Centrul și nordul Portugaliei, Pousada

Portugalia este mult mai scris despre, așa că nu voi vorbi despre atracțiile și datele istorice, și să discute informațiile pe care le-am în planificarea călătoriei nu este găsit, dar pentru că eu cred că ar putea fi de folos cuiva.

Faptul că nu am trăi în hoteluri, și în așa-numita Pousada, adică, clădirile vechi, acum adaptate în hoteluri.
Această sărbătoare vă puteți organiza propriul dvs., cum ar fi prin intermediul www.pousadas.pt internet, dar nu am avut timp, și, de asemenea, absolut nici o informație, așa că ne-am bazat pe agenția de Marco Polo. Ei ne-a spus ruta, era necesar să se schimbe cursul lucrurilor, nu este confirmat întotdeauna locul (am făcut ordine cu două săptămâni înainte de călătorie).
Ca rezultat, se pare ca acest lucru:

1 noapte. Evora. Pousada de Evora - Loios.
Circuit a fost mult mai severe decât ne-am așteptat, ca avionul a fost târziu, și apoi alta, bagaje, mai multe decorațiuni interioare auto, încă 150 km de drum - doar în Evora, am avut aproximativ o oră de la ora locală de noapte (4:00 Moscova). Ca urmare, tot drumul am avut de a distra poveștile de conducere meu despre istoria și cultura Portugaliei și planurile noastre pentru săptămâna viitoare - că el nu a fost în măsură să adormi)
Al doilea obstacol a fost faptul că am văzut locația acestui Pousada în utilizarea googlemap. După cum sa dovedit, Google a mințit cu nerușinare pentru noi că este în afara orașului, și un altul de aproximativ o oră am jucat pe drumuri de țară, până când el a sunat și a aflat că este în inima orașului. Orașul în sine, deși foarte compact, pe străzile înguste și cu sens unic, în principiu, în peste tot există semne la templu roman, a cărui Pousada și este situat, dar până când ne-am întrebat pe localnici cum să ajungi acolo, sa dovedit că suntem la doar 300 de metri distanță, dar nu există nici o trecere directă. Noi trebuie să plătească tribut pentru ospitalitatea portugheză - în dimineața am găsit un prieten local care a vorbit în limba engleză, și după explicații lungi și complicate au renunțat, urcat în mașină și ne-a fost condus în totalitate complexitatea de drum la destinație.
Pousada in sine - mi-a făcut cele mai plăcute, deși am părtinitoare - din motive necunoscute pentru mine, am luat costumul imperial. Camera a fost de două camere, cu baie și vederi antice excelente. Dar, în afară de acest Pousada este bun, situat într-o mică mănăstire veche, are o piscină, mic dejun minunat, ea însăși este foarte confortabil, iar orașul din jurul interesant.

3 noapte. Vila Pouca de Beira
După ce a văzut mănăstirea în Batalha (frumos!) Am fost la Coimbra, și apoi petrece noaptea la Vila Pouka de Beira. Doar spune - este asta Pousada într-un sat uitat de lume, la care nu există nici un semn rutier, așa că am deschis 5 bucăți de diferite hărți la scara de pe Internet, și am reușit încă să se piardă. Slavă Domnului a mers înainte de întuneric - drumurile rurale nu sunt iluminate pe timp de noapte și ar putea face mult timp să se abată.
Dar, pe de altă parte, este în valoare de ea - este cu o mănăstire veche, și trebuie să spun, călugării portughezi știa multe despre confidențialitate. În munți, cu vedere la Parcul Național, cu piscină excelente, podgorii și plantații de măslini, cu aer curat, cu vin excelent cu același nume, cu o terasă romantică și biserica doar în interiorul Pousada - liniște completă. Ar trebui să spun că a trăit cea mai mare parte portugheză, în comparație cu alții, și mulți au fost cu copiii - atunci există un loc pentru o vacanță de familie relaxantă.

