cântece Mit’kovskaya

cântece Mit'kovskaya

Albumul „cântece Mit'kovskaya“ pentru a asculta marinari, sergenți, maiștri militari, ofițeri și amiralii ai marinei nave de război, nave departe de coastă și apele și în casă. Aceasta face ca marinarii un sentiment de dragoste pentru patrie, loialitate jurământ, ura dușmanilor păcii, un sentiment de camaraderie, fraternitate, demnitate și onoare. cântece Mit'kovskaya ajuta pentru a vedea frumusețea vieții noastre, a țării noastre, să încurajeze marinarul la performanța exemplară a taxei, respectarea strictă a tradițiilor și ritualurilor maritime, iubitoare față de nava, steagul și uniforme navale. Dmitry Shahin

La rezervoarele de câmp vuia (popular)

Utilizare: S. Chigrakov (Scatiu) Am C rezervoarele de câmp huruia, G C Soldatii au fost în ultima luptă. Dm Am Un tânăr comandant E Am Purtat cu capul spart. Un rezervor de vdarila Plural La revedere draga echipajului. Patru organisme lângă rezervorul este umplut cu peisajul de dimineață. Mașina este prins de către o flacără, Asta exploda muniția. Și așa vrei să trăiești, băieții și în afară astfel încât nu există nici o urină. Noi derivă din dărâmături, ridicați mâna pe rama. Și focurile de armă de arme turn în ultima călătorie ne duce. Și zbura telegrame acolo, rude și prieteni vestea că fiul tău nu va veni înapoi și nu vin să viziteze. Într-un colț pentru a plânge femeia-mamă bătrână, măturică rupe tatăl vechi, iar cei tineri nu știu ce tipul era la sfârșitul anului. Și se vor aduna praf de pe un card de raft de cărți îngălbenite. În uniformă militară, cu epoleți Acum, el nu mai este mireasa.

Tânărul marinar (Alexander Averkin - V. Bokov)

Utilizare: A. F. Sklyar Din ceea ce avem în sat la fetele agitație? Cine le-a ridicat dis-de-dimineață, care putea să-i alarma asa? La permisie plimbari cu un marinar tânăr, Pieptul cu medalii, panglici în armături. Peste râu, în spatele panta a stat fetele buzna „Bună ziua tuturor-a spus la unison, eroul nostru Marea Neagra“ De fiecare mână scutura, totul pare în ochi și unul râde: „Sarutul este imposibil“ odihnindu-se în liniște de la părinții lor acasă, fete Chorus suspin: „Noi nu-l place.“ Nimic de a face cu haine, nimic de a face cu stil, în orice prietena care nu o iubește. El merge, el a glumit cu toată lumea, spune sincer: „Cum să se trezească, aceeași oră ca și marea în urechi hohote mea, în cazul în care furtuna soare, întindere fără margini, de așteptare pentru mine prietena blând.

Raskinulos larg (popular)

App. Yuri Shevchuk Raskinulos pe scară largă, iar valurile sunt ravagii în depărtare. Tovarășe, mergem departe, departe de țara dulce. „Tovarășe, mă uit nu pot fi - A spus fochist fochist - Luminile din cuptoarele mele nu a ars în cazanele care nu ma ajuta prea o pereche de direcția vântului astăzi, nu există nici un stand de urină încălzit apă, înfundat termometru, la cald a stat deja .. patruzeci și cinci, toate fără aer focar“. Și după ce a terminat a aruncat, a băut apă - desalinizare, necurat. Cu fața lui a căzut sudoare, urme de funingine, a auzit un driver de vorbire: „Nu ma uit peste, nu ar trebui să te arunci mecanic nefericit poți veni la doctor și a spus că va da medicamente, dacă bolnav.“. -soznanya a mers pe punte nu sunt, în ochii lui amețit, am văzut pentru un moment, o lumină orbitoare, Fell, inima nu mai bate tribut tovarășului dimineață a venit fratele pompierul marinari, ultimul dar el a adus - grătar un carbonizat și ruginit. Pentru picioarele legat el grătarul, pat de foaie înfășurat cadavru, a venit preotul navei, un om bătrân, și multe lacrimi străluceau. A fost tăcut, nemișcat în momentul în ocean ca o oglindă de apă străluceau. A fost șeful, căpitanul a venit, și a cântat memoria veșnică. femeie Vain vechi de așteptare pentru casa ei fiu, ea va spune - ea suspine. Un val de funcționare de la elice la pupa, iar următorul ei dispar imediat.

