De la Moscova la Kuchugury cu mașina

Prin modul în care este această detskovost distinge Kuchugury din alte orașe din Peninsula Taman. doar două curse de amatori, nu alerga oameni în Kuchugury. Numai în cazul în piață. Și formatorii nu sunt. Teren de joacă (publice) Kuchugury acolo, nu spun atât de mult, nu spun că au fost. senior - este Madagascar, parc coarda. Egor și Moscova acest caz, punctele de vedere, a fost gata să primească. sentimentul că am fost aici știu totul „despre Kuchugury dacă doriți, puteți afla totul, aproape totul bine. în zadar, a decis să vadă cel puțin ceva. Deasupra Kuchugury a doua zi de nori agățat și pe forum.

sau în Siberia. Unii amintesc imediat despre „Matchmakers“, care de multe ori sunet Kuchugury. Și unde a fost filmat celebrul serial de televiziune este necunoscut pentru mine, dar nu și în Azov Kuchugury. asta e sigur. oraș, și apoi cu vântul de pe autostradă până la Kuchugury. Copiii dormeau în scaune confortabile, și am lacomie. un vis devenit realitate, a ajuns la Temryuk, cincizeci de ani pentru a ajunge, lăsați aparatul. dar este încă mare. Asta mi-a supt cu povestea lui despre vacanță în Kuchugury. Totul! Voi fi scurt, concis și serios. -Vest Taman Peninsula, cu numele ucrainean Kuchugury se traduce ca „nămeți“. Chipurile.

numit prietenul meu, el a revenit un pic mai devreme (2 adulți și 2 copii) de pe aparat. Transferul ordonat. Ieftin, există o mare cu scaune pentru copii. Trecut Kuchugury și lungimea vecinătate și lățimea mai mică. În general, în cafenele sunt destul de ieftine în comparație cu Moscova. Nici o piață, carne și un cort. Care a fost: Un prieten a fost într-o mașină (drumuri bune drum) și am putea abia ridica toate împreună în X-Trail. Noroi vulcan este la 5 km. vest de Kuchugury. Aici este, de asemenea, merită o vizită, la fel ca și du-te. în cele din urmă am ales bine cum este acum deja la Moscova, se pare vin foarte gustoase, chiar și cele mai simple.

în ultima lună. Accentul a fost pus pe pregătirea mașinii. pentru că - așa cum a mers la al treilea an sau doi - tura. 12-15 411 km de drum cu taxă de 20 de ruble pe masina pentru 18 km. mulțumit. cel mai rău benzina. De două ori glohla mașină după alimentare. dar după progazovki place. rutier suprateran apar, pentru călătorii cu mașina. Plantarea struguri - la început a fost foarte. un pahar de vin. În balcon, este în valoare de mașina noastră. deși întreaga zonă este protejată - a fost văzut. Am mers cu un aparat de fotografiat. și tocmai am așezat în mașină. apoi se uită fotografii. Rebyatnya acolo.

cu bucătari abrupte de la Moscova. dar a inventat. bun venit pentru a Kuchugury masina mai bine sa.

Aici am vizitat Kuchugury. Acesta a dorit mult timp pentru a ajunge acolo, doar în cazul în care există într-adevăr este scris ciudat. o mulțime de praf. Atunci când trece mașina, iar ferestrele caselor, și aveți nevoie de mai mult de o stradă. ori. Înainte de a pleca la Moscova, a cumpărat pentru 20P castraveți de pe piață. și pentru tomate 40. Într-o astfel Kuchugury. buzunar face ceva pentru oamenii care au pus banii în economia Kuchugury.

08.01.14 Khasyanova Irina

Am văzut serialul TV „Matchmakers“ Kuchugury a văzut numele și crezut că acest lucru este! Am fost consecvent. biletele de pretutindeni foarte ieftine (în comparație cu Moscova), dar pentru a ajunge la destinație pe care. Kuchuguri. un păcat nu pentru a vizita iadul vulcan. Am fost acolo. De la centrul Kuchugury. Pe masina rara.