4 noapte. Guimarães. Pousada de Santa Marinha
Dupa ce a vizitat Porto și oshalev de căldură, obosit, oarecum supărat, a ajuns la Guimarães cu intenția de a se sedimenteze și du-te la culcare. Cu toate acestea, frumoasa biserica din Santos Paços ne-a forțat să se oprească și să ia o plimbare acolo toată seara - un oraș de o frumusețe extraordinară și intimitații. Pousada în sine este situat la înălțime în munți, în mănăstire, și doar superb. Unele Kuskovo de odihnă în comparație cu ea - chiar să conducă excursii pe ea) rich portughez place să joace nunta ei - și, sincer, mi-ar fi de acest anturaj, de asemenea, nu a renunțat. În plus, este înconjurat de un parc frumos / pădure, care a abandonat în secolul al 19-lea si acest lucru arata chiar mai romantic - cu iazuri, cascade, copaci vechi și o mică parte dintr-un regulat, susținut astăzi. Micul dejun este minunat, iar camerele nu sunt foarte mari - manastirea, ce se poate face)))

5 noapte. Queluz. D.Maria I
Chreta în întreaga țară, cu o baie în ocean, după care trece prin păduri de Sintra, de privirea de la Cabo da Roca și cină în Cascais, am ajuns la Pousada Queluz - este situat în fața palatului regal cu același nume și este situat în fosta cazarmă. Imediat trebuie să spun că din toate Pousada mi puțin plăcut - repararea a fost făcută cu mult timp în urmă, cojile de vopsea, baie atârnă unghiile de la un dispozitiv și dispozitivul nu este prezent, cabinetul cade de pe mâner, nu există nici o piscină, micul dejun este destul de rare (deși cu suc proaspăt stors, precum și în toate celelalte Pousada) - bine, în general, eu nu pot recomanda. Plus faptul că este ușor de găsit și chiar în fața palatului regal - dar grădinile palatului de pe reconstrucție și toate „portughez Versailles“ vizită specială nu este necesară.
Dar este în valoare de Sintra - chiar dacă am fost doar în Regaleira și Pena castel, plăcerea primită de mare și de frumosul parc de spumă, iar palatul, și, desigur, de labirinturile Regaleira - in temnita exista mai multe trasee, unul, mac, cu iluminare din spate, și mai mult de trei întuneric, pentru română hardcore))), care a adus o lumânare și a explorat toată lungimea și lățimea) de fapt, cred că este un must see pentru oricine care călătorește cu copii de 8-12 ani, sau cu oameni care au rămas în sufletul copiilor 8-12 ani)
De asemenea, în cartier este cea mai bună plajă în Portugalia, în opinia portughez, Guincho - ne-am dus la el deja în ultima zi înainte de plecare. Lisbon oră pentru a conduce printr-un drum secundar (de-a lungul plajei) și de 40 de minute la viteză mare.

6, 7 noapte. Lisabona. PESTAN Palace
Pousada - distractiv nu este ieftin, dar ei au diferite programe, în special pentru persoanele în vârstă, pentru luna de miere, pentru cei care trăiesc 4 nopți în aceeași Pousada, și „Passport Pousada“. Acesta permite un pret special de 4 nopți într-o Pousada sau 2 nopți în Pousada și 2 în hotel de cinci stele din Lisabona. Am profitat de ambele opțiuni, nesmotya faptul că am avut un total de 7 nopți, încă obtinerea mai ieftin, chiar și cu pierderea de o noapte. Cum rămâne foarte hotelului pentru a spune interesant, despre ea puteți găsi informații pe Internet, cu excepția să spun că pentru mine nu este prea mulțumit - serviciul, în opinia mea, nu de cinci stele, este situat nu în centru, în căutarea ei pentru o lungă perioadă de timp, camere mici - singurul plus clar această grădină magnifică, care îmi place în oraș nu este îndeplinită. În general, separat la acest hotel, nu aș merge, dar în Passport Pousada - este o opțiune bună.
Despre Lisabona din nou, nu va spune nimic, totul a spus să-mi - doar un sfat - nu pierde timpul la mall Vasco da Gama, care la sfătuit pe unele forumuri. Singura lui, plus - este faptul că lucrează ore, iar restul - toate aceleași magazine, și chiar mult mai multe mărci interesante pot fi găsite în tsenter oraș, combinând cu vizitarea obiectivelor turistice. Dar eu pot recomanda un tur de tramvai - ofera un simt foarte bun pentru oraș, am luat cel care, fără ca Belem Belem vizualizat în mod independent.
Și încă un lucru - nu funcționează în zilele de luni nu este doar un muzeu, dar și alte locuri turistice, cum ar fi castele și mănăstiri. Dar rulează acvariu)

