la masă și a vorbit. Nastya a povestit cum se învață în culte Institutul de Minsk. Sasha a ascultat cu atenție și ea înfășurată pe ea însăși pe o mustață, pentru că ea vrea să facă după colegiu. Apoi am aflat tot ce Nastya cântăreț excelent și a rugat-o să ne cânte. Julia a adus karaoke și a cântat un cântec Nastya, Nastya după Anya luat microfonul și a cântat, a mâncat, a mâncat Sasha a luat microfon Ani, au fost aproape venit la lovituri peste ea. Dar succesul a fost însoțit de Sasha, iar microfonul de la ea.

După ce am ascultat toate discursurile cantareti noastre, ne-am dus la o baie rusă, cu un bazin de înot. camera cu aburi a fost mic, dar patru dintre noi o mulțime de spațiu. Înainte de a merge la camera de aburi, am înotat în piscină. Piscina a fost o gonflabila, dar cu o apă caldă și curată. Christina nu ne-am dus la baie, și foarte rău. A fost misto! La dublu am făcut trei seturi. Și un timp foarte lung de înot în piscină.

Ieșind de saună, care poate fi văzut de la Minsk. Am preparată ceai și taie tortul. Am fost alături de tata Yulin. El ne-a spus ce înainte de a avea un câine, și el le-a dus la concurs. Deci, unul dintre câinele său pe una dintre aceste competiții a luat toate medaliile. Am avut o mare de timp am avut o mare, nimic nu alte fete au ignorat propunerea. Dar ce-a făcut. Înapoi timp nu se va întoarce. Deși, această companie mică a fost excelent.

Deci, toată lumea se pot relaxa. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să găsiți compania veselă și du-te la lyuboykottedzh aproape de Minsk. și înainte ca să împace toate detaliile cu prietenii. Stând la o masă în cabana puteți face un cuplu de concursuri, sau cred că de alte jocuri distractive. Faceți o plimbare prin cabana. Dacă este iarna, apoi se face un om de zăpadă sau de joc bulgări de zăpadă. Și dacă, în timpul verii, apoi juca volei, baschet și fotbal, sau de a lua o baie în cel mai apropiat iaz. Acest lucru m-am dus cu un grup fără a petrece noaptea, iar tu mozhetesnyat cabana pentru o zi, în orice parte din Belarus. Găsiți o cabana puteți pe site-ul nostru.

Și, de asemenea, și o baie. Băile sunt diferite: rusă, finlandeză, turcă și așa mai departe. Închiriază o cabana cu saună în week-end este foarte simplu. Este necesar ca această dorință și o mare companie. Baia poate fi scos din cabana fără el. Este deja la latitudinea ta.

Daca nu sunt o opțiune fezabilă pentru cabana. apoi scoateți apartament week-end confortabil. Aceasta este o opțiune excelentă pentru cei care nu au o mașină. Și acasă după vacanță va fi mai aproape de a reveni. Dar, în ziua în închirierea unui apartament va pierde o mulțime. De exemplu, nu puteți asculta muzica tare, vecinii după ora 22:00 va începe să bată la uși. În mod constant va fi incomod.

Ei bine, în cazul în care această opțiune este rău pentru tine, apoi sala de banchet predlagayuarendovat în restaurant și au o mare petrecere. Invitați Showmen sau ansamblu de țigani. Cu ansamblu Gypsy nu se va plictisi stând la masă și să asculte poveștile sau prăji prietenii tăi. Și dacă nu vrei să tam-tam, apel la organizarea festivalului, și ei vor lua totul de pe tine. Vei discuta doar amenzile și să plătească.

Nu te uita pentru un motiv pentru întâlnire, doar ridica și de a face. La urma urmei, este întotdeauna o plăcere să petreacă timp cu cei dragi. Va dorim o vacanta mare!

timpul total de generare a paginii: 0,2291 s
time interogări de baze de date: 0,0159 s
numărul de interogări de baze de date: 42
în timp ce lucrează scripturi PHP: 0,2132 s
sursa de conținut (bază de date / cache): cache

Vrei sa inchiriati o cabana pentru o sărbătoare sau picnic, banchet sau ziua de nastere? Prețul, pe care le va potrivi? Sau eliminați gospodărie și distrează-te cu prietenii și sărbători nunta ta? Warm up (încălzi) în baie sau sauna? Este ușor și accesibil - o informație liberă și deschisă cu privire la toate școlile disponibile în Minsk și Belarus - inchiriati o cabana, o casă, chirie un apartament, închiriat un conac și o saună și o baie Minsk, Minsk comanda restaurant și o cafenea, și chiar peste tot Belarus.

Comandă restaurant sau să ia o masă în cafenea? -Alege singurul loc și timp, în natură sau în agitația urbană. Satisface orice gourmet la prețuri de chilipir. Nu vrei să mergi acasă? - găsi apartamentul nostru pe timp de noapte și de mers pe jos ca să meargă.