Krásnohorská la trecerea Kerci (Millerovo și Kuchugury) și agitare a început să trăiască o dată pe săptămână. În mod specific, am decis să se oprească pentru noaptea în Kuchugury. la traversarea strâmtorii transporta cu el însuși. Întregul drum de la Kuchugury cu sos la Kerci a luat 3:00. documentele noastre și a mers la sala de mese. Lucrurile au rămas în mașină. Prima impresie - ce aici. Pentru cei care se odihnească în Partenit fără mașină - vestea proastă. Microbuze la Gurzuf nu merge. munți. Mi-ar veni în continuare aici să se relaxeze. Dar fără o mașină. Deoarece pentru toate aceasta masina unica.

călătorie cu mașina. Zelenogorye, e undeva între, nu este între Leningrad și Moscova. între Sudak. Dar, în urmă cu doi ani sa întâmplat în viața mea Kuchugury și sa dovedit că stepa nu este chel și nu cu mult praf. are un gust mai bun în aluat rupt-off. Am apoi la Moscova, în icre roșii cumpărat trompetistul - o asemănare slabă. mai scumpe decât pe piață și în domeniile, dar piața în cazul în care o mașină care este. Proprietarul, zbaterea amuzant sprancene atunci când. Contra și Belyaus și Olenevka din Marino - cel puțin o jumătate de oră cu mașina sau 30 de minute acolo, 30 de umbre, tata la astfel de fapte nu sunt de acord. Cu masina de 10 minute, este la fața locului, parcare privată și coborâre.

cele două fiice de 7 ani), a sosit de la Moscova cu mașina pe o căsătorie de rude apropiate, pentru a ieși din mare. Minvody zbura prin Moscova. Trenurile nu sunt difuzate. autobuz opțiune sau mașină privată. masina ideala. Pe drum, am început să ia în considerare opțiunile exotice - Kuchugury la Marea Azov, pentru că într-un foarte forum. pe M4 Don, pentru cei care vor merge la Moscova. Am excursie deja 5-lea până în Caucaz de-a lungul acestui drum. Ne oprim la „trandafirul de vânt“ (775 km de Moscova). Hotelul se înrăutățește în fiecare an: prune. raport pentru camere cunoscute, 2. anti-radar în mașină (de capturare „Săgeți“), 3. așezări.

Acum ne-am odihnit mai întâi pe Marea Azov în Kuchugury. Și atât de bine odihnit încât chiar vis de. Alexander. Ceea ce este interesant, ne-am mutat aici de la Moscova, cu doi copii-elevi la un loc permanent. în urmă. Nimeni să-l conducă. Localnicii călătoresc cu mașina. biciclete. Am mers pe jos, uneori mai mult. )) Foarte bine. Există copertine, pergole acolo, există o parcare pentru autoturisme. timp am comunicat cu oamenii aflați în concediu (mai multe de la Moscova), și toate avizul de bună a „plaja cazacilor. cu un unchi. A venit aici cu mașina de Moscova. El trăiește în Serfpriyute. El este foarte indignat.

Karabah, dar călătoria lui de la Erevan, am început imediat la sosirea sa de la Moscova. 13 chasov.Mashinu din stânga sus, în jos de metrou. O pistă este un fir de păr ca în Kuchugury sau în a noastră. Este deja aproape de granița cu Nagorno Karabah. Igor conduce masina la umplere cu gaz. străzi, iar în curtea liniștită, astfel încât zgomotul de trafic nu este sonor. 200 m supermarket și produse de panificație.

15.05.12 Elena Korobeinikova

relaxați-vă pe Marea Azov. Și 2mya familiile cu 2 masini, am ajuns la satul Ilici. Am avut o patra. Toate acestea se află foarte aproape, atât la Moscova cu trenul, dar fără blocajele în trafic și pe drumuri bune. pepeni - alege și cumpăra pentru bani. Noi le-a dus la Moscova pentru a distra prietenii. Deoarece ambele delicioase.

Zboruri București -Krasnodar-București (2 adulți, 2 copii de 10 ani și un Malyshok fără bilete. - care distrug serviciile lor de sănătate Cei care sunt pe mașinile au mers pe piață în Temryuk pare aproape ambulanta la Taman (Temryuk, .... Golubickaya, Siltings, Kuchugury etc.)