De ce este omul atât de atras de munți

• stele 6 zile de vară low
  • De la goblini la Mermaids 6 zile
  • În jur (în jur) Annapurna (Nepal) 21 de zile
  • Alpinism în Crimeea
  • Lista de echipament turistic - descriere completă
  • O scurtă listă de echipamente pentru drumeții de vară în Crimeea
  • Închiriere de echipament turistic
  • unelte principale pentru drumeții de iarnă
  • Echipamente pentru avtopeshego tur „orașe din peșteri criptă“
  • Întrebări înainte de sosirea în Crimeea
  • Ce și cum facem în munți
  • probleme organizatorice
  • Grup de colectare Locul
  • programul pentru drumeții
  • Drumeții în Crimeea cu copii

De ce este omul atât de atras de munți? Am pus întrebarea în sine și spațiul, mersul pe jos timp de 20 de minute un drum abrupt, un rucsac, care este treptat, dar inexorabil tyazhelel în spatele meu. Și totuși, noi am fost în domeniul diavolilor - care este răspândirea paznicul rădăcinile gheare proeminente de la sol ne arată drumul spre partea de sus a drumului forestier. Hai. Fiecare depășire a unui nou salt, datorită lui Oleg, care în ajunul verificat rucsacul și am pus-o de bine 3 kilograme de lucruri inutile - cât de mult din univers pe care nu trebuie să o excursie pe jos! Și când am luat scena principala de auto-milă și a făcut prieteni cu gândul că am fost cu rucsacul încă șase zile pentru a merge, am venit dintr-o dată la un popas de primă compensare în cazul în care gherilele se ascundeau în timpul războiului. Conductor Story reînviat locurile din istorie, și am pătruns adânc respect și admirație pentru oamenii care trăiesc aici, în condiții dificile.

De ce este omul atât de atras de munți

Dar calea noastră a continuat, și în curând am ajuns la râul Kara-Suu în defileu, care ne-a însoțit pînă seara. Am trecut pe stanci de multe ori, de la o coasta la alta, și a fost un echilibru antrenament mare. )) Din fericire apa diminuat, iar tranziția a fost simplă. Mi-a plăcut mai ales această parte a traseului - de fiecare dată când se deplasează flux, am simțit că apa mă curățește de oraș, prea mult. Și aici este - un popas! Loc de parcare! Am pus cortul, aduna lemne de foc - și înot în rezervor a eliminat toate oboseala într-o clipă! Seara, începe un minunat, romantic, cald!

cina de gătit comună, chat, cântece în jurul focului de tabără și chiar un pic povești de groază, oh! Cu toate acestea, un lucru sa întâmplat cu noi direct - după cină, dintr-o dată a existat o fisură, și nu departe de foc de tabără nostru copac uscat căzut! Nimeni nu a fost rănit, dar un castron - a rămas dent memorabil! Toate au concurat unele cu altele pentru a consilia proprietarul acestui castron este acum întotdeauna lua cu tine pe drumeții și chiar a pus pe cap în timpul somnului ca un talisman. Mai mult timp ne-am așezat în jurul focului de tabără, a jucat jocuri și ascultat în paralel, în sunetele pădurii, dar nimic și nimeni altcineva nu mi-a venit. Goblin papagal și că e de ajuns, sau un bol cu ​​adevărat a preluat întreaga cursă. Prima noapte toate au fost înghețate, deși nopțile ulterioare au fost uneori mai rece, probabil că a fost adaptarea noastră, a plecat de la confortul urban. Am avut 20, inclusiv 4 copii și un curajos Sobakina care a purtat neobosit în jurul șirul merge, iar pe timp de noapte paza statornicie parcarea noastră.

M-am simtit corpul meu se relaxeze și să se obișnuiască cu natura conștiinței calmeaza în jos și începe să perceapă totul în jurul valorii este simplu și ușor. Oh, ce bucurie să se trezească cu soarele, apa de izvor se spală, după ascultarea cântecul râului. Dar noi așteptăm traseu - și vom merge.

De ce este omul atât de atras de munți

A doua zi a fost cel mai dificil - în comparație cu 3 km, pe care am trecut în prima zi, la 17 km în a doua a durat o perioadă nedeterminată. Toate gândurile de cale gravitatiei deja a jucat și ne-am mers mai departe. La un moment dat, noi, croindu-și drum printre tufișuri, a auzit sunetul de pași în fața copiilor - la mare! Aici este un miracol - am început deja să semene cu ei înșiși dracii, a ieșit din tufișuri, și un vânt rece a suflat în față, și în față, între munți la orizont, este - mare! Stând pe partea de sus a primului munte al nostru Trek, obosit, dar fericit, am simtit pe munte temelii. Ca în cazul în care numai acolo, pe partea de sus a muntelui acesta vă oferă o parte din puterea sa, și îi mulțumesc.