Sea Song (N. Bogoslavskih - M. Slobodskoy)

App. D. Shahin. E Am Navele plecat, sa întâmplat, în înot, G C în toate mările și au rătăcit shtormoval, Dm Am în orice port la orice port de peste mări, E E7 Am Oriunde Tânjeam acasă, E E7 Am Peste tot tânjeam acasă. Bananele sunt consumate, beau cafea în Sardinia, Insulele Kurile din New York, tutunuri rele, la Paris, am mestecat castanele de grăsime, în opinia mea, acestea sunt amare, ele sunt departe de patria lor este amar. Nu, nu pentru mine frumusețea într-o fereastră pic ciudat, am rătăcit mai multe zile într-o țară străină, dar nu a lăsat sufletul acolo nu este zecime Este pentru Tanya, Tanya a mea, este pentru dulce mea Tanya. Ei bine, când am terminat de înot departe, apoi a sarutat cheiurilor de granit, în Crimeea său natal și Vladivostok I, Ah, Insulele Kurile, îndepărtat, pe cel mai îndepărtat al insulelor noastre.

Pe mările - valuri (popular)

V. Butusov Am E Am I -moryak, în sine frumos, Am E E7 sunt eu în vârstă de douăzeci de ani. G C Dm Am iubit fata cu tot sufletul meu, E E7 Am Fără iubire nu există nici un haz. Am E Am Peste valuri mările, făcându, E Am Astăzi este Maine, GC Dm Am peste mări, mările, mările, mările, E E7 sunt aici astăzi și mâine plecat am -moryak, semn de rechin, am crescut cu scutece marinar. Am un drum larg - Asta natura marinarului.

Splash val rece (Folk)

Jelly stropi valuri bate de mal Uzat pescărușii peste mare este plin de strigăte de pescăruși angoasă purtate peste marea este plină de strigăte de pescăruși angoasă purtate peste mare, ceva deranjat-le Hark! Distribuiți peals salve de la distanță, Chu surd! Distribuiți peals salve de la distanță, surd Există peste un val gri Beats pavilion Sweeps Sfântului Andrei cu inegale forță Proud frumos „Varyag bate cu inegale forță Proud frumos“ Varyag bat în jos de mare catarg, armura străpuns acesta se luptă cu curaj echipa cu mare, inamicul și focul se luptă cu curaj echipa cu mare, inamicul și foc Pescarusi nativ transmite știri nostru trist: în lupta la inamic nu a renunțat, Pali pentru onoare rusă în lupta la inamic nu a renunțat, Pali pentru onoare Rusă Suntem inamicul nu lăsa în jos steagul glorios al Sf. Andrei, Sami criticat „coreeni,“ Ne-am scufundat „Varyag“ a suflat ei înșiși „coreeni,“ Ne-am scufundat „Varyag“ valuri Jelly Splash bate împotriva malul graba pescăruș în România este plină de strigăte de chin Pescarusi graba în România este plină de strigăte de chin

Leisya cântec în aer liber (V. Pushkov - A. Apsolon)

Boris Grebenshchikov Leisya cântec în aer liber, nu fi trist, nu plânge, soția mea. Marea furtună de departe ne trimite țării. Curs de ritm cardiac pe uscat invizibil al navei. Îmi amintesc de direcție ascultător iubit. Furtuni, furtuni, nu se tem, ocean Young căpitanilor conduce nostru rulotă Flow, un cântec în aer liber, Buna ziua, dragă soție, departe de mare Furtuna ne trimite o țară.

Tachanka (K. Coli - M. Ruderman)

S. Chigrakov (CIZ) Vă zbura pasăre rutier, G C Fiara merge pe drumul A7 Dm A se vedea, swirls nor, cursa E Am Koni înainte. Am Și placa, cu o cotitură Merry G C A7 Dm rece și jotted o mitralieră E Sunt tânăr Gunner. G C Oh, tachanka -rastachanka G C mândrie și frumusețea noastră. Dm Am Mitraliera tachanka, G Am toate cele patru roți. Oh, pentru Volga și Don stepa a concurat de aur bronzata tânăr Gunner, plin de praf. Și a accelerat pasăre mai repede cu o coamă de cal roșu car Udalaya zilele următoare. În huruitul tancurilor de stepă, bucla țese aeronave despre Chapayev un coș în piloți cer cântă. Iar inamicul încă visează, îndrăzneț și rece, într-un car distractiv tânăr Gunner.

Te iubesc, viata (E. Kolmanovskii - K. Vanshenkin)

D. Shahin te iubesc, viața, care, în sine, nu este nou eu te iubesc, viata, te iubesc peste tot din nou. Asta intr-adevar aprins fereastra, am mers acasă de la locul de muncă obosit, eu te iubesc, viața, și doresc să devină o mai bună tine. Nu au fost date suficiente: teren vast și simplu mare, a fost mult timp cunoscut pentru mine dezinteresat oameni de prietenie. Apelul în fiecare zi Sunt atât de fericit că nu am nici pace, nu există iubire în mine viața, știi ce este. Cum cântă privighetorile, amurg, sărut în zori, iar partea de sus lyubvi- Acest mare miracol - copiii din nou, vom merge cu ei din copilărie, adolescență, stațiile de cale ferată, cheiuri, sunt nepoți mai târziu, din nou din nou din nou.

