De ce visul unei meduze într-un vis

De ce vis de Medusa într-un vis de carte de vis?

Dacă ai visat că atunci când înot, te afli înconjurat de roiuri de meduze - păzește-te: riscati avea probleme, ceea ce va afecta afacerea modul cel mai lamentabil.

Un vis în care te uiți la mișcările de mare meduze frumos - mărturisește: nu întotdeauna în măsură să ofere o evaluare adecvată a ceea ce se întâmplă.

Medusa - asociat cu marea - sfera femeii inconștientă a lui. Imaginea jena și dependența.

Află ce înseamnă că, dacă visul de Medusa?

Pentru a vis de un imens meduze - înseamnă concepții greșite despre motivele reprezentantului sexului opus.

Dacă ați avut un vis că furtuna se spală pe uscat meduze - în curând te vei găsi în puterea de vrăji femeie inteligent. Femeie acest vis - promite victoria asupra unui adversar.

Prinde meduze în apă - ceea ce înseamnă că pierdem timpul și energia, dar acționează în direcția greșită, este necesar să se analizeze situația și să elaboreze un plan de acțiuni suplimentare.

Daca visezi ca înot meduze foarte frumos în apă - nu sunt atrase de o femeie care poate face fericirea ta.

Medusa - o reflectare a lipsă de caracter. oportunități de reflecție ars despre ceva ce pare complet inofensiv.

În vis, ai grija ca meduze plutind în apă - la cunoștință întâmplătoare, așteptându-te în curând. La început, poate că aceste cunoștințe nu vei parea semnificativ, veți găsi că timpul petrecut cu persoana care va ieși din viața ta la fel de repede cum apăruse în ea. Dar, de fapt, omul în cauză, va juca un rol important în viața ta.

Simțiți-vă arde de meduze într-un vis - dintre voi va spune că nu este foarte bun. Poate că vă dau această ocazie. Acestea fiind spuse, ceea ce nu ar fi spus în prezența unora dintre ideile.

Medusa - Te simți ca și cum ai purta în derivă?

Medusa nu de sprijin de os (sau cartilaj) structura - dacă te porți uneori creatură „șira spinării“?

Medusa - încăpățânat, dar unul cinstit.

Prinde meduze - o veste bună de la un prieten.

Meduze într-un vis - este un avertisment că cineva crezi că moale și se rupe, poate provoca probleme serioase.

Interpretarea somnului: Medusa pe Interpretare vis?

Medusa - vacanta pe mare; matricea umana energie embrionară a conștiinței; unpleasantness (mucus).

A se vedea, ca o meduză din apa, se usuca la soare, transformându-se într-un loc umed - un vis promite probleme pe care le ai familiei, care, cu toate acestea, nu sunt deosebit de mari, și de a depăși momentele dificile din familia ta, ai avea nevoie de un pic de răbdare și de viață calmă. În acest caz, pentru a fi sigur, de scântei nu flare flacără, și din nou toate vor cădea în loc.

interpretare vis on-line

vis: Medusa pe Interpretare vis?

Potrivit cărții de vis, proportii gigantice meduze - se spune că nu se poate evalua în mod adecvat relația cu voi oameni de diferite sex cu tine.

Ea a fost de înot în apele mării, impresionează prin frumusețea ei - alegerea dumneavoastră curentă sau logodnicei nu sunt cei mai buni companioni de viață pentru tine.

A se vedea-o pe nisip, aruncate de valul puternic - doamna insidios te ademeni în plasa lui, și vei asculta pe deplin voia ei.

În cazul în care cartea noastră de vis a fost util pentru tine, apoi adăugați-l la browser-ul dumneavoastră. că el a fost întotdeauna la îndemână.

Deja folosește mai mult de 450 de oameni!

