Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget

Ei bine, sa întâmplat. Aproape un an a trecut casa cu incursiuni mici, dar plăcute în cartier, iar acum în cele din urmă am de zbor undeva. Într-o campanie. Am un plan, un rucsac mare, cort grele, un bilet de întoarcere și trei kilograme de date de ciocolată cu alune.

Khabarovsk-București, București - Mineralnye Vody. Puțin mai puțin de zece ore și trei filme în zbor, iar curtea este încă în desfășurare o zi glorioasă pe 9 mai, adevărul a fost mult mai cald afara ferestrelor. Apa minerală a fost tulbure, dar foarte verde - acolo vara vine mai devreme decât noi)

Autobuz în Nalchik, noaptea în oraș pe care nu am înțeles, și dimineața devreme, un alt autobuz - la Terskol. Conducătorul auto a decis se pare că noi toți schiorii, și ne-a adus dreptul la Azau, chiar sub ascensorul. Ei bine, nu am fost jignit, a aruncat rucsacul peste spate și călcat în picioare înapoi la Terskol. Nu departe de aici, un cuplu de kilometri pe drum, cu un unghi în jos ușoară. Numai sa mutat - prinderea cu mine, același driver, „Unde te duci? Stai jos, voi lua. " Village. Am condus.

- Da, există o grămadă, a întrebat în jurul valorii. El a fluturat mâna și a plecat.

Am rămas pe drum gol și în zona de vizibilitate nu a fost o singură persoană. Nimeni să întreb. Am pus-o în magazin - închis. Normal) Într-un alt venit - dacă te uiți atent, adânc în spatele tejghelei ar putea vedea partea de sus a vânzătorului. Ea a spus că proprietarul închiriază camere pentru 600 de ruble per persoană. Bine, să ia o notă și trece mai departe.

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Pune-un cort, a aruncat lucrurile ei, ea a întrebat Julia cum să meargă la Cheget. „E zăpadă, - spune -Du-te unde ajunge.“ Așa că m-am dus. În primul rând, de decontare:

Apoi, pe și de pe:

Viraj dreapta, traversa râul pe podul Baksan

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

nu uitați să se oprească pentru un moment:

Cheget - este înălțimea vârfului de 3769 m, este de asemenea foarte popular pentru cei cărora le place să călărească - unul la bord, care pe schiuri, care Papa. La poalele - piața hoteluri, restaurante și suveniruri. Cumpara mai bine aici - o mulțime de frumos și „ne scump, frumos, ne stesnyaysya, abordare".

Pe munte sunt două ascensoare, numai unul a lucrat. Am întrebat bunicul dulce, care a vândut miere, aș începe mai bine de ridicare. „Du-te cu telecabina - nu-l pierdeți.“ Și acest lucru este adevărat - am decis, și a mers în direcția ascensorului nelucratoare.

Am lăsat bat într-un cort cu o sticlă de apă au fost, gustări și ochelari de soare. Jachete, de asemenea, nu a fost - nici nu cred că poate exista frig și vânt. În timp ce am fost fierbinte

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Rise, în principiu, nu este convenabil, peste iarbă în sus, nu „dar în cazul în care pentru a merge?“, Totul este clar și în ticker)

Cu o pereche peredyhu și o gustare a ajuns și prima zăpadă. Mai întâi au fost insule mici, care pot fi ocolite cu ușurință, astfel încât să nu ude picioarele:

Dar apoi a devenit mai mult și mai mult, asa ca a fost mai ușor să înscrie și du-te prin zăpadă. Din fericire, pentru mine nu a fost un fel de unchiul Stepan și a lăsat astfel sledischi că unul plasat-mi două picioare))

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Picioare inmuiate rapid, și apoi du-te au o nahlyupyvane distractiv de pantofi. Dar când, după pașii următori am acum deschis dintr-o dată, toate aceste lucruri mici imediat zburat din cap.

Asta e. Alo Sunt la tine. Să ne. Ei bine, asta este ceva ce eu știu pentru o lungă perioadă de timp, și totuși veți vedea, amintiți-vă, vino repede.

Doar un pic mai sus, și a devenit clar că, în curând prima ridicare este de peste, și vor exista unele structuri, probabil cu ceai fierbinte și chifle.

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Au început deja să vină iubitorii de schi fond - puțin câte puțin, unul câte unul)

Cu toate acestea, răgaz. Plecat la fotografie, eu nu vin înapoi în curând.

Ceai acolo, de altfel, sa dovedit a fi prea. Și chiar cafea.

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Dacă aș fi avut un schimb ochii mei, le-aș fi îmbrăcat imediat în sus și să fie privit o dată pe toate laturile. Dar, din moment ce avem de a alege, am ales Donguz-Orun (4454 m) și ghețar sale Seven. Elegant-l.

O jumătate de oră stătea bine aici. Am început să se uite în sus - o pantă abruptă acoperită cu zăpadă. Stick nu ar strica. Fie că am vărsat, sau într-adevăr pentru vremea a fost îmbrăcat, în general, mai sus, m-am dus pe ascensor. Și nu mi-e rușine de ea

Și apoi ne-am blocat timp de 15 minute, și am avut timp și de a face fotografii, și să mănânce, și plângem, și să cânte.

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Și oamenii-din capace, eșarfe. Oamenii bâjbâie ceva)

West a mers pentru panta:

Chiar și mai mare este o frânghie de remorcare, dar nu a funcționat. Am mers un pic picioare:

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Pentru a arata chiar infricosator, nu vrea să se mute)

Dar sunt Daredevils

Elbrus poate fi văzut aici, în toată splendoarea sa:

Auto-portret pe fundal:

Și în jos. Eu încă mai caut ochelarii care sunt scăzut în timpul aterizării.

pantofi de teren în soare)

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Și în partea de jos toate aceeași - oameni de mers pe jos, kebab vândute, chiar și capace de aici au. Vrei?

Încet a venit la Terskol. Casa era goală, cu excepția câinilor, care se pare că m-au uitat, și un modul cookie, așa că nici măcar nu am încercat să meargă.

Alerg pentru puii de găină:

Cum se ajunge la Terskol și de a ajunge la Cheget, cu lumea

Pasul stânga, dreapta pas. Și așteptă.

Și apoi a fost un vis. Puternic si dulce, deoarece ambele picioare malaxate și fusurile orare care nu au fost încă transferate. Mâine vom merge mai departe, și până când am fost uscat, cald și pe orizontală. farmec)