Spring pe strada Zarecinaia

Flying păsări migratoare

E7 Am Flying păsări migratoare din toamna a dat albastru. E Am zboară, în țările calde, dar rămân cu tine. A7 Dm Și eu rămân cu voi, propria mea țară pentru totdeauna Am E Am nu am nevoie de țărmul turcesc, și Africa nu am nevoie. De 2 ori. Nu câteva țări am perevidel, mersul pe jos, cu o pușcă în mână și nu mai era tristețe decât să fie departe de tine. Nu câteva gânduri mi-am răzgândit, un „frate în țară îndepărtată și acolo a fost mai mult decât datoria de a îndeplini voința ta. Ptakha vzhe perelitni de zbor, utrachenne litho Suka, care zboară în duhoarea cald Krajina, iar eu nu-lea zbiravs vidlitat. Am zalishayus cu tine Cohanna partea mea Nascho Meni sontse nu a noastră chuzhena teren navischo nu am nevoie de soare nu este nevoie de pământ străin, străin.

Iarna trecută noapte

Am Dm E Am Nu contează cât de lupi furisa rușinoase pas cu pas cu mândrie cal. Am Dm G C Se îndreptă de oraș, o mână de piatră. C H7 Em Am cutremură piept de granit prime și a adormit în pat. Dm Am E Am Stille Nacht, singurătate rotundă în orașul de așteptare pentru primăvară. De 2 ori. Vrei să ieși de a cunoaște o mie de locuri diferite. Spears alb clopotnițe, de rupere marginea cerului. Ne salva cu anxietate tine - „vii, sau vii să se teamă?“ Să ne calm mijlocul drumului, scuipand pe murdăria topit.
Un E7 Ah, care este acolo, în înmormântare „maghiare“, ai cărei ochi umplut cu farmecele minunate? D Te cunosc - nemuritor, E A Alexandria Life husarilor! Să-i piară pentru totdeauna, prieteni pentru totdeauna, pentru totdeauna prieteni. Dar tot timpul având grijă să bea, voi, voi bea. Nu sacou, într-o haină, purtând o mâneci vestoanelor. Cap căptușită cald - Ceea ce nu ar fi o durere de cap. Când am jumătate beat, de multe ori mă gândesc la tine. Și obrazul roșcovan O lacrimă sub formă de rulouri cu ochi beat. Și în dimineața, înainte de o escadrilă în șa, sunt strict și drepte. Și ochii zâmbet lent și fără vlagă prinde doamne drăguțe. M-am întors în zori, a fost mereu vesel și a băut vodcă. La Sankt-Petersburg Școala de Educație a primit. domnilor lungi și serpentinele marea vieții,. Buna ziua - nespălate România Shine, strălucire, steaua mea!

Varyag (folk)

App. Refren Mitki Up tine, tovarăși, toate locurile, începe ultima parada. Dușmanul nu se predă mândru noastră „Varyag“ Mercy nimeni nu vrea. Toate pandantive sunt răsucite și zăngănit de lanț, ancora Top vibrant, gata să lupte arme într-un rând, soarele glinting amenințător. De la debarcader nostru suntem în luptă du-te, pentru a satisface moartea iminentă noi, pentru patrie în largul mării să moară, unde diavolii galben-jupuite de așteptare. Adio, tovarăși, noroc, noroc la mare punct de fierbere sub noi, nu cred, prietenii mei, suntem cu voi, ieri, că astăzi va muri sub valuri. Nu spune o piatră sau o bancă în cazul în care sa culcat sub umbra drapelului românesc Numai valurile mării în depărtare pentru a glorifica moartea eroică a Varyag.

Pe Dealurile Manciuria

A. Hvostenko (coada) (A. Hvostenko) Scary în jurul valorii de, doar vântul în dealurile plâns, uneori din spatele norilor luna vine, Mormântul soldaților se aprinde. Rândul său, cruci albe eroi Far fine, iar ultimele umbre se rotesc în jurul nostru ferm pe victimele zadarnice. În mijlocul întunericului de zi cu zi, proza ​​de zi cu zi obișnuită, să uite până acum nu facem război, și se toarnă lacrimi amare. corpul eroilor de mult timp putrezit în mormintele lor, iar noi le-a dat ultima lungă și nu este memoria veșnică nu este cântat. Deci, dormi bine, copiii, ai murit pentru Rusia, pentru patria-mamă, dar cred că altfel ne vom răzbuna pentru tine și dreptul parastas sângeroase.