Bună ziua, spune-mi de interpretare. Ca și cum eu sunt persoane familiare în expediția au fost de gând să trimită ceva undeva pentru a explora. Am avut un echipament special, ne-am urcat pe ecran în cel mai adânc chei și să ia o privire ce fel de creaturi trăiesc acolo. Cel am ajuns în ea sub apă, și am văzut că există două specii de creaturi: imens, așa cum sa spus în vis, un pește lung de 5 metri cu cap Venus flytrap, precum și meduze, dar cel mai atras atenția noastră de pește. Apoi, brusc schimbarea cadrului și ne aflăm în mare adâncime sub cupola, acoperișuri pâsle din sticlă, poate din cauza altceva, dar a fost transparent. Ne uităm în jurul nostru pește reale Pava și un meduzya imens, zeci de metri. Aceasta a fost prima meduze pe margine. Nu am fost pregătiți pentru această expediție a, nu am avut nimic altceva decât ciocolata. Am încercat să-l arunce peste domul, aruncat, a mâncat niște creaturi, și apoi a început cele mai interesante și oribil. Odată ce o creatură a mâncat ciocolată, în câmpul nostru vizual nu a existat acest meduze imens. Noi nu am știut ce să facă, nu a existat nici o cale de ieșire din această cupolă. Și apoi a început să se apropie de un tentacul la cupola, și ne-am dat seama că acum totul în interior va avea un șoc incredibil. Noi toți imbratisat, si apoi ea a început să înțepe domul și, prin urmare, noi. M-am simțit ca și cum toate acestea, în realitate, a fost durere foarte puternică, atunci cineva a strigat: toate încep să se rupă unghiile de gât, sub urechi - ca și în cazul în care ar fi trebuit să fie mai ușor. Am făcut toate astea, atunci descărcarea sa oprit, am supraviețuit. Apoi mă uit la asta și să vedem meduze, așa cum în mod specific, ca și cum conștient trage din nou un tentacul gros pentru a cupolei. Ea a petrecut o alta din aceeași categorie, ne-am mutat, urmat de un al treilea, a fost mult mai puternic, și în timpul acesta, m-am simțit mai rău, iar restul pare a fi OK experimentat aceasta a avut loc. Odată ce descărcarea este terminat, am simțit că am avut ceva în interiorul a ieșit sau spargere, și că am ceva ieșit din gura lui, am ghicit imediat că era sânge. În acel moment, m-am trezit, și în realitate, am fost foarte agitat, corpul vibra ca și în cazul în care a mers de descărcare de gestiune. A existat o ușurare puternică pe care am ieșit din somn.

Zdravstvuyte.Snilos care navigau cu soțul ei pe river, care a fost foarte, foarte multe meduze de culoare roz-violet, și o am ars

Acesta a fost în mare. Eu ca de obicei cu tata inotat la o adâncime de, atunci când dintr-o dată, mă găsesc într-o turmă de meduze mare portocaliu. Am început să intre în panică, încerc să înoate repede departe de acest loc, dar meduze sunt peste tot. Când am început să înoate spre mal, am dat peste stomacul lui pe meduze portocaliu și ma înțepat, i-am împins și a ajuns la mal. Îmi amintesc cum într-o burtă de vis „ars“, prin muscatura.

Bine ai venit! Recent am încetat să lucreze cu parteneri pe termen lung care au fost întotdeauna mentorii mei, și foarte îngrijorat. În visul meu au fost actori. Ele sunt ca niște capcane sunt „împrăștiate“, în construirea unui imens internat de sud în Palma și am încerca să evite întâlnirile cu ei, dar ecoul vine la mine râs necunoscut, care provoacă sentimente de tristețe și nostalgie ciudată. Într-un hol am fugit un caine mic, doar siluetă vizibilă și el wagged coada. Chiar și miros de alimente, carne prăjită. Am găsit un balcon pe o stâncă foarte abruptă și admira pe meduze imens în mare. Până când ei încep să arunce la mine. Speriați. Dar ei nu mă atinge. Am fugit la întâmplare prin coridoare, și a alerga afară din casa internat, iar eu merg pe un drum drept „cu gorochki“ la mare, dar, ca cealaltă mare. La tipul beat întâlnire pe cal alb spune „nu mi-a biruit.“ Eu merg la mare și am fost un imens val de efuziuni rece. Mă trezesc. Multumesc anticipat))

Am ajuns la stațiunea cu mama si tata si chiar fata kokaeta (nu stiu numele ei). părinții să facă ceva, (nu-mi amintesc exact), apoi a venit căprioara și tata a spus despre marele tine în timp după 5 minute, ei fac ceva ce am fost uitam la TV in tata străzile mi-a luat de mână și a condus în piscina I a sărit și a inotat ( tata pentru mine, nu ceea ce nu se spune, și i-am spus și nici nu a cerut) a navigat în sus pe partea am împins-am navigat la bord (și gratuit!) biți plecat din locul unde ma împins și am fost din nou împins puternic, după care am alunecat într-un colț în cazul în care am lovit toc de șoc nu înțeleg, și încă mai am timp, dar a lovit greu atunci există o fată și spune că e mare adevăr am fost foarte mult lovit cu curent în umăr și apoi ar fi fost meduze aici vine băiatul, și a zis: nu se tem de ea (nu-mi amintesc numele), am strigat în durere și le-a numit cățelele urâte a luat hainele și a plecat acasă plângând. când a plecat am plâns mult și care nu a fost atent, m-am uitat la cauciucul mici ursi (care pot fi consumate), mi-am spus pentru că am destui bani și un urs de pluș de pe ambalaj a zâmbit, am continuat să văd porumb m-am apropiat, care ar cumpăra mi-a dat de porumb și a spus 13rub. M-am uitat în buzunare, dar nu a putut găsi bani. da porumb m-am dus cu un stomac de foame și fără sentimente acasă.

