Așa cum ne-am odihnit în Hurghada sau aventuri amuzante pe capul lui

Zborul a fost perfect pentru că am fost adormit. avionul Adevărat într-un fel nu imediat a plecat, și ne-am amintit imediat că era vineri 13, iar poporul sa enervat și ne-a spus să tacă, astfel încât atunci când toate tremura la 2 încercând să-și scoată, am văzut 3 somn! =) Alcoolul nu ne răspândit, iar cocul a fost înghețat în cină. Și așa a fost minunat și minunat! Și acum, în cele din urmă, am ajuns la hotel. Ne-am dat $ 10 si ne-a cerut să se stabilească într-un bungalou. Nu există șobolani și șopârle, așa cum ne-am speriat, nu au fost acolo. Camera era spațioasă, cu 2 paturi, fotolii, TV și balcon. Totul a fost frumos și confortabil. haine moale în dulap, a luat un seif la recepție, pentru 1 $ pe zi, și a fugit repede la plaja!

A apărut (spațiu suficient la toate) curate și mari, dar dacă vin în 7-8 ore, puteți lua un pat favorit (noi, desigur, a avut loc în centrul plajei # 61514;). Acesta are un teren de volei și o broască țestoasă în zagonchike. Marea este cald și foarte curat. Cu toate acestea, foarte sărată, am devenit mult timp obișnuiți să-l. Dar am ajuns la mal la balizele și acolo a început să facă acrobații pe coarda. Și unele matusi a cântat cântece tot drumul =)

În general, prima zi a fost cheltuit în explorarea teritoriului și familiarizarea cu personalul și oaspeții. In acea seara ne-am întâlnit un fermecător și cel mai bun barman, Edik. E doar Ducky. Te rog, dacă va merge la Marlene, spune-i salut de la Nina și Arina! Și încă în bar cu noi întâlnit doi tipi de la Togliatti: Igor și mințile luminoase. Ei au fost ca, sufletul hotelului, și frecat cu toate fetele. Într-adevăr, Igor a fost pristavuchie și de tip plictisitor, dar am otshivali (așa cum a plecat mai mult de o zi), nu Peyreleau un copil, iar râsul nostru a fost auzit în fiecare colț al plajei.

In dimineata am inceput la ora 6.30. De 7.00 a fost micul dejun: cereale, clatite, cereale, produse de patiserie, ceai, cafea, suc, pâine prăjită, cârnați etc.

La 7.30 am fost pe plajă. Pe card, puteți obține un prosop și să aducă salteaua la șezlong dorit. La ora 10:00 veni animatorii (Fata Amr), și începe o „dimineață“ taxa. jumătate Femeie din preoți ajunge la plajă, decât oferă plăcere de durată jumătate de sex masculin. Unele persoane gestiona chiar să-l trage pe aparat de fotografiat. După clasă, am învățat prin încărcarea un-opt și cuvintele în sus în jos RelA-A-AX. În general, nu ar trebui să meargă cel puțin o dată și nechezatul. La sfârșitul șederii noastre Fata este saturat care a încercat să ne pună unul lângă altul și pentru a pacifica. Cu pronunția lor 3 - ei primesc „Seri“. A trebuit să explice ce înseamnă cuvântul, precum și cuvântul „Jos“. Acum înțelegi de ce am avut atât de distractiv =)

În jurul orei 16.00 devine rece pentru a face plajă, iar înainte de cină este încă departe, așa că am mers pentru a vedea zona înconjurătoare și magazine. În jurul plin de magazine de suveniruri, un supermarket, un Pizza Hut, McDonalds, lângă care există un cafe-rocker. Acolo puteți lua un Narghilea timp de 5 lire = 25 ruble, și suc de fructe (in special mango). Cel mai bun stingator de sete de apă cu var.

Înainte de cină, am avut un ritual: ne-am dus la Edik în Bar joker'S si a trecut un cocktail Cuba Libre (a sugerat că a fost cel mai delicios). Animatori întâlnesc toți cei de la intrarea în cantină 19.00-19.30 și doresc „Bună dimineața“ =)

Serile am petrecut Edik =) Din fericire, all inclusive! =)

De acord cu mătușa ei din Safari pentru a merge la Old Town (Sakala)

Și aici suntem deja acolo. Cumparata pentru narghilea (15 $). Tutun și cărbune, precum și suveniruri. Cu arabii au nevoie pentru a negocia! Cel mai înfricoșător erau în autobuz, au existat unele arabi, au privit și au mâncat ochii noștri. Dar narghileaua de a fuma și nu au de lucru.

Seara, hotelul a fost un campionat în ping-pong. Acesta a avut loc pentru animatorii noastre preferate: Fata Amr =) nu am jucat, dar sa uitat. Curând am avut destul de ea, și ne-am dus să se uite la teritoriul vecin. Există o plajă bine întreținute, case îngrijite și mașini scumpe. Un semn numai în limba arabă. Se pare că există doar oameni trăiesc. Dar a fost distractiv, așa că ne-am uitat la ea din clădirea principală și bungalouri cu balcoane. Dacă știi ceva despre această instituție ciudată, scrieți-ne, te rog.