Unele mai multe fapte - a călătorit împreună, ghidajele nu sunt luate, masina a luat în Avis (într-o serie de cel mai ieftin cu aer condiționat), ne-au fost oferite Skoda benzina, ea nu ne place, ne-au dat diesel Opel, pe care apoi nu a încetat să se bucure - slide-uri abrupte la care peste motor scăzut benzina nu a putut urca, plus un mult mai ieftin. Dar, de pre-select, care doriți diesel sau pe benzină, acestea nu pot. Anticiparea întrebări - cât de mult ne-am cheltuit pe drumurile de combustibil și cu taxă, nu-mi amintesc.

Multe mulțumiri pentru revizuire! Spune-mi, era acolo un loc unde am vrut să stau mai mult de o noapte?

simpaticul meu a placut Vila Pouca de Beira - nu există în jurul valorii de orice atractii, doar un caracter foarte frumos, în sine frumos Pousada, este suficient să se întindă de la piscina, mers pe jos pe iarbă, vin de băut - să se relaxeze și să se mute departe de stresul și civilizația - dar să se bazeze pe amatori)
Și mi-a placut Pousada la Guimarães, ea este frumoasă, iar grădina din jurul orașului în sine este foarte frumos și există ceva pentru a vedea, există un oarecare cablu de atracții de tip local, masina pe un munte, cu un fel de centru religios, aproape de Porto și oraș mai mic Viana do Castelo - suntem acolo și nu au vizitat, dar familiar portughezii spun că este cel mai frumos oraș, unde puteți petrece o mulțime de timp. Cu toate acestea, există și o Pousada - Păcat că nu am avea timp suficient.
Mai mult Îmi pare rău că nu am fost în Obidos - există, de asemenea, un drept Pousada în faimoasa cetate, dar este atât de popular încât, în orice acțiuni, cum ar fi „pașaport Pousada“ nu este implicat.

Vă mulțumesc, mi-a plăcut într-adevăr imaginile. Se pare că vă că acestea nu sunt foarte ridicate de calitate, care este. Pentru a. Orice fotografii mai pală decât amintirile noastre bune. Mult noroc pe un drum lung!

Natasha [Înregistrare liberă] [17.07.08 17:11:39] IP: 213.33.223 *.

Sergey [Înregistrare liberă] [30.10.08 23:09:33] IP: 83.237.255 *.

Natasha [Înregistrare liberă] [24.11.08 12:43:47] IP: 213.33.223 *.

Și îmi place Montserrat (nu pot aminti cum în transcrierea locală). Biroul de bilete ne-a dat o hartă și a recomandat să meargă la o dată la palat, și un parc. Park - este domeniul de tot felul de vegetație, inclusiv tropicale. Bredesh, bredesh de toate acest lux, pe lângă capela, Ficus împletitură (sau ea a crescut în?), Ca într-un desen animat despre Mowgli, păsările cântă, aerul miroase a ceva surprinzător și exotice. Și apoi pe partea de sus a dealului este Emerald roz Lacy miracol! Palatul este acum parțial restaurată, astfel încât nu toate camerele puteți merge, dar nu strica experiența.