Venind la sfârșitul zilei în parc, am mai întâi nu putea să creadă că drumul este trecut, iar cineva chiar a mers fără țintă de mers pe jos în jurul valorii de tabără, în timp ce nu ne-am oprit și sa așezat lângă foc. cină caldă și ceai făcut pentru forțele noastre, dar pe timp de noapte am fost surprins să constate că, în scopul de a rostogoli dintr-o parte în alta, trebuie să se trezească, pentru că a simțit acut fiecare os din corpul meu obosit. ))

A treia zi de mers pe jos 3-4 ore - ha, este un nonsens pentru noi! O altă zi, am campat într-o pădure de mesteacăn, și spațiul în care lumina, luminos!

Acesta este locul în care am amintit linistea - nici un sunet de apă (izvorul era departe), fără vânt, fără păsări. Curând a început să plouă. Am fost atât de speriat în ziua următoare un pasaj lung pe soare, am tras doar ploaie. Sau poate că tocmai sa dus la noi acalmie pentru noapte. Știi cum e - adormi la sunetul de ploaie naturii? Este un sentiment de nedescris de magie, este ceva din copilăria mea.

Soarele de dimineață a început să apară aici și acolo, dar norii cerului ne-a părăsit, aranjarea răgaz în umbră.

De ce este omul atât de atras de munți

Am ieșit de pe creasta. Am plecat de acolo, unde puteți ajunge aproape mâna spre cer. Acolo, în cazul în care mirosul de iarbă, prospețimea vântului și sunetul îndepărtat a fost dat într-o singură armonie! Splendoarea și încântare, recunoștință și admirație. Înălțimea și adâncimea de munții puternice ale cerului infinit. Și între ele - un om care este capabil să perceapă frumusețea și inima pentru a răspunde.

Și acolo, urca peste trece la partea de sus a crestei, am dat seama că nu contează cât de greu a fost ca totul merită să fie aici, între cer și pământ, și a vedea această lume magnifică.

Și nu ne-am gândit cu privire la numărul de kilometri, cu privire la oboseală în picioare, și vioi mers în jos și în jos sypuhe și traverselor stâncoase. Am început să arate semne de civilizație - ne-am dus în sat Merry. De acolo, răsfățați-vă cu un produse gustoase si achizitoare, am ajuns la mare. Ei bine, în cele din urmă, sirena.

De ce este omul atât de atras de munți

Cerul maruntita stele în jurul cupola de noapte de noapte, atât de mult, astfel încât punctul de vedere uluitoare și nu au avut suficient să-l îmbrățișeze! Calea Lactee se întinde pe cer Eternity, de vorbire și tăcere au trecut după miezul nopții și nu a vrut să o parte cu stele.

În a cincea zi, traseul ne-a condus spre Lumea Noua la Cape Dolphin.

Nu știam că aerul sună! Și a sunat din aroma de ienupăr! Mirosul era atât de gros, bogat, pe care am vrut să-l colecteze într-un recipient și să ia acasă cu ei, iar apoi respira un pic, se bucură de o varietate de nuanțe de gust!

De ce este omul atât de atras de munți

Potrivit Lumii Noi, am fost fără bagaje, rucsaci a mers imediat la bază, și ne-a dat șansa de a merge partea de sus a traseului și de a urca peste pietre și crevase, care oferă panorama de lux la mare! La Capul Kapchik am strecurat pe calea îngustă pe frunte la delfini și marea era tăcut singur. Există un punct special de contact cu elementele marine!

Înota în apa limpede a golfului, am mers pe calea Golitsin trecut grotă la soluționarea Lumii Noi, de la dreapta la barca Hustler bază a ajuns la walleye.

Aici este - punctul final al traseului. Mulți au trecut, văzut, experimentat, spune mult în mod direct, prin natura lor, pământul și cerul care-l așteaptă gândit și reflecție.

Pe drumul spre Simferopol, m-am uitat pe fereastră de autobuz de la munți în depărtare și tristețe. Cred că înțeleg de ce un om atât de atras de munți. Dar este foarte dificil să-și exprime în cuvinte. Acest lucru poate să cânte numai!