Buna ziua! Am avut un vis: în picioare în apa de mare la aproximativ genunchi, se poate vedea numai picioarele lor și apă limpede mare albastră. marea este calmă, chiar și surf net.okolo mine să înoate un meduze câteva, o foarte mare și frumos (de culoare mov deschis mai aproape de culoarea violet). unul dintre ei mi-a înțepat de mai multe ori, dar nici arsura, nici cicatrice nu a fost simtit in picior ca intepaturile (pentru un motiv oarecare simțit mai sus de genunchi, chiar dacă am fost doar până la genunchi în apă). L-am luat în mână, a examinat și eliberat înapoi în apă. Ma înțepat, și se depărtează de lângă mine. meduze rămase (au fost 3-4 bucăți) doar inotat o distanță scurtă de la mine. spune-mi, ce a avut acest vis?

Am visat că am fost uitam un miduzami câțiva dependenți, atunci era o mare (ca un otrăvitoare), iar ea sa aruncat pe brațul meu și a lăsat-o unele umflaturi, dar nu arde. Am început să-i strâng mâna și o scutură, și apoi m-am trezit

probabil suna plimbare prostie într-o cameră și există o mică meduze sta pe tavan nu se amestecă și musca nu se atingeau sa dus în altă cameră și există, de asemenea, un plafon sta meduze, dar mai mare a doua pe cineva doar vazut Nu musca sau înțepat

A fost o mare caldă minunat nu este adâncă. Și am prins meduze nu sunt mari. Și prietenii au fost pe țărm. A fost foarte bună și distracție

În realitate, am venit în străinătate. stare de stres: apartament de căutare, locul de muncă, o cultură diferită, barierele psihologice și lingvistice cu cei dragi și altele.
vis. Sunny zi, străzile înguste, fără case, doar copaci. Străzile sunt pline cu apă până la piept. apă curată nu se poate vedea, deoarece apa este plină cu meduze de diferite dimensiuni. Am lucrat greblă meduze mâinile în direcția de compensare o cale și merge mai departe. Teama de meduze nu a simțit doar un pic dezgust.

Am scos eu ce această substanță este transparent și gelatinos, umeziți-l sub jet de apă, a venit la viață și a început să se miște, era ca o meduză, cu un cap de păpușă / cu părul castaniu / l-am îndesat în sac, a crezut că este necesar să continue examinarea, verifica dacă ea veninos .... în acest moment mă simt că încă o dată ceva de la mine urc ... .dostayu aceleasi lucruri si doar mai mult parul este alb ... Resort .Acest creatura Ploy'uri încearcă să mă muște, și am încercat să-și ascundă capul în interiorul corpului său meduze și împinge în sac ... ..

Dacă într-un vis am visat copiii mei în masca de broaște și s-au înecat în râul dintre meduze. Eu stau pe mal și nu pot să-l ajut, par a fi aceste meduze merzskimi

Am visat că am plavayu în mare și există o mulțime de meduze alb. Ei au fost de dimensiuni diferite, dar au fost peste tot, am fost plutind pe spate și nu a putut rostogoli pe burtă

Lacul turma de meduze în ea, podul, orele de seară, o înotau meduza după altul, m-am așezat pe marginea podului. Apoi, el a început să sară din lipitori de apă pe mine, dar am reușit să scape de ele

Visat că înoată în lac, și rupeți nufărul, colorat, și apoi a început să fie transformată în mâinile și sa transformat într-un meduze, am dat drumul de ea. Au existat mulți copii și cu mine a fost un băiat, ca și fratele meu mai mic, cu toate că nu am nici frați. Vis frumos, vremea este însorită, apa este placuta. De ce ar?

Am visat că mă plimbam pe stradă timp de noapte. Dintr-o dată, în loc de stele, pe cer par stralucitoare meduze. Am început să-i fotografieze, nu-ți fie frică. Ei nu mă înțeapă, tocmai a zburat pe cer. Dar apoi îmi place să mă trezesc. Și ea a mers să se uite în cartea de vis, ce înseamnă. Dar a fost un vis.
Am visat un vis o dată.