Seara ne-am petrecut în cafenea cu leagăne, sorbind suc si tutun de fumat narghilea cu cireșe.

În dimineața următoare ne-am insorit și a mers la „Paradise Island“. Acest tur se numește distra el însuși, dar noi, desigur, foarte mult, poate pentru că suntem stăpâni de ei înșiși pentru a se distra. Aproximativ o oră pe barca (0,5 ore de parcare), vom ajunge la recif, sunt de înot de o oră, cu o masca si inotatoare. Masca ia ușor deloc. Dar acest lucru nu strica în nici un fel impresia de frumusețile și minunile lumii subacvatice. Am înotat o oră, dar a trecut neobservat. Pește și coral minunat, frumos, pur si simplu nu rupe ochii. Dar ai grija pentru brațele, picioarele și fese, coral zero ...

Edik seară la bar, am construit băieții ochii Tyumen. Desi lasa sa cred ca este mai întâi au prins atenția noastră, și, de fapt, ne-a fost! Seara ne-am dus la Sakalov clubul Ministry of Sound. Oameni buni! Este doar un club minunat. Dans sub stele de pe plajă. Muzică Relaxați-vă în stil, care poate fi amuzant? Am dansat până la 2 ore, și apoi a mers la hotel (pe jos min. 30-40), dar nu și înfricoșător. pentru că pe drum o mulțime de hoteluri și plin de poliție, vă simțiți complet în condiții de siguranță.

Și am pierdut cheia de la seif. Undeva pe plajă = (și hacking-ul în condiții de siguranță a plătit $ de 63, deci este mai bine să nu ia acest în condiții de siguranță și stoca toate în cameră, ascuns în șosete murdare sau murdare tricou =)

Noaptea a fost distractiv. Am venit un pic mai devreme, Arinc a mers pentru o plimbare pe plajă. Despre numerele tusil vecinul nostru. El a fost de la Bratislava (adică, frații-slavii noastre) ca numele lor nu-mi amintesc. Unul dintre ei sa îmbătat și a adormit, iar celălalt nu a putut camera probratya. Așa că am sugerat că el încerca perelest în camera noastră, prin balcon. Ca urmare, a trebuit să merg, pentru că el a fost frică. Ușa de la camera a fost închis și am stat de vorbă un pic în limba engleză, a făcut drum spre recepție pentru cheie.

Inainte de a merge la culcare, am verificat toate ferestrele și ușile, pentru că a fost cumva frică să adormi ... și m-am trezit în dimineața de la faptul că lângă mine este un frate-slavilor în unele boxeri portocalii și ochelari și arată ca visez. Nu am înțeles cu adevărat, apel Arinc. Ea se trezește, se întoarce și începe să râdă, și apoi mă împinge în jos cu patul lui, și a ținut înapoi și ascensiuni. Brad. Dar, în cele din urmă l-am dat afară pe ușă. Se pare, el a spart ușa la balcon și a urcat din camera alăturată. =) Și apoi a fugit în jos pe hol de la noi, pentru că prietenul său din nou adormit și nu a auzit apelul la număr. Povestea a învățat repede întreaga plajă. Poate că suntem prea tare despre ea râde cu adevărat. Serge, Serge favorit nostru, râde prea mult despre asta. Din fericire, acest lucru va deveni o legenda Marlin Inn.

A fost ultima noastră zi. Am prins ultimele raze ale soarelui. Ne-am gândit că va pleca în curând și de tristețe. Am luat narghileaua plaja, noi spunem repede că fumatul o narghilea pe plajă este interzisă! Am rulat. După prânz am fotkalis cu animatori, a jucat throwball, swinging pe un leagăn. După cină a mers la miniklab, a băut Edik. Cu toate acestea, sa întâlnit cu băieții de la Tyumen: Roma și Jura. Au fost al naibii de minunat. Doar un păcat că toate au avut în ultimele zile. Și așa vreodată. Dar acum trebuie să scrie-le pe ICQ și baldeem. Din fericire, ei vor veni la noi în Petru. Băieți, ne așteaptă cu nerăbdare să vă!

A fost foarte, foarte trist. Am vrut să plâng. În ultima zi, după micul dejun, am înotat și a aruncat o monedă de la un dig în mare. Va vom merge din nou acolo, da, desigur! A fost cea mai tare vacanță în viața noastră. Acesta este cel mai bun hotel. Cel mai bun barman și animatori. obzhiralovka Se răcește și un bar. Și cine nu știe cum să se relaxeze și chiar în vacanță în căutarea asupra a ceea ce ar văicări, să fiu sincer, stau acasă și să nu bage nasul din canisa lui confortabilă.

Tipping menajera nu am plecat pentru că ne-a mărturisit în dragoste. Brad. Dar el și lebedele, nu am. În timp ce toate schimbate în mod regulat (foi și prosoape). Și chiar frumos pliat Arinin cămășuță de noapte.

Marlin recomanda celor care au venit să se odihnească: culcat pe plaja, grăsuț, și stau cu aceeași românească. Și ce ar putea fi amuzant?