Cele mai frumoase plaje din Cipru, în căutarea din FIG trei bici

Ați citit, probabil, articol comentarii Nissi Beach Cipru și știu că este cea mai populara plaja a insulei. Și, probabil, ați citit că cel mai popular nu înseamnă cel mai bun!

Având în vedere că diferența dintre achiziționarea de bilete pentru Cipru direct de călătorie a fost de numai 2 zile, se prepară cu atenție și să studieze tot ce am eșuat. Cu toate acestea, am găsit încă multe comentarii că este în stațiunea Protaras cele mai frumoase plaje de pe insula si cea mai frumoasa plaja din Cipru - Fig Tree Beach.

Din moment ce am fost norocosi sa inchiriati o vila in Cipru. și este o plimbare de 15 minute de plajă, ne-am decis pentru a ajunge cu siguranta la Fig Tree Beach de-a lungul liniei de coastă.

În prima zi a planurilor încălcate insolație. T-shirt pe capul meu, pliat în patru nu a înlocuit pălăria și doi kilometri de-a lungul coastei sa încheiat, după cum urmează:

Cele mai frumoase plaje din Cipru, în căutarea din FIG trei bici

Am decis a doua zi vin în fire și este sigur de a găsi un copac plajă Fig ...

Pe plaja am cunoscut un pic: el este cel mai frumos și, de fapt, totul.

Ei bine, am decis, de asemenea, pentru a compensa lipsa de carduri de informare și de joc cu imagini de specii ale insulei. hărți Inclusiv a fost și Fig Tree Beach, care a fost descris ca o plaja cu nisip alb și parasolare sub paie.

Deci, prima plajă, în cazul în care am ajuns în minutul 15 după ce a ieșit cu vile sale:

Cele mai frumoase plaje din Cipru, în căutarea din FIG trei bici

Fig Tree Beach - este punctul cel mai din dreapta pe coasta stațiunii Protaras. Mutarea la dreapta:

linia de coastă frumoasă și șerpuia ochii a deschis o plajă frumoasă:

plajă frumoasă, dar umbrele de stuf am văzut și am continuat:

Cele mai frumoase plaje din Cipru, în căutarea din FIG trei bici

Rotunjirea urmatorul promontoriului, am ajuns la o altă plajă frumoasă:

Un fel de plaje este de peste, dar noi încă mers înainte pentru a vă asigura că râvnit și cele mai frumoase de pe insula vom ajunge din nou:

Și aici este o alta plaja, este foarte mic și confortabil și se pare că ultimul dintre toate, în cazul în care putem ajunge pe jos, de-a lungul coastei.

Cele mai frumoase plaje din Cipru, în căutarea din FIG trei bici

A doua zi, am ajuns într-un taxi și a început să vorbească cu șoferul de plajele insulei. Ni sa spus că locale cu siguranță, cred că cea mai frumoasă plajă din Cipru - Fig Tree Beach. Și aceasta este diferită de alte pyazhey prezența insulei, la care, desigur, nu este scuipat, ca Nissi Beach, dar nu puteți înota cu ușurință. Soooo ... Dar am văzut această plajă. Și acolo Nikki stuf umbrele, albastru convenționale, precum și peste tot.

Aici este - cea mai frumoasă plajă din Cipru Fig Tree Beach:

cea mai frumoasă plajă din Cipru

Cele mai frumoase plaje din Cipru, în căutarea din FIG trei bici

Dacă ați ajuns la coborârea scărilor de intrare, aceasta înseamnă că tocmai ai trecut prin Fig Tree Beach, vino înapoi și să se bucure de frumusețea și puritatea acestei plaje minunate.