Țineam o pungă de meduze (sau creatura gelatinos). Am fost într-un loc, oamenii de pe acvariu sau un acvariu mare. Nu-mi place să păstreze un sac în mâinile sale. Apoi a crescut în dimensiune și ca și cum a explodat.

într-un vis visat că înota în mare, există o mulțime de meduze, dar am încercat să prind cele mai frumoase, dar eu nu am primit, și m-am trezit

Am văzut într-un vis, prin apa limpede a Golfului o mulțime de meduze pe partea de jos, au fost în jurul valorii unghiului de colț și de margine atins doar personalul meu coborâre în apă, în apă a fost hidro masaj, am scăldat, dar meduze nu atinge și sentimentul de teroare nu a fost un vis, apoi m-am dus în camera mea și cu mare plăcere a început să mănânce ficat nuiele, scufundare în cutia de lapte condensat, a fost momente foarte luminoase de somn

Buna ziua Tanya! Vis, joi, că am înota ca mare, dar laberintah și împreună cu fiul său, eu sunt foarte frică de meduze, de fapt, am întotdeauna sub formă de panică, dar am înțeles că nu pot fi teamă că ar trebui să depășească teama că eu sunt cu fiul și nu-l pot părăsi, iar noi trebuie să mergem mai departe! Medusa au fost mici și albe, și au existat multe! vă mulțumim pentru răspuns!

Am fost culcat în camera sa uitat în sus la partea de sus dintr-o dată am început să văd cum din ceruri (adică tavanul din camera mea dintr-o dată transformat în cerul de noapte deschis) a început să meargă în jos o mulțime de puțin strălucitoare meduze tsveta.V albastru și albastru au fost de dormit dobrye.chem aproape în jos au schimbat culoarea la pal culoare roz, cu momente transparente ... am urmarit toate acestea cu surprindere, încântare și radostyu.v în timp ce coborau, am fotografiat ih.posle am arătat aceste fotografii la alții și fiul meu mai mic, de asemenea, și am fost fericit și am fost destul de ce asa .

Îmi amintesc că într-un vis pentru mine, și chiar mi două coleg oferite pentru a prinde meduze 5 dolari mil. Și acest om a spus că acest lucru nu este un simplu meduze și valorile ogrooomnoy și practic aceste specii nu este lăsat să-i prindă și dă o mai mare dificultate. Dar, în ciuda acestui fapt este motivul pentru care eu și prietena mea a fost de acord cu încă. Noaptea ne-am dus până la mare peste tot în jurul a fost locuri întunecate și uneori erau nuanțe luminoase ale mării. În cele din urmă, am trecut deja în mare și l-am văzut ... meduze era foarte mare, dar nu a existat indiferent cât de flexibil, dacă se uită la mine ... am fost teribil de frică de el, dar încă mai am o dorință arzătoare de a prinde meduze. Pe de o parte, mi se părea într-un vis am făcut zhelela chiar frică să-l atingă, și înot în mare, aproape în partea de jos poate am tot gândit cum pot o prind ... si apoi m-am dus la țărm cu nimic, dar nu-mi amintesc toate plictisitoare cred că am am prins doar o mică meduze

Am fortat un pic meduze roz de marimea unei falanga a degetului mare. Cu suprafața nazală. El a stors ca o pustulă. Sentimentul de zhudko somn. voprls interne ca ea ar putea fi cu mine. Apoi, în timp ce-l ținea în ardere pochuvsivovala și spălate în chiuvetă mâinile tale.

Cel mai frumos înot meduze în ocean de lângă mine, am știut că într-un vis pe care le înțeapă, și a plecat la țărm. Apoi, pentru un motiv oarecare a început să arunce cu pietre, ca și cum ea știa că meduze ca un câine rulează pe stânci. El a aruncat cu pietre în ocean și le meduze zboară prin aer.

Plutind pe o barcă cu soțul și fiul ei, emoțiile în acest moment pozitiv, naviga la viteza, apa este limpede și calmă, mă uit în apă și a vedea o mulțime de meduze mici și alte forme de viață marină chiar ryb.V barcă, de asemenea, de apă cu meduze

Alo Am fost acasă în cameră. și dintr-o dată încep să zboare meduze în jurul camerei pentru mine, iar apoi ea se așeză pe spatele meu, m-am speriat foarte mult și m-am trezit acoperit de sudoare. Mă întreb ce înseamnă

Bine ai venit! Ce înseamnă dacă într-un vis am luat o meduză și ma înțepat un pic, și apoi am fost de înot printre meduze.